AndroidHealthClinic

Wat was je aan het doen toen Pim Fortuyn werd vermoord?

Wat heeft 9/11 met pim te maken ?

Of scheren de linksen nu alle linkse aanslagen over 1 kam ? daar houden jullie toch niet zo van ?
9/11 is toch geen "linkse aanslag" .... Alsof links het eens is met radicale moslims die een gebouw vol met verschillende nationaliteiten laten instorten. Kritisch zijn voor links en extreem-links ok, maar ga geen zaken verkondigen die nergens op slaan.

Ik weet nog dat mijn moeder gebeld werd door de overbuurvrouw die het vertelde, dat mijn moeder en ik meteen de tv aanzetten en wat we aten.

Pim was een relnicht. Toen hij vlak voor zijn dood door Paul Rosenmuller in een debat in het nauw werd gedreven liep Fortuyn boos weg.

Was dat niet aan het einde van het debat?

En liever een relnicht dan een mislukt harry potter of een geblondeerde opblaaspop ;)

Dat maakt het debat een stuk interessanter en levendiger en houdt iedereen scherp. Bij Balkenende val je gewoon in slaap...en bij Wilders val je van je stoel van de opeenhoping van stupiditeiten.

Zijn boek 'de puinhopen van Paars' was een verlangen om terug te keren naar grijze jaren 50. Overal waar Fortuyn kwam ging hij weg met ruzie en als klap op de vuurpijl was hij voorstander van pedocoïtusuele relaties. Ja echt een topper dus.

Dat klopt allemaal en zeker zijn pro-pedofilie standpunten worden onderbelicht. Inhoudelijk vond ik veel op Fortuyn aan te merken en het zou een grote nachtmerrie zijn geweest als hij premier was geworden...hij had het zichzefl ook onmogelijk gemaakt...maar zijn aanwezigheid verlevendigde het debat en dwong anderen om scherp te blijven.

En laten we eerlijk zijn...na zijn dood heeft de LPF er compleet een potje van gemaakt en Nederland doen afglijden naar een soort bananenrepubliek-politiek....

ik was aan het lachen toen hij vermoord werd.
Smerige kinderverkrachter. Mocht hem al niet toen hij in artikelen pleitte voor pedocoïtus legalisatie, bah!

Homocoïtusualiteit is een staaltje pathetische menselijkheid welke vanuit de genetische aard neigt naar het normaliseren van elk losbandig moraal om de eigen flamboyante genotzucht te kunnen beantwoorden. Heimelijk verborgen in een veelomvattende persoonlijkheid die de aandacht daarvan kan afleiden.

Het diepgewortelde en ongezonde temperament van de homoman, ligt in lijn met die van de traditionele Moslim. Waar, de ene versluierd z'n epicurisme, daar waar de ander zichzelf met de benen wijd achterste voren de wereld in gooit.

Bespottelijk tegenover elkaar. Twee verschillende jassen redetwistend tegenover elkaar, strijdend voor dezelfde binnenvoering.

:roflol:

Ik heb werkelijk waar geen flauw idee. Van 9/11 overigens ook niet.

Homocoïtusualiteit is een staaltje pathetische menselijkheid welke vanuit de genetische aard neigt naar het normaliseren van elk losbandig moraal om de eigen flamboyante genotzucht te kunnen beantwoorden. Heimelijk verborgen in een veelomvattende persoonlijkheid die de aandacht daarvan kan afleiden.

Het diepgewortelde en ongezonde temperament van de homoman, ligt in lijn met die van de traditionele Moslim. Waar, de ene versluierd z'n epicurisme, daar waar de ander zichzelf met de benen wijd achterste voren de wereld in gooit.

Bespottelijk tegenover elkaar. Twee verschillende jassen redetwistend tegenover elkaar, strijdend voor dezelfde binnenvoering.
Homofoob! Islamofoob! Xenofoob!

In normale omstandigheden krijg je voor dergelijke uitspraken op de meeste sites een ban of kaart, maar het is mijns inziens zo geschreven dat de kunstige en humoristische factor de strafbaarheid overstijgt ;)

Ik ben er niet bang voor, gun ze het volledige bestaansrecht in vrijheid en sta in m'n omgang zelf vrij dicht bij Moslims, Joden of Homo's. Wat niet wegneemt dat ik er voor insta de bugs eerlijk te benoemen. Daar komt zelfs m'n naaste familie niet onderuit.

