ben van plan hulpmiddelen te gaan gebruiken maar wil nog niet gaan spuite daarom heb ik gedacht om ee n pillekuurtje te doen als dit mogelijk is toch en wat raden julliie me daan aan?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
slacher zei:ben van plan hulpmiddelen te gaan gebruiken maar wil nog niet gaan spuite daarom heb ik gedacht om ee n pillekuurtje te doen als dit mogelijk is toch en wat raden julliie me daan aan?
hoezo niet?? Dboll zei:Je kunt met n dbol kuurtje beginnen om te kijken hoe je dr op reageert, maar je hebt veel te weinig info over jezelf vermeldt om je ook maar IETS aan te raden.
Tsunami zei:'s echt BS dit. Dboll heb je echt bijna nergens voor nodig, als je dan alleen oral wil doen neem dan primo (is niet meer te krijgen) of winstrol. De sides van dboll zijn onnodig groot.
Niet kuren - puntslacher zei:ben van plan hulpmiddelen te gaan gebruiken maar wil nog niet gaan spuite daarom heb ik gedacht om ee n pillekuurtje te doen als dit mogelijk is toch en wat raden julliie me daan aan?