MuscleMeat

Wedden dat ik het kan

En dan alex

gefeliciteerd Kelvin, Het was hem gelukt om david zijn ass te woopen. :cool: 10 stuks in 40 sec..

het waren wel fiat-panda's, maar toch beest achtig sterk hoor! :D

202cm toch? Ben benieuwd naar het gewicht.

Je wint dacht ik 1000 euro en als het niet lukt krijg de vorige winnaar 500 dacht ik te lezen op hun site

Kevin zit ook op forum?

misschien wel... kelvin ook geloof ik

Eens met meneer MO!
Maar ik vraag me wel af what's next is?
Volgende week Gijs die de auto's nog sneller flipt, en de week daarna Jarno die het nog weer sneller kan?

A het is Mohamed voor jou en B paar posts terug was je mee aan het haten..blijf bij je standpunt dont be twofaced.

en verder wat boeit het nou, wie of wat doet op zown programma, what they eat doesn´t make you shit of wel?

netjes van kelvin..wie zou de volgende zijn?

A het is Mohamed voor jou en B paar posts terug was je mee aan het haten..blijf bij je standpunt dont be twofaced.

en verder wat boeit het nou, wie of wat doet op zown programma, what they eat doesn´t make you shit of wel?

Yo! Mo!................ Of sta je ook al onder het wurg contract van Sugar Lee van Forst Corporate Management, Inc? :D

A: leer posts lezen, het programma is dom maar al minder dom als er een bekende SM-er in mee doet dan een pannekoek
B: uhm ja A dekt de lading wel in pricipe Meneer Mohamed

Lever je hier commentaar, ga er dan zelf staan.

Gaat de meesten hier helemaal niet om de deelnemers denk ik, moeten ze zeker zelf weten, en als je er ook nog een leuk extraatje mee kan verdienen, waarom niet?
Alleen de vraag of het goed is voor het imago van de sport, en dan zeker met zo'n walvis als "begeleider", tja... ik weet t niet hoor...

Heb tijdens wedstrijden een aantal negatieve geluiden gehoord over Roy en daarnaast vind ik het mooi dat een mening hier gezegd kan worden. (hoewel zo nu en dan het niveau wat keldert hier...)

Wat ik wil bijdragen hieraan:
Ik heb Roy persoonlijk een paar dagen meegemaakt tijdens wedstrijden en kan niets anders zeggen dat hij veel inzet toont voor sport & atleet.
Wanneer een atleet een prestatie moet neerzetten (ongeacht wie), is hij er om je te supporten.

Het is dus niet enkel negatief rond deze persoon en vind het zelfs een compliment waard!

P.S.:zoals ik de sterkste man sport ken heeft het een sportiever karakter onderling dan andere sporten. Daar mogen we gerust met z'n allen trots op zijn! Ik hoop dan ook, dat dit nog vele jaren voort mag duren.

P.S.:zoals ik de sterkste man sport ken heeft het een sportiever karakter onderling dan andere sporten. Daar mogen we gerust met z'n allen trots op zijn! Ik hoop dan ook, dat dit nog vele jaren voort mag duren.

Ik leg nog 1 keer uit wat mijn probleem met Roy is, onderling tussen jongens die aan sterkste man doen is juist erg goed en sportief contact. Alleen in de tijd dat Roy Raymond merkx coachte, claimde Roy dat zijn raymond de sterkste van nederland was. En iedereen die wel sterker als Raymond waren die zaten aan de anabolen volgens Roy. Dat ventileerde hij overal waaronder hier op het forum, waar hij ook heel sneaky steeds onder verschillende namen mensen binnen de sterksteman wereld zwart maakte en betichte van aas gebruik. Iemand die zichzelf zo op een voetstuk wil zetten door andere jongens zo onder uit te halen is gewoon een zielig figuur. Over dat mental coach verhaal maar te zwijgen.

Hey petrof, Maar raymond was ook een van de sterkste, Ik heb hem idd vaak zien trainen met maurice hellebrand, en alex moonen ( 2 a 3 jaar geleden ). Die raymond trainde eigenlijk maar 1 a 2 keer per week als die zin had, Die man had gewoon oerkracht, Mja we dwale af..

Hey petrof, Maar raymond was ook een van de sterkste, Ik heb hem idd vaak zien trainen met maurice hellebrand, en alex moonen ( 2 a 3 jaar geleden ). Die raymond trainde eigenlijk maar 1 a 2 keer per week als die zin had, Die man had gewoon oerkracht, Mja we dwale af..

Ik ken Raymond niet en het is niet dat ik twijfel aan zijn kunnen, hij zal vast sterk zijn. Maar de manier waarop Roy dit naar buiten bracht heb ik problemen mee. En 1 van de sterksten? dat zijn in mijn ogen: Gerard du prie, Siem Wulfse, Cees de vreugd, Ab Wolters, Tjalling van de Bosch, Ted van de Parre, Berend Veneberg, Wout Zijlstra, Peter Baltus, Jarno Hams etc etc etc.....Allemaal mensen die hun sporen eerlijk verdiend hebben in ECHTE wedstrijden.

Laatst bewerkt:

een van de sterkste of de sterkste is een verschil!
Petrof was 2 jaar terug ook 1 van de sterksten, maar nog niet de sterkste!
Daarnaast is het gewoon ruk om iedereen van AS te betichten en daarmee te willen verklaren dat Raymond niet kon winnen van Jarno etc.

Terug
Naar boven