MuscleMeat

Nieuws Weer een PVV-er in opspraak wegens gebruik van geweld (Update :en ontucht)!

De PVV is een soort van louche incassobureau voor VVD+CDA.

De PVV = hondenpoep? Of wat probeer je nou eigenlijk duidelijk te maken?

Dat een negatieve reactie op de hondenpoep overlast een normaal iets is. Als ik dagelijks last zou hebben van dat goedje zou ik op een gegeven ogenblik ook gewoon eens lekker iemand over hoop schelden erover. Dat is wat een normaal mens doet, een normaal ja. Bij de PVV werken dus blijkbaar mensen die gewoon zoals het volk zijn. Want ik weet zeker dat als er een enquete zou worden gehouden hierover dat die uitkomst zo zal zijn.

• Topic Starter Topic Starter
Dat een negatieve reactie op de hondenpoep overlast een normaal iets is. Als ik dagelijks last zou hebben van dat goedje zou ik op een gegeven ogenblik ook gewoon eens lekker iemand over hoop schelden erover. Dat is wat een normaal mens doet, een normaal ja. Bij de PVV werken dus blijkbaar mensen die gewoon zoals het volk zijn. Want ik weet zeker dat als er een enquete zou worden gehouden hierover dat die uitkomst zo zal zijn.

Het 'gewone' volk valt natuurlijk ook mensen aan in coffeeshops en wordt opgepakt door de politie? Net zo goed als vernielen van auto's ook vrij normaal is? Dat wordt niet gedaan door normaal volk, alleen door k*tvolk. Afknallen, om in PVV-termen te blijven.

Het 'gewone' volk valt natuurlijk ook mensen aan in coffeeshops en wordt opgepakt door de politie? Net zo goed als vernielen van auto's ook vrij normaal is? Dat wordt niet gedaan door normaal volk, alleen door k*tvolk. Afknallen, om in PVV-termen te blijven.

Zelf had ik iets meer nuance aangebracht in zo'n soort tekst maar er zit wel een kern van waarheid in. Dat soort gedragingen horen niet thuis is de samenleving. Maar in mijn geval over hondenpoep had ik gelijk. Dat hoeft niet overdreven opgeblazen te worden. Ik wil het niet bagatelliseren maar ik probeer gewoon altijd een soort van mix tussen inlevend en rechtvaardig te zijn.

(Novum) - PVV-Kamerlid Eric Lucassen is in 2002 veroordeeld voor ontucht. Het Kamerlid, dat al zwaar onder vuur lag, was eerder sergeant bij de landmacht en instructeur bij het Schoolbataljon in Ermelo en zou daar coïtusuele handelingen hebben verricht met twee soldates in opleiding, meldt RTL Nieuws, dat de uitspraak van de militaire strafkamer in Arnhem in bezit heeft.

Lucassen had volgens de militaire strafkamer zich onder meer schuldig gemaakt aan het zoenen en het hebben van coïtus met de soldates in opleiding. Daarmee maakte hij zich als ambtenaar schuldig aan het plegen van ontucht met een aan zijn gezag onderworpen persoon.

De PVV'er kreeg aanvankelijk twee weken voorwaardelijke militaire detentie opgelegd. In hoger beroep werd dat teruggebracht tot een week. De veroordeling van Lucassen maakte deel uit van een grote ontuchtzaak. Naast het Kamerlid stonden nog negen instructeurs terecht voor soortgelijke feiten. Ook in deze gevallen achtte de strafkamer de beschuldigingen bewezen.

Woensdag meldden Crimesite.nl en het tv-programma Uitgesproken Wakker Nederland dat Lucassen voormalige buurtgenoten in Haarlem jarenlang heeft geterroriseerd. Hij zou vrouwen hebben uitgescholden voor 'dikke zeug' en 'kankerhoer', emmers water over een bejaarde buurman hebben gegooid en hebben gedreigd zoutzuur over een echtpaar heen te gooien.

Vervolgens doken donderdag nieuwe beschuldigingen op. Zo zou hij vier jaar geleden een medewerker van een coffeeshop naar de keel zijn gevlogen.

Lucassen heeft het terroriseren van buurtgenoten ontkend. Er zou alleen sprake zijn geweest van een conflict over hondenpoep. PVV-leider Geert Wilders heeft een onderzoek naar de aantijgingen aangekondigd.

http://www.trouw.nl/nieuws/nederlan...VV_er_Lucassen_veroordeeld_voor_ontucht_.html

Het wordt er alleen maar beter op :roflol: Blijven graven, blijven graven.

Die man moet gewoon echt de 2e kamer in! Als dat niet gaat leiden tot een goede bareknuckle fight weet ik het ook niet meer. Lekker muilen met Halsema terwijl hij Cohen in de houtgreep heeft en Pechtold onder zijn andere arm. HERE COME THE PAIN!!!

Dus alle mensen die ooit iemand bedreigd hebben of ontucht gepleegd hebben mogen niet meer werken, dat is natuurlijk ook een manier om de werkeloosheid een boost te geven.

De enige reden waarom er nu weer zoveel ophef over is komt door het feit dat de betreffende persoon in de Tweede Kamer zit, dat hij een PVV-lid is, is natuurlijk nog meer olie op het vuur.

