AndroidHealthClinic

weekend voer

crost

Novice
Waardering
2
Lengte
1m79
Massa
74kg
Vetpercentage
14%
ik heb tegenwoordig (sinds ik train) mijn voedingsschema redelijk op orde, tenminste doordeweeks, in het weekend zit ik altijd te k*tten en dat kan je dan net zo goed met een c schrijven. dus ik heb mijn zaterdag training maar naar maandag geschoven. vraag is nu: als je in het weekend lekker los wil gaan moet je dan doorgaan met vreeeeten of gewoon je calorieën bijhouden

Gewoon aan je schema houden. Of bedoel je dat je je dan niet goed aan je schema houd omdat je junkt? Of wat is de reden ervan

ik heb tegenwoordig (sinds ik train) mijn voedingsschema redelijk op orde, tenminste doordeweeks, in het weekend zit ik altijd te k*tten en dat kan je dan net zo goed met een c schrijven. dus ik heb mijn zaterdag training maar naar maandag geschoven. vraag is nu: als je in het weekend lekker los wil gaan moet je dan doorgaan met vreeeeten of gewoon je calorieën bijhouden

Als in?? alcohol, drugs, vreten, dansen???

Ik eet altijd gewoon maar mijn avond maal heeft de typische 150gr rijst/pasta niet. Ik haal die carbs wel uit bier etc.

Ik kan je alleen maar vertellen wat ik persoonlijk doe.

Door de week hou ik me zeer strak aan mn eetschema.
In het weekend probeer ik 3 warme maaltijden binnen te krijgen. Voornamelijk is dit noodles met tonijn. Za en zo avond is altijd cheatmeal.

Interessant, deze volg ik even.

Terug
Naar boven