SvP0501
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2.039
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een wereldreis van 1 jaar maken zonder mijn gains te verliezen.

Kan ik ook alle gainmakende benodigdheden meenemen in het vliegtuig in mijn koffertje?Je kan dan overal ter wereld de mooiste fitnesscentra bezoeken![]()

Ben ik zo’n saaie lul, ben ik snel tevreden, of heb ik een geweldig leven? Ik zou zo 1,2,3 niets kunnen bedenken.

Tijdens mijn slaap komen te overlijden, terwijl ik nog redelijk bij mijn verstand ben en mijzelf kan behelpen. Een andere wens is mijzelf euthanaseren nog voor het moment dat ik mijn waardigheid kan gaan verliezen.
Het is voor mij geen donker thema dat zich in het onderbewuste afspeelt. Voor mij is het iets dat als enige in dit leven absoluut zeker is als onderdeel van het leven. Niet dat ik elke dag aan de dood denk maar ben bewust van mijn sterfelijkheid. Toen ik het accepteerde en vertaalde naar een voorwaarde tot een goed leven wilde ik ook een goede dood. Daar hoort voor mij niet een scenario bij van dierbaren niet langer herkennen, mijzelf bevuilen, onder kwijlen en waar medicatie het laatste beetje pijn moet verzachten.

Toen ik oog in oog stond met de dood had ik honger. Nu weet ik wat het belangrijkste is in m'n leven :')De dood is tevens een krachtig hulpmiddel om te helpen bij grote beslissingen. Bijna alles (trots, schaamte, angsten etc.) valt namelijk weg bij het aangezicht van de dood waardoor datgene overblijft wat echt van belang is. Onthouden dat je gaat sterven is de beste manier om te voorkomen dat je denkt dat je iets te verliezen hebt.
Toen ik oog in oog stond met de dood had ik honger. Nu weet ik wat het belangrijkste is in m'n leven :')
Nee, dat is niet nodig.