AndroidHealthClinic

Wat wordt de beste na kuur

zyzzbrahh

Novice
Waardering
2
Lengte
1m89
Massa
99kg
Vetpercentage
8%
Beste,

In nov van 2016 was in begonnen met een bulk kuur test / deca volgens mij voor 12 weken. Ik weet alleen niet meer precies hoeveel ik overal toen van pakte. Het waren igg lange esters.

Daarna van Feb 2017 tot en met April 2017 heb ik op Test-E 250 mg gezeten per week met T-3 op 50-75 mcg per dag. Nu 12 weken geleden was ik begonnen met Test 250 mg tren 400 mg mast 400 mg lange esters per week.

Echter ben ik daar nu klaar mee en weet ik niet wat ik het beste als na kan doen. Ik heb nog nolva liggen maar als opties zijn er ook nog clomid en hcg ( ook al heb ik geen zin om nog door te zetten ). Aanstaande donderdag zet ik nog 500 mg test zonder tren en mast en ga ik ook op vakantie :). Dus helaas kan ik dan een week lang niks meer zetten, wat ook niet meer nodig is in mij ogen. maar wat adviseren jullie als na kuur na zo'n lang traject ? Kan ik hier mee met nolva uit de voeten als ik daar mee begin over 2 weken of zou dit te slap zijn voor het herstel ?

Graag hoor ik van jullie, alvast bedankt !

Je doet ook maar wat he.. :D

• Topic Starter Topic Starter

En waarom denk je dat :D alleen omdat ik me bulk kuur niet meer onthouden heb van een half jaar geleden.
Daarna gewoon gaan cutten met T3 en low test, toen ik droog genoeg was test tren mast t3.

Lijkt me niks speciaals of raars in mij ogen..

Het komt in je post gewoon redelijk YOLO over..

Haha, klopt het is niet me beste stuk tekst was even te snel geschreven.
Maar ik weet wel waar ik mee bezig ben hoor :)

Als je weet waar je mee bezig bent, dan had je deze vraag niet hoeven te stellen lijkt me. Maar dat even ter zijde...

Je bent dus al 8 maanden on zonder HCG, als ik het goed begrijp? Ik zou eens een power pct proberen (ga ik zelf ook proberen aan het einde van deze kuur):

HCG BLAST:
Week 1-3 2000 iu EOD
Week 1-4 Clomid 50-100mg ED
Week 1-6 Nolva 20mg ED

Succes!

Als je weet waar je mee bezig bent, dan had je deze vraag niet hoeven te stellen lijkt me. Maar dat even ter zijde...

Je bent dus al 8 maanden on zonder HCG, als ik het goed begrijp? Ik zou eens een power pct proberen (ga ik zelf ook proberen aan het einde van deze kuur):

HCG BLAST:
Week 1-3 2000 iu EOD
Week 1-4 Clomid 50-100mg ED
Week 1-6 Nolva 20mg ED

Succes!

Beste,

Yes dat klopt, HCG had ik dus ook in gedachten maar ik zie het niet zo zitten om weer nog een aantal weken te moeten zetten om de dag.
Daarom was mij vraag als ik met Nolva en/of Clomid na kuur of het ook voldoende kan zijn of zou HCG echt een verijsde zijn.

Alvast bedankt voor je antwoord !

Beste,

Yes dat klopt, HCG had ik dus ook in gedachten maar ik zie het niet zo zitten om weer nog een aantal weken te moeten zetten om de dag.
Daarom was mij vraag als ik met Nolva en/of Clomid na kuur of het ook voldoende kan zijn of zou HCG echt een verijsde zijn.

Alvast bedankt voor je antwoord !

Niets is een vereiste, maar het is wel erg effectief. Je kan ook herstellen zonder nakuur. Duurt alleen een stuk langer. Ik denk dat je voor jezelf even moet afwegen wat het belangrijkst is: 1. goed en snel herstel of 2. een aantal gevoelloze prikte in je buikvet voor 3 weken (slechts 10 stuks). Die keuze zou voor mij snel gemaakt zijn.

