XXL Nutrition

Wat voor werk doe je?

lol, wie wil er zich nu vrijwillig met zo'n verloren gevallen bezig houden?
Verloren gevallen? Het zijn inderdaad verloren gevallen zonder juiste begeleiding. Door goede scholing en begeleidingen zijn deze jongeren zeker niet kansloos en hebben ze uitzicht op een baan (al dan niet op laag niveau) maar hoef jij er als Nederlander niet aan te betalen. Denk je er nu nog zo over?

Freelance IT'er en horecaportier.

Jou hebben ze dus ook gestrikt en nou wil jij ook andere mensen oplichten
Dus jij bent ook binnen 5 jaar miljonair
Geld inleggen is pyramide en nog wettelijk verboden ook

Nee, want het valt onder 'vrijwillige bijdrage'. En het was maar 18,000 euro, betaald met studielening, jwz. En ja, plus nog kosten voor dat spul (120 euro per levering) dat ik koop van degene die boven mij staat wat ik dan weer door moet verkopen aan mijn recruiten. Ik heb nog niemand gerecruit dus ik kan het nog niet echt verkopen, maar ik ben ook pas een paar maanden bezig.

Mensen die zeggen 'piramidestelsel' zijn jaloers en niet creatief/innovatief (crennovatief noemen we dat bij onze marketing bijeenkomsten).

Procesoperator :)

Nee, want het valt onder 'vrijwillige bijdrage'. En het was maar 18,000 euro, betaald met studielening, jwz. En ja, plus nog kosten voor dat spul (120 euro per levering) dat ik koop van degene die boven mij staat wat ik dan weer door moet verkopen aan mijn recruiten. Ik heb nog niemand gerecruit dus ik kan het nog niet echt verkopen, maar ik ben ook pas een paar maanden bezig.

Mensen die zeggen 'piramidestelsel' zijn jaloers en niet creatief/innovatief (crennovatief noemen we dat bij onze marketing bijeenkomsten).

http://www.urbancontrol.nl/videos/58441/

Verloren gevallen? Het zijn inderdaad verloren gevallen zonder juiste begeleiding. Door goede scholing en begeleidingen zijn deze jongeren zeker niet kansloos en hebben ze uitzicht op een baan (al dan niet op laag niveau) maar hoef jij er als Nederlander niet aan te betalen. Denk je er nu nog zo over?
Die jongeren die opgroeien in een marginaal gezin waar het de norm is dat je parasiteert op de overheid? Kwestie van damage control tot ze te oud zijn voor jeugdzorg en ze volledig losgelaten worden in de maatschappij zonder een artificiële, ultrapedagogische omgeving. Helpt vast enorm.

Heb je er trouwens een idee van hoeveel de begeleiding voor één zo'n jongere dagelijks kost?

Ik vind het juist mooi dat er ook mensen zijn die zich om de onderkant van de samenleving bekommeren. Ik ben benieuwd dat als jou broer of zus zo'n "geval" zou zijn of je dan nog zo zou praten (?)
Zou hun keuze zijn, niet mijn probleem.

Nee, want het valt onder 'vrijwillige bijdrage'. En het was maar 18,000 euro, betaald met studielening, jwz. En ja, plus nog kosten voor dat spul (120 euro per levering) dat ik koop van degene die boven mij staat wat ik dan weer door moet verkopen aan mijn recruiten. Ik heb nog niemand gerecruit dus ik kan het nog niet echt verkopen, maar ik ben ook pas een paar maanden bezig. Mensen die zeggen 'piramidestelsel' zijn jaloers en niet creatief/innovatief (crennovatief noemen we dat bij onze marketing bijeenkomsten).
Jij zit met je handel in je maag die je niet kwijt raakt naar beneden want de prijs wordt steeds duurder en op die bijeenkomsten wordt je echt "omgeturnt" Goed bezig!! :p

https://forum.www.radartv.nl/viewtopic.php?f=57&t=129719

Student, dus een beetje vanalles.

Fotograaf in bijberoep (al enkele jaren) en tijdens vakanties neem ik er nog magazijnwerk bij.
Ook af en toe wat smeden en timmeren.

