MuscleMeat

Wat zou jij doen?

Peiling Peiling Wat zou jij hebben gedaan?

• Opnieuw rijst koken en training missen

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    31
De laatste mogelijkheid is het verstandigst, maar mijzelf kennende zou ik gewoon de poep eruit fl*kkeren en het opeten. Vaker in soortgelijke situaties terecht gekomen en zo gehandeld. Apathie is een Godsgift. Dank u wel lieve God. Jij grote machtige man.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik geloof er geen hol van.

'Vannacht had ik een heel bizarre droom.'

Roger that, Anglicanus.

ik maak wat anders klaar. en als er niets anders is, dan sla ik een training over. maar die rijst raak ik nooit meer aan.

OT: alles dat in een straal van 3 meter rond de kat ligt wordt weggegooid.

ik maak wat anders klaar. en als er niets anders is, dan sla ik een training over. maar die rijst raak ik nooit meer aan.

never-say-no-to-panda.jpg

druk maken om 1 training is voor mietjes

Anders: leren koken, want zelfs je kat schijt erop.

Enkel de kattenpoep opeten.

"ICH BIN KEIN MENSCH, ICH BIN DYNAMIT!"

Dynamiet? Is dat zo'n cryptische boodschap waarin werkelijk staat beschreven: "binnenkort loop ik een schoolgebouw binnen, en knal ik al die mother****ers aan stukken" ?? Gewoon maar even zomaar een vraag *care*

Als je het dubieuze parasiet ''toxoplasma gondii'' wilt oplopen, moet je het zeker doen Angelus. Het parasiet komt vaak in katten uitwerpselen voor, en het ''kan'' zelfs naar je hersenen en netvlies kruipen en die uiteraard ook beschadigen.

Conclusie: Rijst weggooien om de kans op die parasiet uit te sluiten.

Dit betekent dus ook gelijk het einde van je thread, Angelus.

Ik zou snel een topic aanmaken op DBB en advies vragen.

• Topic Starter Topic Starter
Als je het dubieuze parasiet ''toxoplasma gondii'' wilt oplopen, moet je het zeker doen Angelus. Het parasiet komt vaak in katten uitwerpselen voor, en het ''kan'' zelfs naar je hersenen en netvlies kruipen en die uiteraard ook beschadigen.

Conclusie: Rijst weggooien om de kans op die parasiet uit te sluiten.

Dit betekent dus ook gelijk het einde van je thread, Angelus.

persoonlijk vind ik die x% kans op een parasiet niet opwegen tegen een 100% zekerheid dat je training niet zo goed gaat gaan wegens gebrek aan goede koolhydraten na het weggooien van je rijst.

5 second rule en anders :

Een drol is gemiddeld ongeveer 300 gram. Daarvan is 70% water. De rest is een combinatie van vezels, onverteerd voedsel en microbiële massa. In totaal bevat de droge stof ongeveer 4 tot 5 kilocalorieën per gram. Dus in een drol zit nog ongeveer 450 kilocalorieën aan energie. Ook zit er nog voornamelijk vitamine K in een drol, die wordt namelijk geproduceerd door de bacteriën in de dikke darm.

IIFYM, EAT THAT SHIT.

oh the irony

Hier kan je nooit op antwoorden als je niet weet hoeveel kip jij aan het kruiden bent op het moment dat die schijt kat op je rijst schijt.

persoonlijk vind ik die x% kans op een parasiet niet opwegen tegen een 100% zekerheid dat je training niet zo goed gaat gaan wegens gebrek aan goede koolhydraten na het weggooien van je rijst.

Bullshit Angelus, jij loopt dus liever kans op hersen/netvlies beschadiging op, zodat jij op tijd kan trainen?:scratch:
Hier lul jij je niet uit.

5 second rule is onzin, bacteriën kijken geen klok.

Ik zou overigens over het eten van de kat gekakt hebben uit wraak.

Optie 2 :cool:

Laatste optie. Dan maar een tros bananen naar binnen slingeren.

Terug
Naar boven