Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

- gigantisch eiland kopen
- Gigantisch huis kopen ==> vergeet kamers, ik heb verdiepingen. Stel je voor je bouwt iets net zo groot als een gemiddeld holiday inn hotel met volgende verdiepingen
lounge verdiep (dnek lange zetelsà, trainingsverdiep, dakterras zeker (met eventueel glijbaan naar beneden), wellnesverdiep, chill en multimedia verdiep (denk pc, tv's,..), eetverdiep, nog andere verdiepen.
- andere huizen bouwen voor men makkers en mensen dat ik ken.
- deel geld investeren zodat we nog inkomsten hebben
sporthal bouwen
skipiste bouwen
...
geweldig eiland, heel de dag geen klote doen & al men maten om me heen
liefst eiland dicht in de buurt van een plaats met megaveel uitgaansgelegenheid (denk hey kom je bij mij slapen, ik heb een eiland ^^)
Niks mis mee, als je hide and seek wilt spelen.Hoe ****ing nutteloos als je 500 miljard hebt!
De rest van je ideeën zijn trouwens ook waardeloos, alsof je gelukkig wordt als je 300 woonkamers hebt...
Stel je wint 500miljard wat zou je daarmee doen?
Ik zou een paar kernbommen kopen en samen met Geert wilders en Balkenende snode plannen smeden om die kernbommen op Japan, China, Korea, Mekka, Rome te gooien, zodat er een 3e wereld oorlog komt, mooi de aarde naar de kloten helpen.![]()
Wordt het niet eens tijd dat je Wajong gaat aanvragen?

Er zijn bij mijn weten heel wat Amerikaanse en Europese banken failliet gegaan waardoor mensen daar al hun spaargeld zijn kwijtgespeeld, al je 500 miljard verdeelt was over meerdere van die banken dan kreeg je in veel gevallen volgens mij niet eens wat terug.Een bank die failliet gaat als je er 500 miljard gestald hebt? Met dat bedrag koop je gewoon een paar banken op en verplicht je ze aan de strengste dekkingseisen te voldoen.
500 miljard wegzetten tegen 4% is 20 miljard per jaar aan inkomsten. Kan je rustig 54 miljoen per dag wegtikken alleen door de renteinkomsten. Denk dat je op den duur van gekkigheid niet meer weet wat je moet doen.
Met 500miljard euro?
NIets, gewoon elke dag verder blijven rukken...
30 april
---------- Toegevoegd om 19:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:35 ----------
correctie laten rukken
Er zijn bij mijn weten heel wat Amerikaanse en Europese banken failliet gegaan waardoor mensen daar al hun spaargeld zijn kwijtgespeeld, al je 500 miljard verdeelt was over meerdere van die banken dan kreeg je in veel gevallen volgens mij niet eens wat terug.
Warren Buffet had in 2008 62 miljard dollar, dat zijn er nu nog 37... Het kan dus hard gaan als je veel in beleggingen hebt zitten.
Jij bekijkt het nu vanuit een ideale manier van beleggen, maar voor de crisis ging dat meestal niet zo en had je veel meer kans om alles te verliezen.
In elk geval garandeert de overheid gewoon maar tot 100k in Europa volgens mij dus als je het lomp aanpakt dan speel je toch echt kwijt wat niet gegarandeerd wordt.
Natuurlijk snap ik wat je wil zeggen: een goed belegger of iemand die het juiste advies krijgt zal dit niet hoeven mee te maken. Maar in principe kan je op de beurs en via de bank natuurlijk alles kwijtspelen, als je maar genoeg domme fouten maakt.
ik hoop dat je dat sacastich bedoelde?Stel je wint 500miljard wat zou je daarmee doen?
Ik zou een paar kernbommen kopen en samen met Geert wilders en Balkenende snode plannen smeden om die kernbommen op Japan, China, Korea, Mekka, Rome te gooien, zodat er een 3e wereld oorlog komt, mooi de aarde naar de kloten helpen.![]()

Kan jij aan kernbommen komen dan? mn maat is aangehouden bij de grens van duitsland.ik hoop dat je dat sacastich bedoelde?
en sommige reacties van je moeder en zus nken enzo,zijn al niet veel beter![]()