XXL Nutrition

Wat zou jij graag nog een keer doen? (niet krachtsport gerelateerd)

Bezoekers in dit topic

Ik wil nog een keer parachutespringen. Ook nog een keer een tijd op een onbewoond eiland wonen, primitief.

Een keer wandelen van Luxemburg naar Bilbao. Duiken op Chuck lagoon
 
Ben ik zo’n saaie kut of heb ik zo’n geweldig leven? Ik zou echt niets kunnen bedenken.
 
Alleen je inbo... ahhh laat maar :(:o
 
  • Love
Waarderingen: 040B
Toen vond ik het niet echt geweldig. Nu lijken veel vakken me echt interessant en relaxed. Ik zou zo weer geschiedenisles en maatschappijleer willen volgen, vakken die ik toen ... vond. Profielwerkstuk met een onderwerp naar keuze. Gratis informatie opdoen en niet hoeven te werken (oké, bijbaantje misschien), veel vrije tijd. Die hele periode. Lekker sporten. Moeders die kookt en de was doet. Veel vreten zonder dik worden.
Beste periode uit mn leven lol. Hele dag blowen, beetje sporten, gamen, af en toe wat voor school doen, stoned in de klas zitten. Elke avond onbezorgd op straat hangen. Moeders die idd kookt en de was doet. Was nog skinny. Mooie tijden.
 
Je studeert toch nog?
 
Dat was eerst wel bedoeling. Chemicus is het geworden.
 
Beste periode uit mn leven lol. Hele dag blowen, beetje sporten, gamen, af en toe wat voor school doen, stoned in de klas zitten. Elke avond onbezorgd op straat hangen. Moeders die idd kookt en de was doet. Was nog skinny. Mooie tijden.
Ik zou het zo over willen doen, maar dan 10x beter. :grinny:
 
Back
Naar boven