MuscleMeat

Wat voor werk doe je?

• Topic Starter Topic Starter
Als ik specifiek zeg wat ik geef krijg ik een shitstorm van iedereen op m'n hals, aangezien ik te boek sta als zijnde een nare pessimist met toxische gedachtekronkels en ik met mijn vak me juist richt op het sociale vlak.
In ieder geval zijn al je baantjes gericht op het sociale gebied. Dus dat wil zeggen dat je eigenlijk het tegenovergestelde doet van wat je zelf bent. En + en - Is +. Maar in jou geval Is het - natuurlijk.

---------- Toegevoegd om 13:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:10 ----------

BBQ flessen vullen?

System Engineer. Alles wat met Microsoft, VMware, Citrix, RDS etc te maken heeft is mijn ding. Computernerd dus.

Visual designer en Oracle software programmeur :) ICT nerd dus met gevoel voor design (ideale werknemer)

Oracle DBA

Deze staan meestal bekend als lastige, moeilijke mensen en dat past wel bij mij... :D

fluffer

Of misschien verzorging ofzo

wij leerden toen hoe we een condoom om een banaan moesten doen, heb nooit begrepen waar dat nuttig voor is net alsof een stuk fruit een soa kan krijgen

Je lacht erom maar bij voorlichting in Afrika werd dat ook zo gedaan. Toen waren er serieus veel mensen die een banaan met condoom naast het bed legden in de veronderstelling dat ze veilig konden wippen...

• Topic Starter Topic Starter
Security ;)

Veel ict'ers hier hahah. Ga ik volgend jaar ook studeren hoop dat er wat mensen zijn met de zelfde hobby.

Terug
Naar boven