XXL Nutrition

Week 4 TREN E 0 sides

Zit nu in week 9 van Test-e 250 Tren-e 400. Een veel lichtere kuur dan ik had gedacht. Heb het idee of ik veel harder ging op test-e 500 maargoed, dat was ook een bulkkuur en tevens mijn 1e kuur dus misschien niet goed om te vergelijken. Na deze kuur wou ik 6 tot 8 weken cruisen om vervolgens 8 weken lang Tren-a 200 EoD te doen
Waarom wil je 8 weken cruisen? snap de nut niet, 2 maanden je productie extra plat leggen.

Ik ga gewoon 8+ maanden on en me bloed controleren + hcg erbij en kijken hvl ik kan gainen/verliezen.

Wil 95 droog staan uiteindelijk

ik snap wat je zegt , maar vergeet niet dat ik naast tren 400mg ook deca 200mg en 500mg test zet.
Had dus verwacht dat de tren compleet zou overrulen .

Dat dacht ik op 500mg test e + 400 tren e + 500 primo ook.
Was op zich wel lekker kuurtje, maar het haalt het niet bij 200 ace + 200 prop EOD :D

Over 6 weken komt er hier tren e bij 2x 200 pw.
Eerste x tren.Zie niet in waarom ik de eerste x meer dan 400 pw zou doen.
Iemand wel?
Voor sides, komop nee toch?!

En dat tren topic waren ook wel verhalen hoor.Pfffff
Ik zie het wel ga er nuchter in

Ik doe ook mijn 1e keer tren en geen probs, veel geluk met 400 tren. 400 tren is lekker in combi met andere middelen niet als basis imo

Waarom wil je 8 weken cruisen? snap de nut niet, 2 maanden je productie extra plat leggen.

Ik ga gewoon 8+ maanden on en me bloed controleren + hcg erbij en kijken hvl ik kan gainen/verliezen.

Wil 95 droog staan uiteindelijk

Lees vaak dat gains minder zijn als je zo lang on blijft. Ervaar het zelf ook dat bij mij rond week 8 het beste er wel af is in een kuur

En ik ga die 6-8 weken gebruiken om te cutten zodat ik straks zorgeloos kan bulken op ace en zoals ik zei staat school momenteel voorop.

Ik zat aan tren a 100mg ED EP. Dacht in het begin ook dat het niet werkte maar toen kwam de man met de hamer :D top spul maar buiten dat ben ik gestopt vanwegen de agressie. Agressie was dan ook de enige Side die ik kreeg, geen dromen zweten of wat dan ook

Heb ook het idee dat Tren veel beter werkt met een bulkkuur dan een cutkuur. Ga voortaan alleen maar nog cutten op 250 test-e, in de cruise periode dus.

Als ik eerlijk mag zijn had ik wel meer verwacht van 120 mg tren ace per dag...

Als ik eerlijk mag zijn had ik wel meer verwacht van 120 mg tren ace per dag...

Dan heb je geen goede tren :p Probeer eens AP , kleur is ook roestig zoals het moet zijn.
Maar is wel 60 euro voor 10 ml ofzo :p Maar nog genoeg andere goedkopere merken met roestige tren die knalt.

Ik probeer vermodje uit deze week.

Dan heb je geen goede tren :p Probeer eens AP , kleur is ook roestig zoals het moet zijn.
Maar is wel 60 euro voor 10 ml ofzo :p Maar nog genoeg andere goedkopere merken met roestige tren die knalt.

Ik probeer vermodje uit deze week.
60 euro voor een goedkope grondstof als tren?

no thanks jeff

---------- Toegevoegd om 12:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:21 ----------

Ga nu 200 mg ace doen en 200 mg tren e

no thanks jeff

---------- Toegevoegd om 12:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:21 ----------

Tjah, duur is t wel. Ik ga nu die van vermodje uit testen. die kost de helft van AP. Komt in ampullen.
Ik zit wel maar op 525 pw want ik ga er 2gr test en 1gr bold naast zetten.

no thanks jeff

Je zou eigenlijk eens die fotos van twee kuren geleden en van nu naast elkaar moeten posten :)
Twijfelt er meteen niemand meer aan het merk aangezien je echt een beest aant worden bent!

Terug
Naar boven