XXL Nutrition

Wat was je aan het doen toen Pim Fortuyn werd vermoord?

Ik heb echt geen flauw idee meer, van 9-11 weet ik het nog exact..vreemd.

aan het vluchten

Bij Fortuyn was ik thuis, de beurskoersen in de USA aan het volgen en aan het modden (yep toen ook al) op een beleggingsforum.

Zou niet weten wat ik toen aan het doen was.

Toen lag ik een arier te nken

Ik was aan het trainen, net als toen Herman Brood van het Hilton sprong, en ook toen die vliegtuigen zich in het WTC boorden.

Voetbaltrainen.

Ik heb een geldig alibi, voor verdere vragen verzoek ik je contact op te nemen met mijn advocaat.

Ik zag het op het nieuws, toen heb ik meteen m'n homies gebeld, om er een biertje op te drinken.

On-topic:

Ik zat in Frankrijk, daar was het ook op het nieuws. Ik dacht; wtf, dat in Nederland?

Maar vanwaar dit topic?

hmm...is geen racisme...gewoon erg bot, respectloos en overtrokken

Wat is er overtrokken en bot aan? Was hij geen relnicht dan? Is hij niet mateloos overrated na zijn dood? Ik neem dat de dode man ook niet kwalijk. Volkert was zo dom om van de man die op het punt stond "van de hoogmoed tot de val te geraken" een martelaar te maken. Dat ik het erg vind dat hij om zijn woord vermoord is had ik bovendien al geschreven. Tja mischien is dit respectloos, maar het enige wat respect bij mij kan brengen is het feit van de laffe moord. Verder verdient hij net zo veel respect als hij had voor de marokaanse schandknaapjes waar hij dolgraag gebruik van maakte.

Ik rente weg met mij homie volkurt ma toen keek ik achtere me en was ie opgepakte. Duz ik renne ze met allemal van die kankere marrokane achte me aan en toen ik heb ontsnapd door verstopping in shoarmarkraam.

Ik rente weg met mij homie volkurt ma toen keek ik achtere me en was ie opgepakte. Duz ik renne ze met allemal van die kankere marrokane achte me aan en toen ik heb ontsnapd door verstopping in shoarmarkraam.

Ok ''HUPHUP". :rolleyes:

Tijdens de moord op Pim was ik op vakantie.
Tijdens de moord op Theo was ik op school.

weet alleen nog dat ik bij 9-11 bij een neef van een vriend zn playstation 2 aan het checken was, toen we de tv aan zette er opeens 2 torens in newyork stonden te fikken

Gruwelijk grappig man, jij verdient een medaille.

Terug
Naar boven