XXL Nutrition

Wat wil je nog doen vlak voordat je dood gaat?

Bezoekers in dit topic

Zoveel mogelijk marokkanen doden en daarna een lintje krijgen. Zo kom ik in de boeken als grootste Nederlandse held. Toch een stukje onsterfelijkheid. Of is dit ziek?

:d
:( zolang je mij maar met rust laat:D

ot:
1-Gewapend een bankovervallen( en iedereen over hoop knallen met een ak 47 a.p. bullets) en de buit aan m'n ouders geven.
2-Volop nken.
3-En dan naar mekka gaan, om vergevenis te vragen voor mijn zonden:D
 
Het zusje/nichtje van adil_18 flink in haar kont nken :cool:
(kun je jouw zusje/nichtje meteen meenemen naar Mekka :D)
 
Het zusje/nichtje van adil_18 flink in haar kont nken :cool:
(kun je jouw zusje/nichtje meteen meenemen naar Mekka :D)
Als ik toch naar mekka ga, ,kunnen we 'het' net zo goed samen doen:D
 
Afscheid nemen van familie en vrienden.

Haha.

Maar als ik langer de tijd heb een boek schrijven oid, ik wil toch iets achterlaten.
 
De wereld rond..
 
iets zoals fear and loathing in las vega

reisje doen met de auto met een vriend en experimenteren met drugs
 
iets zoals fear and loathing in las vega

reisje doen met de auto met een vriend en experimenteren met drugs

klinkt idd goed.. al is het dan niet meer experimenteren maar meer oude herinneringen/ervaringen ophalen :)
 
als je in een kooi zit ter bescherming is er juist 0.000000000000000000000000000154% adrenaline.

:roflol: jij schijt ook nog alle kleuren van de regenboog als zo'n beestje van 6-7 meter daar zwemt hoor geloof me maar. ;)
 
Vette lening afsluiten en alles opmaken aan een uitgebreide wereldreis. Alle extreme dingen doen, als het kan reisje in de ruimte (geloof ik 100000 euro dus wel te doen met een hypotheek).
 
Vette lening afsluiten en alles opmaken aan een uitgebreide wereldreis. Alle extreme dingen doen, als het kan reisje in de ruimte (geloof ik 100000 euro dus wel te doen met een hypotheek).

ik vrees dat je een lening krijgt als je terminaal bent
lijkt me wel dat ze dat onderzoeken
 
ik vrees dat je een lening krijgt als je terminaal bent
lijkt me wel dat ze dat onderzoeken
Ach via via met wat truken desnoods, als je toch dood gaat kan je net zo goed de boel oplichten en je laatste dagen nog wat fun hebben.
 
dit gaan jullie merken als het zover is.
 
Back
Naar boven