CRUNC
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 4
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
1 madderfakking ding dat er toe doet in mijn systeem.. mijn trots..
een ****ing geforce 8500gt!!!!
zwarte hoogglans kast met 2! stekker ingangen en je kan je kop telefoon er voor in steken! vette windows stickers en een super vet geluid!
sorry, daar verstond ik geen zak vanlol, maar is dat niet performanter @ same settings same res, dan die 7900 in de ps3 van jou?

Hm, heb m voor de 360.. maar mn pc trekt m gewoon niet lekker, en ik had geen zin om te finetunen enzo hehe.Je moet het niet verstaan, je moet het lezen
Was jij die kerel niet die Operation flashpoint kocht voor de ps3 omdat zijn pc het spel niet zou aankunnen?
Hm, heb m voor de 360.. maar mn pc trekt m gewoon niet lekker, en ik had geen zin om te finetunen enzo hehe.

Het is wel een leuke game, alleen je loopt niet naar de andere kant van dat eiland want de primaire en secundaire doelen liggen vlak naast elkaar enzo..Is dat wel een leuke game, lijkt me geen moer om een hele eiland af te lopen
Hadden ze het uit gerekend om van 1 kant naar de andere kant van het eiland te rennen en dat het 9 ECHTE uren zou duren
En met een voertuig een uurtje ofzo, echt bizar! Te realistisch voor mij
)
niet ****en met 8500, die is baas..Q6600 @ 2,4 Ghz
4 Gig 667
Modulair 600watt van ModXstream
2,3 TB van 4 harde schijven.
3870 Ati
+
24'' + Logitech X530
Gelukkig snel genoeg om paar spellen op full hd te spelen dat was wel wat anders dan 800x600 met me standaard 8500gt videokaart die erin zat

i7 920 @3.6ghz
xfx gtx 295 oc
asus rampage ii extreme mobo
6gb ocz ddr3 @ 1600mhz
1050watt enermax revolution 85+ voeding
750gb hdd
thermal take armor+ behuizing.

Hm, heb m voor de 360.. maar mn pc trekt m gewoon niet lekker, en ik had geen zin om te finetunen enzo hehe.