MuscleMeat

Weekends in de cut

FlemishPride

Cool Novice
Waardering
6
Lengte
1m87
Massa
90kg
Hoi DBB

Ik ben momenteel mijn cutschema in elkaar aan het steken. Daar is op alles gelet om een succesvolle cut in elkaar te steken. Toch heb ik het moeilijk om in de weekends geen alcohol te nuttigen op een feestje (mits ik geen BOB moet spelen). Ik geef mezelf 1 stapavond, vroeger 2 stapavonden met minimaal 15+bier en soms een kebabke .Het begint met goede bedoelingen om niet meer dan 5 pintjes te drinken, maarja het wordt toch altijd meer :rolleyes:. De andere avond kijk ik een filmpje. Wat doen jullie eigenlijk om de avonden in de cut door te komen?

vooral veel rukken doe ik :P

1 keer in de week kebap of biertje moet kunnen niet

Gedestilleerde dranken drinken ipv bier.

Dan rij gewoon altijd als je de verleiding niet kunt weerstaan. Problem solved.

Max 5 a 6 biertjes. Calorieën uitrekenen en dat aantal minder eten op die dag.

Dan rij gewoon altijd als je de verleiding niet kunt weerstaan. Problem solved.
Ik BOB ook aanzienlijk meer in de cut. Helaas woon ik zo'n beetje in het centrum, dus meestal heeft het niet zoveel zin :D

Keuze van drank kan je nog wel wat aan doen. Ik drink meestal wodka-sparood, of een ander suikerloos mixje. En liever één keer goed een weekend doorgaan, dan elke week in de kroeg hangen.

Ik BOB ook aanzienlijk meer in de cut. Helaas woon ik zo'n beetje in het centrum, dus meestal heeft het niet zoveel zin :D

Keuze van drank kan je nog wel wat aan doen. Ik drink meestal wodka-sparood, of een ander suikerloos mixje. En liever één keer goed een weekend doorgaan, dan elke week in de kroeg hangen.

Ik ben altijd de BOB. Drink eigenlijk alleen nog maar per hoge uitzondering. Met oud en nieuw en mijn verjaardag.

Als je het vraagt willen ze vast ook wel een wodka-cola of iets dergelijks met cola zero/light maken denk ik, beetje gay maar iig beter dan bier.

Terug
Naar boven