zyzzbrahh
Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 8%
Beste,
In nov van 2016 was in begonnen met een bulk kuur test / deca volgens mij voor 12 weken. Ik weet alleen niet meer precies hoeveel ik overal toen van pakte. Het waren igg lange esters.
Daarna van Feb 2017 tot en met April 2017 heb ik op Test-E 250 mg gezeten per week met T-3 op 50-75 mcg per dag. Nu 12 weken geleden was ik begonnen met Test 250 mg tren 400 mg mast 400 mg lange esters per week.
Echter ben ik daar nu klaar mee en weet ik niet wat ik het beste als na kan doen. Ik heb nog nolva liggen maar als opties zijn er ook nog clomid en hcg ( ook al heb ik geen zin om nog door te zetten ). Aanstaande donderdag zet ik nog 500 mg test zonder tren en mast en ga ik ook op vakantie
. Dus helaas kan ik dan een week lang niks meer zetten, wat ook niet meer nodig is in mij ogen. maar wat adviseren jullie als na kuur na zo'n lang traject ? Kan ik hier mee met nolva uit de voeten als ik daar mee begin over 2 weken of zou dit te slap zijn voor het herstel ?
Graag hoor ik van jullie, alvast bedankt !
In nov van 2016 was in begonnen met een bulk kuur test / deca volgens mij voor 12 weken. Ik weet alleen niet meer precies hoeveel ik overal toen van pakte. Het waren igg lange esters.
Daarna van Feb 2017 tot en met April 2017 heb ik op Test-E 250 mg gezeten per week met T-3 op 50-75 mcg per dag. Nu 12 weken geleden was ik begonnen met Test 250 mg tren 400 mg mast 400 mg lange esters per week.
Echter ben ik daar nu klaar mee en weet ik niet wat ik het beste als na kan doen. Ik heb nog nolva liggen maar als opties zijn er ook nog clomid en hcg ( ook al heb ik geen zin om nog door te zetten ). Aanstaande donderdag zet ik nog 500 mg test zonder tren en mast en ga ik ook op vakantie
. Dus helaas kan ik dan een week lang niks meer zetten, wat ook niet meer nodig is in mij ogen. maar wat adviseren jullie als na kuur na zo'n lang traject ? Kan ik hier mee met nolva uit de voeten als ik daar mee begin over 2 weken of zou dit te slap zijn voor het herstel ?Graag hoor ik van jullie, alvast bedankt !