- Waardering
- 5.498
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De PVV = hondenpoep? Of wat probeer je nou eigenlijk duidelijk te maken?
Dat een negatieve reactie op de hondenpoep overlast een normaal iets is. Als ik dagelijks last zou hebben van dat goedje zou ik op een gegeven ogenblik ook gewoon eens lekker iemand over hoop schelden erover. Dat is wat een normaal mens doet, een normaal ja. Bij de PVV werken dus blijkbaar mensen die gewoon zoals het volk zijn. Want ik weet zeker dat als er een enquete zou worden gehouden hierover dat die uitkomst zo zal zijn.
Het 'gewone' volk valt natuurlijk ook mensen aan in coffeeshops en wordt opgepakt door de politie? Net zo goed als vernielen van auto's ook vrij normaal is? Dat wordt niet gedaan door normaal volk, alleen door k*tvolk. Afknallen, om in PVV-termen te blijven.
(Novum) - PVV-Kamerlid Eric Lucassen is in 2002 veroordeeld voor ontucht. Het Kamerlid, dat al zwaar onder vuur lag, was eerder sergeant bij de landmacht en instructeur bij het Schoolbataljon in Ermelo en zou daar coïtusuele handelingen hebben verricht met twee soldates in opleiding, meldt RTL Nieuws, dat de uitspraak van de militaire strafkamer in Arnhem in bezit heeft.
Lucassen had volgens de militaire strafkamer zich onder meer schuldig gemaakt aan het zoenen en het hebben van coïtus met de soldates in opleiding. Daarmee maakte hij zich als ambtenaar schuldig aan het plegen van ontucht met een aan zijn gezag onderworpen persoon.
De PVV'er kreeg aanvankelijk twee weken voorwaardelijke militaire detentie opgelegd. In hoger beroep werd dat teruggebracht tot een week. De veroordeling van Lucassen maakte deel uit van een grote ontuchtzaak. Naast het Kamerlid stonden nog negen instructeurs terecht voor soortgelijke feiten. Ook in deze gevallen achtte de strafkamer de beschuldigingen bewezen.
Woensdag meldden Crimesite.nl en het tv-programma Uitgesproken Wakker Nederland dat Lucassen voormalige buurtgenoten in Haarlem jarenlang heeft geterroriseerd. Hij zou vrouwen hebben uitgescholden voor 'dikke zeug' en 'kankerhoer', emmers water over een bejaarde buurman hebben gegooid en hebben gedreigd zoutzuur over een echtpaar heen te gooien.
Vervolgens doken donderdag nieuwe beschuldigingen op. Zo zou hij vier jaar geleden een medewerker van een coffeeshop naar de keel zijn gevlogen.
Lucassen heeft het terroriseren van buurtgenoten ontkend. Er zou alleen sprake zijn geweest van een conflict over hondenpoep. PVV-leider Geert Wilders heeft een onderzoek naar de aantijgingen aangekondigd.
Blijven graven, blijven graven.+1Die man moet gewoon echt de 2e kamer in! Als dat niet gaat leiden tot een goede bareknuckle fight weet ik het ook niet meer. Lekker muilen met Halsema terwijl hij Cohen in de houtgreep heeft en Pechtold onder zijn andere arm. HERE COME THE PAIN!!!
Het wordt er alleen maar beter opBlijven graven, blijven graven.

We hebben het over een kamerlid en ongeacht van welke partij hij of zij is, dit soort gedrag valt niet te tolereren voor een volksvertegenwoordiger. Overigens zou hij binnen het 'three strikes you're out' waarschijnlijk ook niet al te lang meer deel hebben uitgemaakt van de samenleving. Als hij daadwerkelijk is opgepakt wegens bedreiging en je er de ontuchtzaak bij optelt heeft hij nog maar 1 strike te gaan. Nog een geluk dat hij dan nooit is aangeklaagd wegens die coffeeshopruzie.
Wat ik me trouwens wel afvraag is waarom bij PVV-ers opeens de nuanceringen voorbij komen maar in de meeste andere gevallen er over het algemeen wordt geappeleerd aan maatregelen die niet ver genoeg kunnen gaan.
.Het gaat om gedrag in de privé-sfeer, maar het blijft vreemd dat er geen VOG vereist is voor politici. En geloof me maar alle politici zijn drie keer chemisch gereinigd.
Idd, waarschijlijk heeft ie deze smet bij z'n sollicitatie vergeten te vermelden. Niet meer dan redelijk dat als dit waar blijkt te zijn hij op stapt zonder aanspraak op wahtgeld te maken.
Aan de andere kant, Tineke Netelenbos is ook nog steeds burgemeester....
Smet? Smetten! Buren uitschelden en bedreigen, ontucht plegen, bijna iemand molesteren in een coffeeshop. Ach ja dat is natuurlijk dagelijkse kost voor de PVV-aanhang.
Ok, ik snap het. Alleen wat zou de PVV nu moeten doen in jouw ogen?
Tineke Netelenbos is ook nog steeds burgemeester....