Mysterio3
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 31
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 74kg
- Vetpercentage
- 10%
Pentium 166
32mb ddr geheugen
voodoo 2 videokaart
20 gb harddisk
Kablam!
Voodoo was altijd een goede kaart vroeger

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pentium 166
32mb ddr geheugen
voodoo 2 videokaart
20 gb harddisk
Kablam!

Pentium 166
32mb ddr geheugen
voodoo 2 videokaart
20 gb harddisk
Kablam!
een laptop...
2,5ghz core2duo
9800m gt sli (vergelijkbaar met een desktop 9600gt in sli, of iets sterker dan 1 desktop 9800gt).
6gb ddr 2 ram
320gb 7200rpm
Voor een laptop heel vet, speel alles in 1080p op max settings. Afhankelijk van hoe zwaar het spel is met of zonder msaa.
Q6600 overgeclockt naar 4 x 3,6 Ghz
2 x 9600GT alpha dog in sli
600 Watt Zalman Sli Ready Voeding
Antec 900 Case
4 GB Kingston Hyper X geheugen
Fatality FP-IN9 Moederboard
perfect dingdat wordt cod mw2 voluit !!
![]()

toen 3000€, maar via de speciale dell voor kleine bedrijven site fixe kortingen gehad + terugtrekken btw = ca 1600-1700€ ondertussen biedt dell deze laptop niet meer aan met 9800m gt's aangezien ze de kaart van alienware gaan beginnen spelen.
---------- Toegevoegd om 15:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:28 ----------
me 2![]()
.. alhoewel me altijd heb afgevraagd, zijn de videokaarten niet zwakker op een laptop, omdat ze zo veel kleiner zijn dan de grotere in desktops?Wel dodelijke laptop ja, maar die van Alienware van Dell heb ik gezien en die zien er zo vaag futuristic uit man.. alhoewel me altijd heb afgevraagd, zijn de videokaarten niet zwakker op een laptop, omdat ze zo veel kleiner zijn dan de grotere in desktops?
Ik vind de m1730 van Dell qua design echt wel vet in het echt. Heb nog nooit irl een alienware laptop gezien, maar vind hem op foto wel wat té. Maar dat vond ik van de m1730 ook.
Yep laptop-gpu's zijn minder bang 4 buck dan de desktop gpu's. Algemene regel is dat een laptop gpu ca20% trager is dan de gelijknamige desktop gpu. In het geval van mijn laptop is de 9800m gt in sli ongeveer evenwaardig aan een desktop 9600gt in sli of net iets sterker dan 1 desktop 9800gt. Anyway, desktops zijn veel beter dan laptops als je het bekijkt op vlak van performantie per euro, als iemand zo iets wil, dan zou die persoon echt wel moeten overwegen of die mobiliteit echt wel zijn meerprijs waard is. Totnutoe was dat voor mij wel het geval.