Multi level marketer. Wist je dat je wel 100 euro per dag kan verdienen? Plus nog vele bonusen die je kan winnen. Je bepaalt zelf wanneer je werkt, hoeveel je werkt. Perfect voor studenten en jongvolwassenen. Het enige wat je moet doen is een bescheide inleg. Contact me voor informatie. Het is echt geweldig, beloofd.
Geraporteerd voor scam.

Man, man, man. Ik dacht ik leg het er nog zo dik bovenop dat ik niet serieus ben door inderdaad zo'n slecht verkoop praatje neer te tikken in die eerste post. (gebaseerd op een verkoopverhaaltje die twee jonge mensen aan mij vertelde, je "kan" wel 100 euro in een paar uur verdienen op een dag, "kan", maar niemand die het lukt).
Maar dat was niet duidelijk genoeg. Dus het er nog dikker boven op leggen in de tweede, en nog dikker, en nog dikker. Maar nog steeds nemen mensen het serieus. Ben ik nou zo slim of jullie zo dom? Of misschien zitten jullie in zo'n dom milieu dat jullie mensen kennen die er echt in zouden trappen in zo'n overduidelijk piramide-oplichterij. In dat geval vergeef ik het jullie :engel:

---------- Toegevoegd om 16:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:02 ----------

Jezus, dat mensen in die goedkope trucs trappen.

Man, man, man. Ik dacht ik leg het er nog zo dik bovenop dat ik niet serieus ben door inderdaad zo'n slecht verkoop praatje neer te tikken in die eerste post. (gebaseerd op een verkoopverhaaltje die twee jonge mensen aan mij vertelde, je "kan" wel 100 euro in een paar uur verdienen op een dag, "kan", maar niemand die het lukt). Maar dat was niet duidelijk genoeg. Dus het er nog dikker boven op leggen in de tweede, en nog dikker, en nog dikker. Maar nog steeds nemen mensen het serieus. Ben ik nou zo slim of jullie zo dom? Of misschien zitten jullie in zo'n dom milieu dat jullie mensen kennen die er echt in zouden trappen in zo'n overduidelijk piramide-oplichterij. In dat geval vergeef ik het jullie :engel: ---------- Toegevoegd om 16:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:02 ---------- Jezus, dat mensen in die goedkope trucs trappen.

Wat niemandweet dat er zoveel oetlullen op deze aardkloot rondlopen die tot van alles in staat zijn
Je weet niet wat je niet weet..

Die jongeren die opgroeien in een marginaal gezin waar het de norm is dat je parasiteert op de overheid? Kwestie van damage control tot ze te oud zijn voor jeugdzorg en ze volledig losgelaten worden in de maatschappij zonder een artificiële, ultrapedagogische omgeving. Helpt vast enorm.

Heb je er trouwens een idee van hoeveel de begeleiding voor één zo'n jongere dagelijks kost?

Meesten brengen toch iets in voor de samenleving, lijkt me toch beter daar voor te betalen dan mensen die uit hun neus vreten.

Man, man, man. Ik dacht ik leg het er nog zo dik bovenop dat ik niet serieus ben door inderdaad zo'n slecht verkoop praatje neer te tikken in die eerste post. (gebaseerd op een verkoopverhaaltje die twee jonge mensen aan mij vertelde, je "kan" wel 100 euro in een paar uur verdienen op een dag, "kan", maar niemand die het lukt).
Maar dat was niet duidelijk genoeg. Dus het er nog dikker boven op leggen in de tweede, en nog dikker, en nog dikker. Maar nog steeds nemen mensen het serieus. Ben ik nou zo slim of jullie zo dom? Of misschien zitten jullie in zo'n dom milieu dat jullie mensen kennen die er echt in zouden trappen in zo'n overduidelijk piramide-oplichterij. In dat geval vergeef ik het jullie :engel:

Ik snap je job niet echt ... dus je bent multi marketeer?

Goederentreintjes rijden

ik plak stickers op glutenvrije producten als bijbaan en verdien knaken met grafisch vormgeving werkjes daarnaast

lol, wie wil er zich nu vrijwillig met zo'n verloren gevallen bezig houden?

Niet vrijwillig :eyebrow:

---------- Toegevoegd om 23:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:53 ----------

:roflol:

Terug
Naar boven