MuscleMeat

Wat zouden jullie veranderen ?

Jelman

Novice
Waardering
2
Lengte
1m82
Massa
76kg
Vetpercentage
17%
Jip , hierbij even voorstellen , Jelle , afkomstig uit Roeselare.
Ik train al jaartje of 2 , en zie duidelijk resultaten maar volgens mij veel te weinig om tevreden te zijn.
Ik wou jullie even vragen wat jullie zouden veranderen aan m'n schema , ik wil meer "DROGE" massa. En graag zou ik rapper vooruitgaan in dat bankduwen!

MAANDAG : BORST
- benchpres (10x50kg , 8x60kg , 4 x 6 x 72.5 kg)
- incline dumbbellpres (4x8)
- decline dumbbellpress (4x8)
- flat flyes (4x8)

TRICEPS
- dips (4x8)
- closegrip benchpress (4x8)
- skullcrushers met dumbbells (4x8)
- triceps extension above head (4x8)

DINSDAG : BENEN
- squats (4x10)

RUG
- pull-ups (4x8)
- bent over rows (4x8)
- pulldown (4x8)
- close grip pulldown (4x8)

BICEPS
- barbell curl (4x8)
- alternating dumbbell curls (4x8)
- hammer curls (4x8)
- preacher curls (4x8)

WOENSDAG : SCHOUDERS
- sitting military press (met barbell is dat toch he want dat bdoelk) (4x8)
- sitting dumbbell pres above head (4x8)
- alternating front dumbbell raise (4x8)
- side dumbbell raise (4x8)
- shrugs

DONDERDAG : 1u30 kickbokstraining

VRIJDAG : - BORST herhaling
ZATERDAG: 1u30 kickbokstraining
ZONDAG : RUST

degenen die het zien zitten , gelieve eens wat feedback te geven ;) Alvast vriendelijk bedankt

Voor benen alleen squaten en dan 4 oefeningen voor biceps en triceps? Train dan helemaal geen benen.....

Paar simpele dingen:
- meer been oefeningen zowel voor quads als hamstrings
- geen 16sets biceps en triceps nadat ze al belast zijn bij rug/borst. Betekent volgens mij dat je ze veel te licht pakt (?)
- geen 12sets voorkant schouders
- doe een achterkant schouders oefening erbij
- heb geen ervaring met een split waarbij je 1workout 2x per week doet en de rest 1x, maar word hier meestal afgeraden
- deadlift erbij doen
- kuiten oefening erbij doen
- indien je dit al jaren doet, doe eens iets anders als 4x8 bij alles