The Ninja
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 27
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eens met meneer MO!
Maar ik vraag me wel af what's next is?
Volgende week Gijs die de auto's nog sneller flipt, en de week daarna Jarno die het nog weer sneller kan?
A het is Mohamed voor jou en B paar posts terug was je mee aan het haten..blijf bij je standpunt dont be twofaced.
en verder wat boeit het nou, wie of wat doet op zown programma, what they eat doesn´t make you shit of wel?

A het is Mohamed voor jou en B paar posts terug was je mee aan het haten..blijf bij je standpunt dont be twofaced.
en verder wat boeit het nou, wie of wat doet op zown programma, what they eat doesn´t make you shit of wel?
zeg je dat ook tegen die lui die het schaatsen/voetbal/rugby/turnen/atletiek etc. van commentaar voorzien?
P.S.:zoals ik de sterkste man sport ken heeft het een sportiever karakter onderling dan andere sporten. Daar mogen we gerust met z'n allen trots op zijn! Ik hoop dan ook, dat dit nog vele jaren voort mag duren.
Hey petrof, Maar raymond was ook een van de sterkste, Ik heb hem idd vaak zien trainen met maurice hellebrand, en alex moonen ( 2 a 3 jaar geleden ). Die raymond trainde eigenlijk maar 1 a 2 keer per week als die zin had, Die man had gewoon oerkracht, Mja we dwale af..
Hey petrof, Maar raymond was ook een van de sterkste, Ik heb hem idd vaak zien trainen met maurice hellebrand, en alex moonen ( 2 a 3 jaar geleden ). Die raymond trainde eigenlijk maar 1 a 2 keer per week als die zin had, Die man had gewoon oerkracht, Mja we dwale af..