AndroidHealthClinic

Wat was je aan het doen toen Pim Fortuyn werd vermoord?

Aftrekken.

Het was toen meivakantie weet ik nog. Zat thuis op de bank tv te kijken en zapte voorbij het journaal. Heb die hele avond aan de buis gekluisterd gezeten vol ongeloof.

Zat op de camping, we hadden net patat gehaald. Was prachtig weer, en hoorde het toen op het nieuws. Was een mannetje van 11-12 geloof ik

Toen het gebeurde stond ik net met mijn tas in m'n hand om te gaan trainen. Op de sportschool is toen nog de tv op het journaal gezet zodat alles te volgen was.

wat doet het er toe?
so what kan jouw dat schelen...

De striping van me eerste auto aan het afkrabben. Ik luisterde toen naar 3fm terwijl ik amper radio luister.

pff volgens mij stond ik op een station. o nee wacht dat was met van gogh.
kzou het niet weten..

Wat een k*thonden bij 3:31 @ dat laatste filmpje. Over stereotype gesproken..

Is het nieuws van alweer zolang terug belangrijk om weer bij stil te staan? Waarom blijven sommige Pim adepten er zolang in hangen? Niet dat ik het niet heel erg vind dat iemand om zijn woord vermoord is maar er gebeuren meer dingen in de wereld die ik heel erg vind.

Is het nieuws van alweer zolang terug belangrijk om weer bij stil te staan? Waarom blijven sommige Pim adepten er zolang in hangen? Niet dat ik het niet heel erg vind dat iemand om zijn woord vermoord is maar er gebeuren meer dingen in de wereld die ik heel erg vind.

Ga een pand kraken ofzo.

Ik was aan het voetballen, en een voorbijganger vertelde het.

dunno

Aan het bellen met Volkert om te vragen of het gelukt was.

Ericr = Volkert

Ik kwam uit de sportschool en mn vriendin vertelde het natuurlijk meteen toen ik de voordeur open deed.

Terug
Naar boven