XXL Nutrition

Wedden dat ik het kan

...oh broeder...

wat was dit slecht...

[Link niet meer beschikbaar]

Er waren toch 3 deelnemers, waarom laten ze de rest niet zien? (Ik weet dat die dikke pad, al af was gevallen, maar er was er toch nog een?)

heeft ie nou nike air maxies aan?..liften op maxies, ik snap dat echt niet..

Het mooiste vind ik nog hoe die neukfout van een Jeroen van der Boom als een halve gare met zn tengels in de lucht staat te gillen "oerkreet! oerkreet!" maar verder helemaal geen reactie krijgt. Zou hij nou niet door hebben dat het ook weer niet zó enorm indrukwekkend is?
En "let op je biceps!" natuurlijk :roflol:

Waarom haat iedereen die kerel zo? :P vind het echt grappig om die reacties hier te lezen. Ja en die bicep shot was nogal flauw... want waar was de biceps? Ik zag em niet

Ik heb ook geen bicep gezien hoor

Waarom haat iedereen die kerel zo? :P vind het echt grappig om die reacties hier te lezen. Ja en die bicep shot was nogal flauw... want waar was de biceps? Ik zag em niet

Omdat zo iemand de sport gewoon totaal geen goed doet.. Op RTL wordt bijna elke week échte sterkste man sport uitgezonden, maar op die tokkiezender SBS6 krijg je dit soort onzinnige showoptredens... zo'n fiatje flippen stelt echt geen hol voor. Ik heb wel eens op een c-wedstrijdje met n vergelijkbare auto geflipt, dat was gewoon sprinten... Toen deadliftte ik net 200 kilo geloof ik. Het probleem is dat er waarschijnlijk nog meer mensen naar zo'n homoshow kijken dan naar de échte sterke mannen op rtl en het imago van de sport dus geen goed wordt gedaan. En al helemaal niet als er figuren als Roy in meespelen.

Het is toch easy money making!
Kelvin heeft al eens eerder 1000 euro gewonnen bij dat programma volgens mij.

Hahahha, zaterdag komt Kelvin bij jeroentje

jongens jongens wat een haat, ik zie tegenwoordig liever kelvin in zown show, die op het hoogste niveau SM doet in NL, dan zown dropfluit, die wel strongman claimt te zijn..maar die nergens te bekennen is op echte wedstrijden..

jongens jongens wat een haat, ik zie tegenwoordig liever kelvin in zown show, die op het hoogste niveau SM doet in NL, dan zown dropfluit, die wel strongman claimt te zijn..maar die nergens te bekennen is op echte wedstrijden..

Eens met meneer MO!
Maar ik vraag me wel af what's next is?
Volgende week Gijs die de auto's nog sneller flipt, en de week daarna Jarno die het nog weer sneller kan?

Terug
Naar boven