Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
krijg echt kippevel van dat filmpje
ik heb echt geen flauw idee meer, van 9-11 weet ik het nog exact..vreemd.
Vanwaar eigenlijk dit topic nu?
Wat betreft 9/11 en Pim: in beide gevallen kwam ik toevallig gewoon thuis en deed ik de TV aan.
Ja, slechts eens in de zoveel decennia komt er zo iemand in de politiek, net als bij de Amerikaanse presidenten. Het was zeker een groot verlies voor de Nederlandse politiek.Een ode aan Pim. Over 4 weken is het alweer 7 jaar geleden. Ik was het niet altijd eens met zn ideeen maar ik denk dat je nooit meer iemand in de politiek terug gaat zien met zoveel charisma als hem.
Wat is er overtrokken en bot aan? Was hij geen relnicht dan? Is hij niet mateloos overrated na zijn dood? Ik neem dat de dode man ook niet kwalijk. Volkert was zo dom om van de man die op het punt stond "van de hoogmoed tot de val te geraken" een martelaar te maken. Dat ik het erg vind dat hij om zijn woord vermoord is had ik bovendien al geschreven. Tja mischien is dit respectloos, maar het enige wat respect bij mij kan brengen is het feit van de laffe moord. Verder verdient hij net zo veel respect als hij had voor de marokaanse schandknaapjes waar hij dolgraag gebruik van maakte.
In de jaren zestig en zeventig kreeg Brongersma langzaam maar zeker voet aan de grond. Na de uitvinding van de pil was er de bevrijding van de coïtus. Homocoïtus werd geaccepteerd, en waarom zou dan - onder de strikte voorwaarde dat het kind het wil en dat het niet wordt gedwongen - pedocoïtus niet zijn toegestaan? Dit verlichte standpunt is inmiddels verlaten en onder invloed van de gogen is het kind neergezet als geheel en al vrij van coïtusuele lusten, in elk geval tegenover volwassenen.