AndroidHealthClinic

Wat zou je doen met 500miljard euro?

een gouden wc kopen en er eens goed in schijten om vervolgens mn reet af te vegen met biljets van 500 euro

wat zou ik niet doen met 500 miljard euro?
veel betere vraag.

Wat zou je doen met 500miljard ratelslangen in je huis?

Wat een topics :P
On topic, alle auto's op de wereld kopen.

Ik zou Linke Greetje en jerney topless m'n huis schoon laten maken elke dag.

ik zou een assasinsteam opstellen en iedereen vermoorden die het verdient:)
(denk aan pedo's, moordenaars, verkrachters, ...)

Rentenieren.

ik zou een assasinsteam opstellen en iedereen vermoorden die het verdient:)
(denk aan pedo's, moordenaars, verkrachters, straattuig, mensen die meedoen aan reality tv, bedenkers van reality tv, uitbaters van vtm, vijftv, tvl, mtv, een groot deel van de dbb'ers, hypocriete politici (zo goed als allemaal dus), :sd:'s, iedereen die zichzelf volvreet en bijgevolg lijdt aan obésitas en er een uitkering van trekt, religieuze extremisten (van elke religie), ...)
moesten er nog een paar bij:D
en ben er nu waarschijnlijk nog een hele hoop vergeten:P

Ik koop een eiland zoals Ibiza en laat dan op het hoogste punt een ****ing groot paleis bouwen zodat ik over het hele eiland uit kan kijken waarna ik mij tot keizer benoem. Dit paleis zal natuurlijk 's werelds grootste harem huisvesten.

En dan gaat de bank failliet en krijg je 100.000 terugbetaald van de overheid :o

Een bank die failliet gaat als je er 500 miljard gestald hebt? Met dat bedrag koop je gewoon een paar banken op en verplicht je ze aan de strengste dekkingseisen te voldoen.

500 miljard wegzetten tegen 4% is 20 miljard per jaar aan inkomsten. Kan je rustig 54 miljoen per dag wegtikken alleen door de renteinkomsten. Denk dat je op den duur van gekkigheid niet meer weet wat je moet doen.

Een bank die failliet gaat als je er 500 miljard gestald hebt? Met dat bedrag koop je gewoon een paar banken op en verplicht je ze aan de strengste dekkingseisen te voldoen.

500 miljard wegzetten tegen 4% is 20 miljard per jaar aan inkomsten. Kan je rustig 54 miljoen per dag wegtikken alleen door de renteinkomsten. Denk dat je op den duur van gekkigheid niet meer weet wat je moet doen.

Touché

- Somalie kopen en van de aardbodem vegen.
- Een huis op de maan laten bouwen en weer laten slopen.
- Verder wil ik nog wel een echte Optimus Prime en wat andere transformers, echte terminators, de laatste batmobiel, de ufo uit independense day, en wat futuristisch wapentuig uit Doom om wat kippen te pulverizen.
- En natuurlijk het standaart eigen huizen met auto's, harems, supermarktketen, hamburgerrestaurant, pretpark en ben en jerry ijs.

Verder een beetje rentenieren en shillen op me eigen eiland.

Terug
Naar boven