Fitness Seller

Shocking News Wederom buigt een school voor de islam

Prachtig twee moslims die provocerend discussieren tegen elkaar ipv met elkaar in dit topic --> :thumbs:

Niks mis met een gedachtenwisseling. We willen allen immers oprecht zijn, nietwaar?

Atheïsten hebben onderling ook vaak genoeg discussies. Ik kick daar persoonlijk niet op. Ach, ieder zijn amusement.

Prachtig twee moslims die provocerend discussieren tegen elkaar ipv met elkaar in dit topic --> :thumbs:
Tja , ik denk niet in hokjes zoals vele op deze forum-sectie.

Bovendien weet ik zeker dat ik met hem dezelfde mening deel over de kern van dit topic. Dus niet echt sprake van een botsing, eerder een gedachtewisseling.

Laatst bewerkt:
Tja , ik denk niet in hokjes zoals vele op deze forum-sectie.

Bovendien weet ik zeker dat ik met hem dezelfde mening deel over de kern van dit topic. Dus niet echt sprake van een botsing, eerder een gedachtewisseling.

+1
Precies.

Spijtig dat de heren zelf te kortzichtig zijn om een eigen onderbouwen mening te vormen betreft bepaalde zaken, meeloopt met de menigte en zelf niet nadenkt.

Overigens beetje hypocriet. Als een vegetariër niet mee wilt eten vanuit haar principes, is er geen probleem. Als een Moslim niet mee wilt eten vanuit haar principes, voortvloeiend uit haar credo, vraagt zij om neerknieling?

Wat een denkniveau..

Niet alleen moslims hebben hier last van hoor. Wordt al dat zielige religieuze geneuzel een beetje zat. Als ik bij mijn ouders ga eten houden ze ook geen rekening met mijn eetprincipes, evenals op iedere willekeurige verjaardag.

Sterker nog, heel mijn wereld weet dat ik eetprincipes heb en toch krijg ik bier met worst voorgeschoteld op ieder feestje. De verontwaardigde blikken als ik die shit niet wegwerk daargelaten.

Moet ik dan gaan zitten janken in een hoekje? Is heel de wereld tegen mij? Neen, dan neem je je eigen vreten mee. Problem solved.

Overigens buigt er nog iets in dit topic, ik krijg er namelijk een slappe lul van.

Overigens geen haat enzo he, ik eet heel graag halal. Als morgen alles halal zou zijn heb ik er geen enkel probleem mee. Zolang Achmed mijn pizza's maar blijft rollen op zaterdagnacht.

---------- Toegevoegd om 23:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:47 ----------

Prima besluit van die school trouwens, ik zie het probleem niet.

Laatst bewerkt:
Exact

Laatst bewerkt:
Incredinaw duwt toch een pluim in jou reet omdat je niet in hokjes zou denken?

Elk mens op deze aardkloot denkt in hokjes, daarom doen we het los geld in het kleine vakje en het brief geld in het grote vakje van onze portemonnee.
'

Ok, en nu het verband leggen.

Dat weten we allemaal. Jij claimt echter dat 'elk mens' dit doet.

Lekker als je als christen zijnde het vlees voorgeschoteld krijgt dat gezegend is door een moslim priester.

Lol ,wat een frustratie ??? En dat van een mod . :p

Oke laat me even je punten inhoudelijk bekijken.

Nee ik heb me post niet verwijdert maar gewijzigd omdat ik babylonische spraakverwarring had over jou woordkeuze, mag toch wel of niet? Ik durf het openbaar te maken gewoon to the point. Een van de weinige hier.

Yep elk kasplantje of een kuddedier denk in hokjes thats right. Maar als je je als mens verder denkt en je horizon verbreed , dan ga je vanzelf niet meer in hokjes denken.
Lol niemand duwt een pluim in me reet.Neen, als 2 moslims het eens kunnen worden terwijl ze niet eens dezelfde religieuze visie delen.Dan wordt er gauw in hokjes gedacht zoals ik hier al merk van jou, gelijk flitsen de angstboezemende leuzen van ons extreemrechtse politicussen naar boven bij de medemens heb ik het gevoel. Gelijk wordt er gedacht over wij en hen. Dat is hier absoluut niet het geval als je het nuchter bekijkt.
Dat is nou leven en laten leven en gewoon respect hebben voor elkaars normen en waarden.

Alright , we zijn inmiddels weer flink afgedwaald . :rolleyes:

Peace and lot lot of love:heart:

Laatst bewerkt:
Vervolgens maakt incredinaw jou er op attent dat je ongeveinsd moet reageren. Ik citeer: “Maar als jij als Moslim spreekt op dit forum moet je ongeveinsd reageren.
Je kunt hen nu het gevoel geven dat het voor de Moslim niet uitmaakt of het halal is of niet.”

Incredinaw maakt zich schuldig aan hokjes praten.

Het feit dat ik het woord 'hen' gebruik verwijst niet naar hokjes praten. Maar scherp opgemerkt, het was toepasselijker geweest om 'anderen' te gebruiken. Dat daargelaten moet je wel eerlijk zijn in interpretatie.

Ik verwees naar zij die niet-moslim zijn, en bepaalde ongegronde ideeën hebben over de Islam binnen deze topic. Ik zie geen verband in denken in hokjes en dit.

Enfin, ik zal hier verder ook niet meer op in gaan. Muggenzifterij, zucht..

Wel k*t dat de geiten allemaal dood moeten he...........................

typisch nederland omgekeerde wereld hier

10 Moslims op een Katholieke school?

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven