AndroidHealthClinic

water drinken

Richard 25

Advanced Bodybuilder
Elite Member
Waardering
8
Lengte
1m95
Massa
90kg
Vetpercentage
14%
Hey mannen, ik lees veel dat je veel water moet drinken op een dag, ongv 2 liter. mijn vraag is nu moet dit perse water zijn of mag het ook bijv, water met ranja of vruchtendrank of cola bijv? bedankt

Gaat om de hoeveelheid vocht die je nodig hebt op een dag.

Hey mannen, ik lees veel dat je veel water moet drinken op een dag, ongv 2 liter. mijn vraag is nu moet dit perse water zijn of mag het ook bijv, water met ranja of vruchtendrank of cola bijv? bedankt

Kijk eens op de verpakking naar het eerste ingredient: water.

• Topic Starter Topic Starter
oke maar hoeveel water heb je dan nodig op een dag en waarom geen frisdranken of water met bijv. ranja ? onderbouw uw antwoord aub dan weet ik waarom:)

Daar zit over het algemeen nogal veel suiker in. Beter drink je gewoon water...

Groene thee met 2 schepjes suiker, lekkerrrrrrrrrrrrr :P

Ik faal nog wel eens idd.. maar ik kan ut hebben

Cola Zero kan ook wel opzich..

BAH COLA ! Alleen goed na je training !
aangeraden bij mensen die niet sporten 1,5liter
bij mensen die sporten: 2,5liter
Zeker genoeg water vooral als je meer begint te eten ( je nieren/lever hebben het al zwaar genoeg)

het is 2liter vocht, dus ja andere dranken tellen ook, maar niet een liter ranja = een liter vocht.

Groene groentes!!! Ik eet +- 800 gram aan komkommer waarvan 96% vocht is dus haast 0,8 l aan vocht! Denk dat alle BBers genoeg vocht binnen krijgen dmv voeding en drank!

Toch adviseer ik om gewoon 10 glazen water te drinken ivm het feit je lichaam dat erg goed kan gebruiken en helpt bij het optimaliseren van je stofwisseling

gewoon water drinken de hele dag door.. maak er een gewoonte van.. net als het 6 keer per dag eten!

ik kan me al niet eens meer herinneren wanneer ik voor het laatst iets anders dan water, koffie, thee of melk (alleen bij de havermout) heb gedronken

ohjawel.. dat was bier op 4 november tijdens een personeelsuitje.. lol

Gister 1 slokje cola stiekem van me vriendin:P

0,5L melk
2,0L water
0,5L koffie

= Goud

2 liter water per dag minstens. Je zou het kunnen combineren met siroop of iets dergelijks, alleen het grote nadeel is dat je dan weer aardig wat suiker binnen krijgt. Doe dit dus niet te veel!

• Topic Starter Topic Starter
oke mensen ik weet genoeg, het beste is water maar als jehier wat ranja bij in doet maakt niet zoveel uit het enige wat daar minder aan zou zijn is dat dit suiker bevat. maar aangezien ik wel wat aan will komen is dit voor mij niet zo erg :)

Terug
Naar boven