MuscleMeat

wat?

slacher

Cool Novice
Waardering
0
ben van plan hulpmiddelen te gaan gebruiken maar wil nog niet gaan spuite daarom heb ik gedacht om ee n pillekuurtje te doen als dit mogelijk is toch en wat raden julliie me daan aan?

1000 mg dboll ED. 6 maanden lang.
Verkopen ze bij je lokale supermarkt, je moet het wel even aan de caissiere vragen.

yep, you had it comin'

post eerst eens je stat: lengte, leeftijd, gewicht, trainingservaring, etc.
Waarom wil je niet spuiten? voor ieder oraal middel bestaat een veiliger en meer effectieve injecteerbare tegenhanger.

Hehe 1000 mg Dboll 6 maand lang!!
Ik denk dat je lever dan nog een tictactje groot is :D

Vanadyl sulfate zou een goede oplossing kunnen zijn. :D

slacher zei:
ben van plan hulpmiddelen te gaan gebruiken maar wil nog niet gaan spuite daarom heb ik gedacht om ee n pillekuurtje te doen als dit mogelijk is toch en wat raden julliie me daan aan?

je wilt nog niet gaan spuiten??? hoezo niet??

zal ik je eff gaan vertellen dat als jij echt iets extra's wil gaan gebruiken en dit zo gezond mogelijk wil houden met het max resultaat jij niet onder het spuiten uit komt...

Ik heb trouwens wel hulpmiddelen gebruikt, en spuiten dat ik deed! Werd 't zo zat met me handen. :D

Kijk eens in de sectie Dbolltoeristen.........

dbol ma zou liefer een spuit zetten veel beter voor je dan orale tabs

Je kunt met n dbol kuurtje beginnen om te kijken hoe je dr op reageert, maar je hebt veel te weinig info over jezelf vermeldt om je ook maar IETS aan te raden.

Dboll zei:
Je kunt met n dbol kuurtje beginnen om te kijken hoe je dr op reageert, maar je hebt veel te weinig info over jezelf vermeldt om je ook maar IETS aan te raden.

's echt BS dit. Dboll heb je echt bijna nergens voor nodig, als je dan alleen oral wil doen neem dan primo (is niet meer te krijgen) of winstrol. De sides van dboll zijn onnodig groot.

Tsunami zei:
's echt BS dit. Dboll heb je echt bijna nergens voor nodig, als je dan alleen oral wil doen neem dan primo (is niet meer te krijgen) of winstrol. De sides van dboll zijn onnodig groot.

Waarom vermeldt je primo dan als het toch bijna niet te krijgen is ???

Ja winstrol is n goeie optie, heb ik ff niet aan gedacht.Maar de meesten die orals-only willen nemen doelen toch alleen op dboll.

kunt ook andriol gaan nemen aangezien er toch geen bekende bijwerkingen aan verbonden zijn....heb je alleen dikke portemonnee nodig voor n kuurtje van 6 wkn.

zou voor dbol gaan heb er goeie resultaten mee behaalt

slacher zei:
Niet kuren - punt

Terug
Naar boven