We hebben het over een kamerlid en ongeacht van welke partij hij of zij is, dit soort gedrag valt niet te tolereren voor een volksvertegenwoordiger. Overigens zou hij binnen het 'three strikes you're out' waarschijnlijk ook niet al te lang meer deel hebben uitgemaakt van de samenleving. Als hij daadwerkelijk is opgepakt wegens bedreiging en je er de ontuchtzaak bij optelt heeft hij nog maar 1 strike te gaan. Nog een geluk dat hij dan nooit is aangeklaagd wegens die coffeeshopruzie.

Wat ik me trouwens wel afvraag is waarom bij PVV-ers opeens de nuanceringen voorbij komen maar in de meeste andere gevallen er over het algemeen wordt geappeleerd aan maatregelen die niet ver genoeg kunnen gaan.

Laatst bewerkt:
Komop kijk naar de harsens van die gast, whaha je ziet zo dat hij in zijn vrije tijd pleepotten van de muur af kopt, die gast is gek :roflol:

We hebben het over een kamerlid en ongeacht van welke partij hij of zij is, dit soort gedrag valt niet te tolereren voor een volksvertegenwoordiger. Overigens zou hij binnen het 'three strikes you're out' waarschijnlijk ook niet al te lang meer deel hebben uitgemaakt van de samenleving. Als hij daadwerkelijk is opgepakt wegens bedreiging en je er de ontuchtzaak bij optelt heeft hij nog maar 1 strike te gaan. Nog een geluk dat hij dan nooit is aangeklaagd wegens die coffeeshopruzie.

Wat ik me trouwens wel afvraag is waarom bij PVV-ers opeens de nuanceringen voorbij komen maar in de meeste andere gevallen er over het algemeen wordt geappeleerd aan maatregelen die niet ver genoeg kunnen gaan.

Het gaat om gedrag in de privé-sfeer, maar het blijft vreemd dat er geen VOG vereist is voor politici. En geloof me maar alle politici zijn drie keer chemisch gereinigd ;) .

Het gaat om gedrag in de privé-sfeer, maar het blijft vreemd dat er geen VOG vereist is voor politici. En geloof me maar alle politici zijn drie keer chemisch gereinigd ;) .

Geloof me maar, dat zijn ze niet. Alleen bewindspersonen, fractieleiders en hoger kader wordt doorgelicht. Een onderknuppel op welke lijst ook is de verantwoordelijkheid van de partij zelf.

Gedrag in prive-sfeer is geen enkel excuus, zeker niet als daar veroordelingen tegenover staan. Zo kan je alles wel goedpraten. Misschien de volgende keer Jozef Fritzl op de lijst dan maar, was ook in de privesfeer.

Als hij politiek wordt gelyncht ga ik ervan uit dat hij afstand doet van die 4 jaren wachtgeld waar hij recht op heeft? De belastingbetaler kun je hier niet geloofwaardig voor laten opdraaien.

Idd, waarschijlijk heeft ie deze smet bij z'n sollicitatie vergeten te vermelden. Niet meer dan redelijk dat als dit waar blijkt te zijn hij op stapt zonder aanspraak op wahtgeld te maken.
Aan de andere kant, Tineke Netelenbos is ook nog steeds burgemeester....

Idd, waarschijlijk heeft ie deze smet bij z'n sollicitatie vergeten te vermelden. Niet meer dan redelijk dat als dit waar blijkt te zijn hij op stapt zonder aanspraak op wahtgeld te maken.
Aan de andere kant, Tineke Netelenbos is ook nog steeds burgemeester....

Smet? Smetten! Buren uitschelden en bedreigen, ontucht plegen, bijna iemand molesteren in een coffeeshop. Ach ja dat is natuurlijk dagelijkse kost voor de PVV-aanhang.

Smet? Smetten! Buren uitschelden en bedreigen, ontucht plegen, bijna iemand molesteren in een coffeeshop. Ach ja dat is natuurlijk dagelijkse kost voor de PVV-aanhang.

Ok, ik snap het. Alleen wat zou de PVV nu moeten doen in jouw ogen?

Ok, ik snap het. Alleen wat zou de PVV nu moeten doen in jouw ogen?

In zijn knieschijven schieten of zijn neus afhakken, om in PVV-termen te blijven. Gewoon uit de partij donderen mag ook natuurlijk, maar dan heeft het kabinet wel gelijk een probleem. Het zal niet vallen maar de meerderheid is direct pleite.

Tineke Netelenbos is ook nog steeds burgemeester....

Alsof het dubbele moraal enkel iets is van linkse of rechtse politiek. Voorbij het poortje van het binnenhof is het een strijd om wie zijn tweeledigheid het beste verbergt.

Tegenwoordig scoort men juist het beste indien men de 12 potige octopus media op afstand weet te houden (dat was in de tijd van Fortuin nog wel even anders) en op specifieke momenten vanaf een afstandje samen te vatten waar het in de Staten-Generaal allemaal aan schort terwijl je zelf ogenschijnlijk onbesproken gedrag vertoont.

Let maar op, Roemer zit goed in de lift de komende jaren, hij bevind zich nu in die afstandspositie waar Wilders zich bevond net na de verkiezingen van 2006.

Laatst bewerkt:
Zou je bij sollicitatie bij de PVV een bewijs van goed gedrag moeten voorleggen? Of misschien word je pas aangenomen als je dit niet hebt :o

Terug
Naar boven