- Waardering
- 11.404
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja!Ben ik zo’n saaie kut of heb ik zo’n geweldig leven? Ik zou echt niets kunnen bedenken.
Laat ons hopen het tweede.Ben ik zo’n saaie kut of heb ik zo’n geweldig leven? Ik zou echt niets kunnen bedenken.
Ik weet ook niks, dus je bent niet alleenBen ik zo’n saaie kut of heb ik zo’n geweldig leven? Ik zou echt niets kunnen bedenken.
Niet overdrijven. Ik zei; onverklaarbare interesse. Fascinatie gaat wat ver, maar ik begrijp je punt. Je mag altijd een berichtje sturen xxNu @Lm7790 haar facinatie over mij heeft uitgesproken is mijn leven compleet.
Beste periode uit mn leven lol. Hele dag blowen, beetje sporten, gamen, af en toe wat voor school doen, stoned in de klas zitten. Elke avond onbezorgd op straat hangen. Moeders die idd kookt en de was doet. Was nog skinny. Mooie tijden.Toen vond ik het niet echt geweldig. Nu lijken veel vakken me echt interessant en relaxed. Ik zou zo weer geschiedenisles en maatschappijleer willen volgen, vakken die ik toen ... vond. Profielwerkstuk met een onderwerp naar keuze. Gratis informatie opdoen en niet hoeven te werken (oké, bijbaantje misschien), veel vrije tijd. Die hele periode. Lekker sporten. Moeders die kookt en de was doet. Veel vreten zonder dik worden.
Ja maar ik blow niet meer

Nog steeds skinny tho?
Skinny fat

Dat was eerst wel bedoeling. Chemicus is het geworden.
Ik zou het zo over willen doen, maar dan 10x beter.Beste periode uit mn leven lol. Hele dag blowen, beetje sporten, gamen, af en toe wat voor school doen, stoned in de klas zitten. Elke avond onbezorgd op straat hangen. Moeders die idd kookt en de was doet. Was nog skinny. Mooie tijden.