MuscleMeat

Wat zou jij gebruiken S1+ of 1-AD???

khalilo

Novice
Waardering
0
Ik zit met een probleem!!!
Ik weet niet als ik S1+ of 1-AD moet gebruiken. Over 1-AD weet ik al veel maar over S1+ weet ik eigenlijk niet veel. Ik heb gelezen dat je het op je moet spuiten of zoiets ik begrijp er niet veel van....En heb je dan ook nakuur nodig??? Wie kan mij AUB helpen want weet het echt niet.
Wat zou jij gebruiken en waarom??
Alle raad is welkom Thanks

ik Zou S1+ doen, nakuur is noodzakelijk heb ik me laten vertellen. Met . Nolvadex

Met S1+ kun je meer winnen. En je voelt je minder moe door de 4-ad.

Ik vind prohormonen nutteloos....als je met je eigen hormoonhuishouding gaat knoeien doe het dan met middelen die effectiever zijn.

4cc

Als ik toch zou moeten kiezen zou ik zeker voor s1+ gaan. Heb er nml nog geen slechte verhalen over gehoord.

Dus??...dat jij commentaar geeft op mijn opmerking ook niet :D wou alleen effe mijn mening kwijt

4cc

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Last edited by DBC01 : Vandaag at 12:08 AM. lol ;)

• Topic Starter Topic Starter
Alvast bedankt!!!
Weet iemand waar ik da krijgen in België of Nederland???

geen van beide Legaal! Waarschijnlijk wel iligaal! Je kan ze in ieder geval bestellen bij www.1fast400.com . maar je heb dan wel kans dat de douane je flesje afpakt. Bestellen uit Engeland is veiliger ;)

veilig maar te duur. ;)

Kun je ook niet gewoon nakuren met 6-oxo
Dat is ten minste wat ik erover gelezen heb.

Ch40sTh!3f zei:
Kun je ook niet gewoon nakuren met 6-oxo
Dat is ten minste wat ik erover gelezen heb.

Ja maar dat is niet zo goedkoop en ook weer illegaal. Het is nl ook een prohormoon. Als je het in nl wil vinden ben je 70 euro kwijt :rolleyes: en dan heb je ook nog 2 potjes nodig. En aangezien het toch verstandig is om nolva te hebben liggen tijdens de 'kuur' en je zeker weet dat het werkt....

pakjes uit engeland kunnen ook gecontroleerd worden. verdachte pakjes binnen Europese gemeenschap worden ook gecontroleerd. minder dan VS, maar zeker als het ivm supplementen gaat. ik wist het ook niet, maar heb mij laten informeren.

Mkay, maar is nolvadex niet meteen een stuk agressiever dan 6-oxo?

Terug
Naar boven