AndroidHealthClinic

Wedden dat ik het kan (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

En het verschil tussen mij en Roy is dat ik wel respect heb voor bv. de prestaties van Raymond, maar dat Roy dat niet heeft voor de prestaties van een ander.
 
En het verschil tussen mij en Roy is dat ik wel respect heb voor bv. de prestaties van Raymond, maar dat Roy dat niet heeft voor de prestaties van een ander.

Nu het over prestaties gaat...
Hoe sta je ervoor? 2012 weer een serieuze gooi doen naar een finale plek?
 
Naar mij weten, is het dat Raymond niet heeft mee gedaan met de Nk om dat hij niet zo geweldig bij de organisatie lag, ik weet niet hoe het precies is gegaan.

Maar ik durf te zeggen dat als Raymond er serieus voor was gegaan dat hij zeker bij het rijtje mag staan die jij zojuist opnoemde.

Any way back on topic :cool:

Fiat Panda - 900 Young weegt 690 kg. In de show dacht ik gezien te hebben dat de motor en uitlaat gedemonteerd was.

690 kg - 43 liter benzine 1 L benzine ongeveer 720g. 43 x 0,72 = 30.96 kg

659,04 kg ( zonder benzine )

De benzine motor van de fiat young 900 ( 8klepper) weegt samen met de versnellings bak 175 kg.

659,04 - 175 = 484.04 kg

Uitlaat systeem weegt ong, tussen 75 / 120 kg

Ik ga dus even uit van 100kg. ( incl kat, tussen pot , eind demper spruitstuk ect)

totaal zal de fiat die in de show staat tussen de 350 / 400 kg gewogen hebben.

Ik weet dus niet of er nog meer uit is gehaald.
 
Nu het over prestaties gaat...
Hoe sta je ervoor? 2012 weer een serieuze gooi doen naar een finale plek?
Zeker! ik sta redelijk in brand, dus ik ga het zeker proberen.
 
Naar mij weten, is het dat Raymond niet heeft mee gedaan met de Nk om dat hij niet zo geweldig bij de organisatie lag, ik weet niet hoe het precies is gegaan.

Maar ik durf te zeggen dat als Raymond er serieus voor was gegaan dat hij zeker bij het rijtje mag staan die jij zojuist opnoemde.

Any way back on topic :cool:

Fiat Panda - 900 Young weegt 690 kg. In de show dacht ik gezien te hebben dat de motor en uitlaat gedemonteerd was.

690 kg - 43 liter benzine 1 L benzine ongeveer 720g. 43 x 0,72 = 30.96 kg

659,04 kg ( zonder benzine )

De benzine motor van de fiat young 900 ( 8klepper) weegt samen met de versnellings bak 175 kg.

659,04 - 175 = 484.04 kg

Uitlaat systeem weegt ong, tussen 75 / 120 kg

Ik ga dus even uit van 100kg. ( incl kat, tussen pot , eind demper spruitstuk ect)

totaal zal de fiat die in de show staat tussen de 350 / 400 kg gewogen hebben.

Ik weet dus niet of er nog meer uit is gehaald.

Als mijn oom een k*tje had gehad, was het mijn tante geweest.
 
Ik Ga stuk hier. ! ach we denken tenminste allebei het zelfde over Suger Lee
 
Kinderen kinderen.......


Ach....nee laat ook maar..... :)
 
Back
Naar boven