animal1984
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 5
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een hele hoop appartementen en huge huizen op de duurst mogelijke plaatsen, collectie duurste sportwagens en boten, een aantal ruimtereizen doen, de grootste en beste homegym laten bouwen, een eigen Mc Donalds met betaalt personeel, de nieuwste technologie in huis halen (soort huis van de toekomst laten bouwen), een hoop aandelen kopen in de grootste websites en ondernemingen, elke dag het beste eten, etc...
aardig gek!Hehe Mc Donalds is voor de junk dag, de rest van de week is ie gesloten![]()

pff 500 miljard
1 miljard op DBB uitdelen vervolgens 1 miljard met vrienden verbrassen
en dan weer 1 miljard met vriendin verbrassen, en dan heb ik het gehad ga ik maar weer terug naar school![]()
alleen aan de elites uitdelen he! Anders blijft er zo weinig over 
Gelukkig ben ik lidalleen aan de elites uitdelen he! Anders blijft er zo weinig over
![]()

Een hele hoop appartementen en huge huizen op de duurst mogelijke plaatsen, collectie duurste sportwagens en boten, een aantal ruimtereizen doen, de grootste en beste homegym laten bouwen, een eigen Mc Donalds met betaalt personeel, de nieuwste technologie in huis halen (soort huis van de toekomst laten bouwen), een hoop aandelen kopen in de grootste websites en ondernemingen, elke dag het beste eten, etc...