Helaas moet ik vaak een blad voor de mond nemen omdat binnen elke beschaving, ook de Westerse, ik merk dat m'n oprechte kritiek een te grote mate van authenticiteit omvat. Ik benoem zonder uitsluiting, en zonder ambitie voor befaamdheid.

even OT weer!

Ik was aan het voetballen buiten in de zon, heerlijk:)

Mooi stukje proza

Homocoïtusualiteit is een staaltje pathetische menselijkheid welke vanuit de genetische aard neigt naar het normaliseren van elk losbandig moraal om de eigen flamboyante genotzucht te kunnen beantwoorden.

Je begrijpt dat dit zonder tekstuele aanpassing direct ook van toepassing is op heterocoïtusuelen en niet uitsluiten dop homocoïtusuelen? Uiteindelijk is het dan ook zo dat dit een mens-eigenschap is ;)

Heimelijk verborgen in een veelomvattende persoonlijkheid die de aandacht daarvan kan afleiden.

Niet altijd heimelijk

Het diepgewortelde en ongezonde temperament van de homoman, ligt in lijn met die van de traditionele Moslim.

Ik heb niet zo veel verstand van diepe "worteltjes"...dus ik neem het graag van je aan.

Maar dat ongezonde temperament...dat begrijp ik niet zo.

hehehe... :D Die is leuk.

Ik was toen ziek :)

Ok...wil je dit echt weten?

Als je inderdaad van mening bent dat de man flink overrated is dan zou je hem dus links laten liggen en niet zo sterk aangezet reageren. Dus je maakt je in omgekeerde zin "schuldig" aan wat je zelf stelt. Dat is nergens voor nodig om je punt te maken.

De wijze waarop je je menig uit is bot...een kwalificatie als bot wil niet zeggen dat de inhoud onjuist is (alhoewel dat wel kan) alleen dat de wijze waarop je de boodschap brengt emotieloos is en geen rekening houdt met gevoelens van anderen. Daarbij is het overtrokken. Je gebruikt een woordkeuze in je toevoegingen die je punt illustreren naar het lugubere af...en dat is onnodig en dus overtrokken.

En heel eerlijk...ik was persoonlijk geen fan van Fortuyn, maar hoe erg ik het ook met hem oneens ben geweest...hij heeft een aantal dingen gedaan waar zelfs de meest anti-Fortuynist moet toegeven dat hij respect verdient:
Hij wist perfect te verwoorden wat er dwars zat zonder dat hij het debat uit de weg ging (anders dan Wilders), zonder dat hij de discussie uit de weg ging (anders dan Wilders), hij had oplossingen die verder gingen dan pleur ze er allemaal maar uit (anders dan Wilders), hij was eerlijk over zichzelf (anders dan Wilders).

Zijn wens om iets te veranderen was oprecht..je kan het inhoudelijk niet met hem eens zijn...maar dat was en is zeldzaam in een politicus...en daarvoor verdient hij in mijn ogen gewoon respect.

En heel stiekum...vind ik het gewoon eindeloos jammer dat hij de verkeizingen niet heeft gehaald...simpelweg omdat het het debat in de kamer een hoop leven had ingeblazen en we niet opgezadeld zouden zijn geweest met zo'n geblondeerde volksmenner met de inhoud van een opplaaspop..

Verder is het niet persoonlijk op jouw gericht...

hij heeft een aantal dingen gedaan waar zelfs de meest anti-Fortuynist moet toegeven dat hij respect verdient: Hij wist perfect te verwoorden wat er dwars zat zonder dat hij het debat uit de weg ging (anders dan Wilders), zonder dat hij de discussie uit de weg ging (anders dan Wilders), hij had oplossingen die verder gingen dan pleur ze er allemaal maar uit (anders dan Wilders), hij was eerlijk over zichzelf (anders dan Wilders).

+1 wat dat betreft.

Gruwelijk grappig man, jij verdient een medaille.
Wel een stuk grappiger dan die geweldige topic waarin jij je voordoet als een wijf en superdudes zit op te geilen. Rotzooi dus.

Maar nu even OT : Mensen als Pim Fortuyn en Wilders komen en gaan. Vooral het vooruitzicht dat ze altijd weer opdonderen doet mij goed. Ik geloof dat ik aan het afwassen was.

Het was toen meivakantie weet ik nog. Zat thuis op de bank tv te kijken en zapte voorbij het journaal. Heb die hele avond aan de buis gekluisterd gezeten vol ongeloof.

kwam je er toen pas achter? ik had hem om 2 uur 's middags al neergeknalt. als je er eerder bij was geweest had je hem nog kunnen reanimeren?

Aan het basketten.

Terug
Naar boven