XXL Nutrition

Shocking News Wederom buigt een school voor de islam

een dagje dat ik uit protest de cafetaria zou blokkeren. Ik geen deftig eten, niemand deftig eten.

90% van de moslimjongeren van tegenwoordig weet niet eens wat de islam inhoudt. Hoeveel haram dingen doen ze wel niet, maar dan wel schijnheilig halal eten. Ik kan me niet herinneren dat iemand 7,8 jaar geleden over halal sprak.

de t*ring weet je wel wat halal vlees in houd ?

is precies dezelfde vlees als wat jij haalt uit de gewone winkel alleen halal is op een andere manier geslacht het zogenaamd minder onmenselijk.

Dat is het dus niet...

Het dier wordt niet verdoofd maar aan de keel opengesneden en leeft dan nog paar minuutjes tot hij dood gaat. Heel erg.
Er is in België onderzoek naar geweest. Misschien moet je eens naar dat filmpje kijken. Denk je er weer anders over ;)

WEERT - De Oda-basisschool uit Weert ziet af van het serveren van een halal kerstdiner na een storm van kritiek. De schooldirectie had aangeven het kerstdiner voor 400 leerlingen uit praktische overwegingen met halal vlees te willen bereiden om zo ook alle moslimkinderen mee te kunnen laten eten.

Het voornemen stuitte meteen al op verzet bij een groep ouders die dreigde hun kinderen thuis te houden. Toen de plannen in de publiciteit kwamen, werd de school overspoeld met kritiek en zelfs bedreigingen. De schooldirectie zegt in een verklaring in te zien ’naïef’ te zijn geweest. „We hebben het helemaal onderschat en draaien het dus nu ook terug.” Voor moslimkinderen wordt nu alsnog een aparte maaltijd geserveerd.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/5565396/__Halal_schooldiner_afgeblazen__.html?cid=rss

Het gaat niet door dus.

Profiteren van andermans feestdagen heet dat.
En zelf ook nog feestdagen hebben. Dubbel zoveel vrij/verlof, heerlijk!

"Bovendien past de actie juist in het christelijke gedachtegoed, want het is goed om met anderen rekening te houden."

dus laten we allemaal ons voorover buigen en de lul van mohammed in onze aars nemen...
man man man ik word ziek van zulke 'acties'

---------- Toegevoegd om 10:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:18 ----------

:meal: dan blijven die 10 dwarsliggers maar lekker thuis

Volgens mij word men hier steeds rechtser naarmate er meer tijd op dit forum besteed word. Al die anti-allochtonen topics hier :roflol:

Onze Nederlandse cultuur is multicultureel ;)

Spijtig dan dat een 'multiculturele samenleving' niet werkt.

Niet meer dan normaal vind ik het eigenlijk dat dit niet doorgaat. Toegeven aan de islam is wel het allerlaatste wat we moeten doen in Nederland.

Onze samenleving werkt ten opzichte van alle andere landen misschien nog wel het beste. Natuurlijk zijn er nog wel zaken die voor verbetering vatbaar zijn.

Oké wellicht wel. Tuurlijk zijn er tal van voorbeelden waar het niet heeft gewerkt / minder werkt dan in Nederland. Al kan niemand ontkennen dat het in Nederland wel steeds harder achteruit gaat. Heb de laatste tijd veel van dit soort berichten gelezen en waarschijnlijk worden het er alleen nog maar meer en meer. Nederland zit op dat gebied in een neerwaartse spiraal. Ben wel blij dat jij er nog wel een klein beetje positief tegenaan kan kijken dan. ;)

Volgens mij word men hier steeds rechtser naarmate er meer tijd op dit forum besteed word. Al die anti-allochtonen topics hier :roflol:

nix met forum te maken. gewoon buiten komen en je ogen open houden is genoeg. een werkend verstand is ook nodig.

---------- Toegevoegd om 21:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:42 ----------

ik wou al zeggen, wen er maar aan. ook al zou de pvv gaan regeren, islamisering is niet te stoppen. misschien dat het voor onze kleinkinderen allemaal heel normaal zal zijn om moslim te zijn en als tweede taal arabisch te spreken en dat de meisjes hoofddoekjes dragen, dat suikerfeest en het slachtfeest de nationale feestdagen zijn etcetera. wij zijn dan nog van die generatie die nog in het nederland van nu hebben gewoond, en hebben meegemaakt hoe de islamieten aan de macht kwamen. tegen de tijd dat ik een hoofddoek moet dragen ben ik hier pleite. maar het zal ooit wel over gaan, net als dat het christendom gaat verdwijnen in nederland, het verschil is dat er wel veel meer vermenging zal komen. christerlijke overheersers waren dan nog blanken maar de islamieten niet. dus de blanke nederlanders zullen ook voor een groot deel verdwijnen, vooral de blonde en rood harigen.

iemand die het begrepen heeft. hoop alleen persoonlijk nog wel dat de islamisering wél te stoppen valt....

---------- Toegevoegd om 21:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:43 ----------

-. Al kan niemand ontkennen dat het in Nederland wel steeds harder achteruit gaat.

k zou zelfs durven zeggen: ze zitten bijna op het niveau van België...

Qua islamisering loopt Nederland (gelukkig voor ons) nog voor op België. Helaas zal die islamisering waarschijnlijk ook op ons afkomen (in grote steden reed goed merkbaar). Nederland heeft de wetten strenger gemaakt terwijl men ze hier eerder versoepelt. Dus dat voorspelt weinig goeds.

90% van de moslimjongeren van tegenwoordig weet niet eens wat de islam inhoudt. Hoeveel haram dingen doen ze wel niet, maar dan wel schijnheilig halal eten. Ik kan me niet herinneren dat iemand 7,8 jaar geleden over halal sprak.

Je hebt helemaal gelijk maar dit is echt al zo oud, al mijn maatjes vroeger, Zuipen, smoken maar met eten...varkensvlees en helemaal para, maar het is ook 1 van de meest easy regels om je aan te houden want er is nog vis, kip en rund.
Gemak dient de mens zeg ik altijd maar.

"Daarnaast is het voor katholieken niet verboden om halalvlees te eten, terwijl dat wel andersom voor moslims het geval is."

het is juist dat het niet verboden is voor katholieken om halalvlees te eten.maar in dit geval gebied men de katholieken om halalvlees te eten.toch wel een verschil.

---------- Toegevoegd om 15:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:26 ----------

Who cares?
Wat is er zo erg aan halalvlees dan?

het is verplicht.

dramatische titel
voor de rest is de manier waarop halal vlees wordt verkregen vreselijk, oprotten met die unsinn dus

Lol, weer een poging om een nutteloze discussie te starten, het is de mode tegenwoordig.

Ik ben moslim en ik eet zowel halal als niet halal vlees en ik proef echt geen verschil in smaak. Behalve dat de halal vlees van de Marokkaan hier om de hoek meestal veel verser is dan bij de supermarkt. Probeer het een keertje zou ik zeggen. Je verandert echt niet in een imam met een baard.

Dit is eerder een poging van dit school om de kerstvlees efficenter in te kopen. Niets meer niets minder.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven