MuscleMeat

Wat zou je doen met 500miljard euro?

een klein landje stichten met allemaal lekkere slimme vrouwen, waar ik als enige vent ook de enige ben die ze mag nken

feestje bouwen en me geld opdoen, kgeef aan ieder chocolade en heerlijke limonade.....Nee als ik dat geld had zou ik 5 top auto's kopen, waaronder een BMW X6, een american muscle car, en nog drie andere leukerds..3 choppers...en een nieuw huis bouwen met genoeg ruimte voor de voertuigen,,,,en 150 miljard ervan zou ik schenken aan drie fondsen dus elk 50 miljard

fonds voor kinderen met kanker
fonds voor kinderen met brandwonden
en een ander fonds die het nodig heeft en nog niet veel steun krijgt

Ik zou wel in Beverly Hills willen wonen, gewoon een mansion in de heuvels, en dan gewoon song teksten schrijven, romans, korte verhalen, film scripts en dan door middel van netwerken proberen invloedrijke lui te vinden die er eventueel wat in zien.

naar de h**ren

+1

Daar zou ik mijn dagen wel mee willen vullen. :D

Zeker, ik zou 100 h**ren 24/7 naked door me mansion heen laten lopen met een buttplug in hun reet.

Als ik dan in me handen klap moeten ze A.S.A.P allemaal op hun knietjes voor me gaan zitten en 1 voor 1 lurken.

Ha! beat that mr. Woods!

eeeuuuh gewoon mijn ding en never nooit meer werken.

Waar kan ik een lot kopen? Ik kan wel een nieuwe fiets gebruiken...

Mooi huis aan het water kopen, mooi auto en boot kopen en nooit meer werken :P
Voor een baas dan... zou wel iets willen ondernemen maar nog geen idee wat

Nederland platgooien en er een parkeerplaats van maken.

ik ga een lekker fout politiek correct antwoord geven;

ik zou proberen de honger te verhelpen in de wereld.
Wat moet ik met 500 miljard? leuk huisje, auto'tje en wat spaargeld is meer dan genoeg.
Zinloos geld gaan uitgeven terwijl er mensen zijn op de wereld die niks te eten hebben no tnx! Zoals al eerder ergens werd aangegeven zou ik wel mijn eigen "goede doel" starten en zelf alles organiseren.

Een krentebol kopen voor de honger...

480 miljard wegschenken aan iets waar ik graten in zie. Niet zomaar in een fonds, ik wil met mijn eigen ogen zien wat nuttigs er met mijn geld wordt gedaan(en medebeslissingsrecht hebben)

Voor de rest 10 miljoen euro aan de mensen die iets betekenen in mijn leven.

Laatst bewerkt:
500 miljard euro...hmm ik denk dat ik er de Zuid Sri Lankese Berg Marmot mee ga redden...

Of..ik ga voor 500 miljard euro...massa vernietigingswapens maken, en die verkopen aan een labiele terrorist die heel de wereld wilt vernietigen :thumb:

Staatsschuld aflossen en mezelf tot koning benoemen.

Terug
Naar boven