Niets is een vereiste, maar het is wel erg effectief. Je kan ook herstellen zonder nakuur. Duurt alleen een stuk langer. Ik denk dat je voor jezelf even moet afwegen wat het belangrijkst is: 1. goed en snel herstel of 2. een aantal gevoelloze prikte in je buikvet voor 3 weken (slechts 10 stuks). Die keuze zou voor mij snel gemaakt zijn.

haha ja klopt voor mij ook, het is meer dat me ouders mijn voorraad kastje hadden gevonden en er niet echt te spreken over zijn.
Het is die "rommel" het huis uit of ik, gelukkig was ik toch net klaar met me "zomer" kuur test tren mast t3 :).

haha ja klopt voor mij ook, het is meer dat me ouders mijn voorraad kastje hadden gevonden en er niet echt te spreken over zijn.
Het is die "rommel" het huis uit of ik, gelukkig was ik toch net klaar met me "zomer" kuur test tren mast t3 :).

Ok, nu komen er allerlei zaken bij die er voor ons natuurlijk geen reet toe doen. De beste optie is in iedere geval HCG blasten + clomid + nolva. Je zal zelf moeten uitzoeken hoe je dit gaat regelen met je ouders. Succes!

Ok, nu komen er allerlei zaken bij die er voor ons natuurlijk geen reet toe doen. De beste optie is in iedere geval HCG blasten + clomid + nolva. Je zal zelf moeten uitzoeken hoe je dit gaat regelen met je ouders. Succes!

Yes klopt, bedankt voor je feedback :)

Bewaar de middelen bij iemand anders ?

Dan maar elke dag alles mee naar je werk of school in je tas

beetje ouders moeten het toch oke vinden? het is je eigen lichaam toch? ik ben er ook heel open in, kan ook komen omdat mijn vader altijd heeft getraind en nog steeds. Hij heeft zelf primobolan vroeger gehad.

beetje ouders moeten het toch oke vinden? het is je eigen lichaam toch? ik ben er ook heel open in, kan ook komen omdat mijn vader altijd heeft getraind en nog steeds. Hij heeft zelf primobolan vroeger gehad.

Ok dan.

Ik heb niks tegen mensen die aan de AAS zitten maar ik snap dat ouders er niet happy mee zijn. En zeker niet als de kinderen nog thuis wonen.
Er komt meer bij kijken dan het is je Eigen lichaam.

En als je zegt het is je Eigen lichaam dan moet je de lijn doortrekken. Dan moet je xtc en coke ook toelaten.

Ok dan.

Ik heb niks tegen mensen die aan de AAS zitten maar ik snap dat ouders er niet happy mee zijn. En zeker niet als de kinderen nog thuis wonen.
Er komt meer bij kijken dan het is je Eigen lichaam.

En als je zegt het is je Eigen lichaam dan moet je de lijn doortrekken. Dan moet je xtc en coke ook toelaten.

toelaten? dat heb je natuurlijk zelf in de hand. xtc en vooral coke is natuurlijk wel een andere boeg.
het gedoe van "dat doe je maar als je uit huis bent" vind ik helemaal onzin, iemand die aan de aas gaat zou zich ook moeten verantwoorden in beide situaties.

toelaten? dat heb je natuurlijk zelf in de hand. xtc en vooral coke is natuurlijk wel een andere boeg.
het gedoe van "dat doe je maar als je uit huis bent" vind ik helemaal onzin, iemand die aan de aas gaat zou zich ook moeten verantwoorden in beide situaties.

Ik vind persoonlijk van niet. Niet dat ik xtc of coke gebruik. Maar bij niet problematisch gebruik zie ik geen verschil. Behalve dan dat het natuurlijk zeer verschillende middelen zijn. Het blijft de gebruiker zn lichaam.

Heb veel mensen geweten die aan de AAS zaten en die vonden dan dat recreatief drugsgebruik niet kan. Wat ik dan nogal hypocriet vind. En ik spreek dan wel enkel over niet problematisch gebruik zowel bij AAS als bij drugs.

Ik vind persoonlijk van niet. Niet dat ik xtc of coke gebruik. Maar bij niet problematisch gebruik zie ik geen verschil. Behalve dan dat het natuurlijk zeer verschillende middelen zijn. Het blijft de gebruiker zn lichaam.

Heb veel mensen geweten die aan de AAS zaten en die vonden dan dat recreatief drugsgebruik niet kan. Wat ik dan nogal hypocriet vind. En ik spreek dan wel enkel over niet problematisch gebruik zowel bij AAS als bij drugs.

Leven en laten leven.. Er is niet een middel slechter dan het ander. Zo stond er gisteren een enorm hypocriet stuk over XTC in het NRC en werd er een vergelijk met Alcohol gemaakt die echt totaal nergens op sloeg.

Tja, ik heb het er niet op tegen in beide gevallen. ;)

Terug
Naar boven