Fitness Seller

Week 4 TREN E 0 sides

Ik heb ook niet echt sides op tren of toch heel mild, ep deed bij niet wat het zou moeten doen. Ik had helemaal niet het gevoel dat ik tren injecteerde en ik zat ook op 100mg ED.

Vreemd.
Ik zat op maar 100mg EOD en heb mijn hand gebroken op de muur omdat ik helemaal door flipte

Buiten extreem zweten in de gym merk ik ook niet echt sides van de tren, heb er deze keer 500mg test bij lopen en vind de sides echt veel minder als bij 250mg test.

begint echt een domme forum te worden, gear is fake of ondergedoseerd want heb geen sides blabla

spuit even 2 gram erbij, voila sides

Is het al een jaar of 2 bro
Kleuterklas fantasie verhalen voeren de boventoon helaas
De mensen die echte know how hebben zie je ook steeds minder posten.

ja maar er zit wel een grote tijdspanne tussen he. Ik heb een maand of 3 tren gebruikt bij jou scheelt het al makkelijk een jaar toch ?

8 maanden idd.
Maar een maatje van me zat 3 maanden geleden ook op tren ace van EP en ging goed en een Little Daddy zit nu op dit moment aan tren ace van EP en gaat als een speer.

---------- Toegevoegd om 15:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:59 ----------

Ik had denk ik heule hoge verwachtingen nadat ik het tren topic had bekeken :)

Zie al wel verandering in fysiek maar merk weinig van de sides. Mischien heb ik geluk of ik moet gewoon geduld hebben

---------- Toegevoegd om 10:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:02 ----------

Tren is van EP batch 1276 en 1275

Lijkt me toch dat als je fysiek verandering hebt dat het goed is. 400 mg tren e is niet zoveel dat je echt veel sides hebt. Bij mij anders niet behalve na een tijdje dat ik emo werd.
Kan wel zijn dat je nog wat sides gaat merken omdat je na 3 weken nog niet op stabiele bloedwaarde zit maar hoeft niet.

Nogmaals als je fysiek verandert dan heb je sowieso echte tren.

Hoe anders is het eigelijk om te bulken op tren ipv cutten? Neem aan dat de krachtgains een stuk hoger zijn. Denk dat ik volgende keer maar ga cutten in mijn cruise op test-e 250 en bulken met Tren-a 200 eod

Batch 1274 van EP, knal er lekker op. Flink zweten elke nacht en snel opgefokt, voor mijn gevoel werkt het lekker! (400mg Tren-E)

• Topic Starter Topic Starter
8 maanden idd.
Maar een maatje van me zat 3 maanden geleden ook op tren ace van EP en ging goed en een Little Daddy zit nu op dit moment aan tren ace van EP en gaat als een speer.

---------- Toegevoegd om 15:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:59 ----------

Lijkt me toch dat als je fysiek verandering hebt dat het goed is. 400 mg tren e is niet zoveel dat je echt veel sides hebt. Bij mij anders niet behalve na een tijdje dat ik emo werd.
Kan wel zijn dat je nog wat sides gaat merken omdat je na 3 weken nog niet op stabiele bloedwaarde zit maar hoeft niet.

Nogmaals als je fysiek verandert dan heb je sowieso echte tren.

ik snap wat je zegt , maar vergeet niet dat ik naast tren 400mg ook deca 200mg en 500mg test zet.
Had dus verwacht dat de tren compleet zou overrulen .

400 tren is niet exact 400 tren, volgens mij gaat een grote deel ervan af door de Enth ester

Trenbolone Base: 100mg
Trenbolone Acetate: 83mg
Trenbolone Enanthate: 68mg
Trenbolone Hexahydrobenzyl Carbonate: 65mg*
Trenbolone cyclohexylmethylcarbonate: 65mg*

OP spuit 272 mg tren dus per week als de concentratie van de gear klopt.

• Topic Starter Topic Starter
Trenbolone Base: 100mg
Trenbolone Acetate: 83mg
Trenbolone Enanthate: 68mg
Trenbolone Hexahydrobenzyl Carbonate: 65mg*
Trenbolone cyclohexylmethylcarbonate: 65mg*

OP spuit 272 mg tren dus per week als de concentratie van de gear klopt.

dus het is verstandig om gewoon 1gram tren te zetten anders werkt het niet :)

Jah zit te mierennken om sides ,dan hoger doseren

Baal nu wel dat ik eerst nog 6-8 weken moet cruisen voordat ik kan beginnen met tren 200 eod

(Misschien maar goed ook want anders verneuk ik al mijn toetsen door tren sides:o)

Baal nu wel dat ik eerst nog 6-8 weken moet cruisen voordat ik kan beginnen met tren 200 eod

(Misschien maar goed ook want anders verneuk ik al mijn toetsen door tren sides:o)
Wat zijn tren sides man? Op gh15 heeft niet veel last van roid rage alleen imsomnia en zweten.

En waarom cruise je ? Wat deed je hiervoor. Als je bloedwaardes gewoon ok zijn gewoon verder blasten zonde van je weken.

Roid rage is persoon gerelateerd , mijn broer zou bijvoorbeel al door draaien op 200mg terwijl ik 0 last heb van agressie. Er zijn er genoeg die doordraaien om niets.

Waarom zou je sides willen hebben :P wees blij dat je ze niet hebt. Als je maar groeit :)
Kijken naar sides om te bepalen of je goeie gear hebt klinkt niet logisch, gains daarentegen...

Wat zijn tren sides man? Op gh15 heeft niet veel last van roid rage alleen imsomnia en zweten.

En waarom cruise je ? Wat deed je hiervoor. Als je bloedwaardes gewoon ok zijn gewoon verder blasten zonde van je weken.

Zit nu in week 9 van Test-e 250 Tren-e 400. Een veel lichtere kuur dan ik had gedacht. Heb het idee of ik veel harder ging op test-e 500 maargoed, dat was ook een bulkkuur en tevens mijn 1e kuur dus misschien niet goed om te vergelijken. Na deze kuur wou ik 6 tot 8 weken cruisen om vervolgens 8 weken lang Tren-a 200 EoD te doen

Terug
Naar boven