Fitness Seller

wat voor werk doe jij?

Student en werken bij de appie, gaat perfect samen met trainen.

Heftrucker in een 2 ploegen systeem. Vroege en late

4-5 maal per week trainen. Goed te combineren met mijn werk

Service Engineer in koeltechniek, klimaattechniek en elektrotechniek in volcontinu dienst.

Zit op school en werk bij de Mac... Soms wel lastig omdat je 5 uur kan werken zonder kans om goed te eten omdat je geen pauze hebt, pas vanaf 5,5 uur.. maar meestal mag ik wel ff zitten om eten naar binnen te werken..

Zit op school en werk bij de Mac... Soms wel lastig omdat je 5 uur kan werken zonder kans om goed te eten omdat je geen pauze hebt, pas vanaf 5,5 uur.. maar meestal mag ik wel ff zitten om eten naar binnen te werken..

Volgens mij heb je het recht om na 3 uur werken pauze te hebben. Maar dat zal wel afhankelijk zijn van je werk + de daarbij horende CAO. Bij supermarkten is dat iig wel zo.

Ik ben militair (Belgische Luchtmacht). Net terug uit Afghanistan.
Ik kan gratis gebruik maken van de sport infrastructuur hier op het werk, natuurlijk als de dienst het toelaat (wat niet vaak het geval is). Trainen doe ik vaak na het werk thuis.
waar train je?

train zelf namelijk op de kms brussel

seriemoordenaar

het is kalm op dit ogenblik

Personeelsfunctionaris

bouwprojectmanager..

geen problemen met combi .... mag nl. zelf mijn tijd indelen:D

Helaba ik heb eens een vraagske,

wat doen jullie als beroep??

Ondervind je er moeilijkheden mee ivm het bodybuilden??

of zijn jullie "allemaal" full time bodybuilders...

greetzz

beroep: verkoper van sportvoeding en hartslagmeters
Moeilijkheden: Soms werken tot acht uur en is wel haasten als ik nog wil trainen en de gym is maar open tot 10 uur...
Full time bodybuilder: nope, light weight powerlifter :cool:

Ik ben dwanginvorderaar, 4x9 uur per week. Daarnaast ga ik over een paar maanden geschiedenis studeren. Overigens ben ik wel bereid om zo nu en dan trainingen daarvoor op te offeren indien dit van toepassing is, er is meer op de wereld dan metalen objecten verplaatsen en spiermassa kweken.

Ik ben boekhouder, gemakkelijk te combineren. Eten aan m'n bureau terwijl ik werk, als ik thuis kom trainen.

textiel- spinner,ik werk in vroege en late ploegen
vroeger vaste nacht.redelijk fysiek werk in stof en warmte
geen prob om te combineren met trainen en voeding

Ik ben pallet sorteerder, was een flinke opleiding maar ik ben er gelukkig doorheen gekomen.

ICT'er

Koelkast en magnetron ter beschikking. Geen baas/collega's die zich ergeren aan mijn eetgedrag. Sterker nog, bijna het hele bedrijf is aan het lijnen en eet ook meerdere malen per dag :D

Terug
Naar boven