AndroidHealthClinic

Wat zou je doen met 500miljard euro?

dude je verveelt je echt he dit weekend :D

Ik zou een arsenaal aan kaarsen kopen.

gta4jwz z'n account is gehacked door zijn broertje van 12.

Eindelijk weer een topic van gta4jwz, dat zijn de beste topics!

Met 500 miljard zou ik DBB proberen over te kopen van bigt. Dan ben ik heerser van DBB

Mekka ok, maar Rome:eek: :finger:

De helft van de euro's inwisselen voor won zodat ik een pivesessie met EricR kan aangaan.

Al het francium,cesium en kalium ter wereld kopen.

En dan met 100000 vliegtuigen het in zo klein mogelijke brokjes in de zee laten vallen.

Ben benieuwd wat er gebeurt misschien ontploft de wereld wel ofzo je weet het niet

Het zelfde als ik met 1 miljard zou doen.
Vreten, slapen en trainen

500 miljard is echt veel te veel voor 1 persoon.
ik zou dan dus ook een deel aan mijn dierbaren geven, goede doelen steunen (maar dan niet gewoon geld doneren, maar zelf mensen inhuren die echt dingen gaan ondernemen zodat er niks aan de strijkstok blijft hangen)

op straat 100 miljoen euro in briefjes van 5 naar beneden laten storten via een vliegtuig :D

en dan hou ik nog 400 miljard over ofso, daar heb ik wel genoeg aan :P

Ik zou een eiland kopen en infrastructuur laten bouwen, en iedereen die ik ken daar laten wonen, lekkere chicks included, en als ik ga trouwen, mogen al die chicks weer oprotten :D

• Topic Starter Topic Starter
Al het francium,cesium en kalium ter wereld kopen.

En dan met 100000 vliegtuigen het in zo klein mogelijke brokjes in de zee laten vallen.

Ben benieuwd wat er gebeurt misschien ontploft de wereld wel ofzo je weet het niet
29gn8sm.jpg

Ik zou het niet weten, daarom doe ik niet mee met loterijen enzo.

Ik zou heel Zuid-Amerika kopen en helemaal vol zetten met cocaplanten, iedereen word cocaboer, heel de wereld aan de coca, jwt toch, gramme voor 10 euro..

500 miljard? Horse, champagne and hookers in modesty.

Denk even naar de h**ren gaan. Wat ik met de overige Met 499.999.999.950,- doe weet ik nog niet.

Terug
Naar boven