XXL Nutrition

Wat zijn jullie positieve & negatieve ervaringen met winstrol?

moet zeggen dat deze 2 bro's best extreme benaderingen hebben wat kuren betreft..

de zwaarste neemt bijvoorbeels 12 weken 4500mg testE elke 4 uur 3 iu gh en 12 weken 200mg oxy vervolgens verder op 250mg test EW (trt)(12 weken oid) en in week 5 van zijn trt weer cutten naar een 4/5% en dan weer high dose kuren.

doet ook year round cardio op lege maag en neemt nooit DNP t3 oid

die andere 2000mg primo EW 20 tabs andriol ED en 200mg winny laatste paar weken! nam vaak DNP om te cutten nu meestal t3 (@125/50mcg) nam halo tot 80 mg ED anaver @ 150mg ED enz

klaas weet meer over die laatste zijn kuuren en extreme looks:)

deze 2 mannen zijn ook de personen die mij inspireren om te kuren zoals ik doe!

heb zelf tijd 5 x per week cardio gedaan maar dit gaf een blessure

klinkt als ik wil vlug een droog gespierd zomer body hebben

maar ik zou inject (das mijn mening) minder schadelijk voor je lever of neem bold of in combinatie. en dan je nakuur voor herstel

niks overhaast doen op gemakje forum lezen en zoeken zelfs ik leer bij

ja dat zou opzich ok wel zonder kunnen maar wil toch graag net dat kleine beetje extra model erin krijgen zeg maar.. &daar is winstrol dan toch wel geschikt voor? t gaat me namelijk niet zo zeer om de kilo's pakken.. anders was ik wel aan de testo ofzo gegaan

Juist daarom zou ik er voorlopig niet aan beginnen. Die vollere look met winstrol is niet anders dan dat je die naturel opbouwt. Ok, het is iets harder werken, maar een stuk beter voor je gezondheid. Daarbij.. het blijft vaak niet bij die ene kuur zodra je ervaren hebt wat het is.

Winny heb ik persoonlijk wat gemengde gevoelens over.

Ik wordt er wel lekker hard en mega sterk van echter staat voor mij daar tegenover dat ik soms pijn ervaar in m'n gewrichten waardoor ik zelfs een enkele keren gestopt ben met de training.

Moet wel eerlijk zijn, het is al met al wel lekker!

Winny heb ik persoonlijk wat gemengde gevoelens over.

Ik wordt er wel lekker hard en mega sterk van echter staat voor mij daar tegenover dat ik soms pijn ervaar in m'n gewrichten waardoor ik zelfs een enkele keren gestopt ben met de training.

Moet wel eerlijk zijn, het is al met al wel lekker!

wat versta je onder mega sterk? deze zomer begin ik met high dose winny

winny verdoet je cholesterol waardes hard, iets om in de gaten te houden....

verder is het mss niet zo handig om in een newbee topic over 200mg winny ed te spreken!

Sowieso echt absurde hoeveelheden wat Dareal beschrijft...als het een monster is van 1.80, +120kg met een laag vet% ok. Maar als het iemand is die rond de 100-110kg zit is het gewoon te gek voor woorden. Ze moeten natuurlijk allemaal zelf weten wat ze in hun lichaam douwen, maar of het nodig en verantwoord is, nee.

winny verdoet je cholesterol waardes hard, iets om in de gaten te houden....
Ook je leverwaardes hoor,ik had alleen verhoogde waardes van winny gekregen,ik nam 50 mg ED,van dianabol en oxy nooit last gehad,maar winny...ik zou maar voorzichtig zijn met die spul;)

Bovendien vind ik dat je winny niet zo hoog hoeft te doseren om er voordeel mee uit te halen,50 hooguit 100 mg ED(voor een korte periode dan) moet voor een gevorderde gebruiker voldoende zijn.

bij mij niks gedaan alleen blesures maarja ieder lichaam reageert anders.
Ik zou beginnen met 500mg test e of een primo op 500mg.
Maar zou eerst nog ff een paar jaartjes door trainen zonder aas.
Hoe eerder je begint hoe eerder de rek uit je eigen gains zijn en
dan is er geen weg meer terug.

120 kg @ 5 procent, die ander weet ik niet, wel stuk lichter

iemand die aan wedstrijden doet neem ik aan?dat zijn serieus getallen !
Hoe ziet die kerel zijn dieet eruit,weet je dat mss?

---------- Toegevoegd om 01:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:06 ----------

OT: negatief -gewrichtspijn en koppijn en verminderde eetlust en laag libido (test was wel te laag gedoseerd)
positief -krachttoename en spierhardheid

vind winny ook super spul...wil je echter je toekomst een beetje in acht nemen is het een middel om te laten staan!

zoals rusher aanhaalt is het zeer slecht voor je cholesterol...op lange termijn is dat niet echt wenselijk voor je hart en vaten...

moet zeggen dat deze 2 bro's best extreme benaderingen hebben wat kuren betreft..

de zwaarste neemt bijvoorbeels 12 weken 4500mg testE elke 4 uur 3 iu gh en 12 weken 200mg oxy vervolgens verder op 250mg test EW (trt)(12 weken oid) en in week 5 van zijn trt weer cutten naar een 4/5% en dan weer high dose kuren.

doet ook year round cardio op lege maag en neemt nooit DNP t3 oid

die andere 2000mg primo EW 20 tabs andriol ED en 200mg winny laatste paar weken! nam vaak DNP om te cutten nu meestal t3 (@125/50mcg) nam halo tot 80 mg ED anaver @ 150mg ED enz

klaas weet meer over die laatste zijn kuuren en extreme looks:)

Srry hoor maar dit moet toch vette overkill zijn man ik denk dat je op minder ook wel kan groeien hoor wat een mafkezen zeg 4500 mg test DAMH!!!
Ik vindt mij aankomende kuur al eigenlijk te zot worden 1000 primo/ 1000 sustanon en wil hier ckrr de komende 2 a 3 jaar nog niet overheen gaan doseren!
Lijkt er meer op dat zulke gasten eens wat harder moeten gaan trainen i.p.v. zo absuurd te doseren just my to cents!
Dareal jij bent helemaal een mafkees je weeg nog geen eens 100 kg en dan zijn die gasten jouw voorbeeld srry dat ik hier de moraalridder moet uithangen maar ga eens nadenken bink!

Laatst bewerkt:
Denk dat TS er nu ondertussen al uit is.

Check date..........Bump:)...........

Terug
Naar boven