AndroidHealthClinic

Nieuws Weer een PVV-er in opspraak wegens gebruik van geweld (Update :en ontucht)!

Zou je bij sollicitatie bij de PVV een bewijs van goed gedrag moeten voorleggen? Of misschien word je pas aangenomen als je dit niet hebt :o

Dat was ook mijn eerste gedachte, maar uit ervaring kan ik zeggen dat een bewijs van goed gedrag in Nederland vrij makkelijk te bekomen valt, ook al is er niet bepaald sprake van een smetteloos blazoen.

Smet? Smetten! Buren uitschelden en bedreigen, ontucht plegen, bijna iemand molesteren in een coffeeshop. Ach ja dat is natuurlijk dagelijkse kost voor de PVV-aanhang.

Naja dat is weer een ander verhaal. Wie was dat PvdA wijf wat in Adam 30 mil had verdoet, ontslagen was en toen nogmaal cash zat te innen waar ze geen recht op had en nu naar alle waarschijnlijkheid weer terug op haar positie komt? Fatima Elatik. Maar dat is ook dagelijkse kost voor de PvdA aanhang om andermans geld uit te geven aan bodemloze putten en haar eigen positie stilzwijgend in stand te houden.

Maar het blijft natuurlijk een raar verhaal.

Laatst bewerkt:
De screening in Nederland is echt belabbert. Hier begrijp ik niks van, er wordt altijd een antecedentenonderzoek uitgevoerd en een VOG opgevraagd. Daarnaast heb je de AIVD zitten die nog dieper kunnen graven en nog glippen dit soort gevallen er tussen door. Onbegrijpelijk. Helemaal gezien de publieke functies die ze bekleden.

De screening in Nederland is echt belabbert. Hier begrijp ik niks van, er wordt altijd een antecedentenonderzoek uitgevoerd en een VOG opgevraagd. Daarnaast heb je de AIVD zitten die nog dieper kunnen graven en nog glippen dit soort gevallen er tussen door. Onbegrijpelijk. Helemaal gezien de publieke functies die ze bekleden.

Ik kan me toch echt niet voorstellen dat deze waslijst aan aanklachten onopgemerkt is gebleven. Het punt is dat er natuurlijk maar weinig mensen zijn die zich bij de PVV willen aansluiten. Het is in de algemene opinie not done om uberhaupt op die partij te stemmen, laat staan er voor in de kamer te gaan zitten. Dus je moet maar ff mensen vinden die gek genoeg zijn om het te doen, en ja, meestal hebben die wel meer gekke dingen op hun kerfstok.

Ik kan me toch echt niet voorstellen dat deze waslijst aan aanklachten onopgemerkt is gebleven. Het punt is dat er natuurlijk maar weinig mensen zijn die zich bij de PVV willen aansluiten. Het is in de algemene opinie not done om uberhaupt op die partij te stemmen, laat staan er voor in de kamer te gaan zitten. Dus je moet maar ff mensen vinden die gek genoeg zijn om het te doen, en ja, meestal hebben die wel meer gekke dingen op hun kerfstok.

In mijn ogen moet een politicus van onbesproken gedrag zijn. Als je een publieke functie bekleedt kun je anders namelijk chantable zijn.
Anderzijds lijkt het me niet verstandig als politieke partij of beweging dat je verworven zetels aan kandidaten geeft die een behoorlijke smet op hun sheet hebben. Dit brengt alleen maar mee commotie met zich mee en het tast je geloofwaardigheid heel erg aan.

Je moet ook wel een beetje een labiele malloot zijn als je met droge ogen achter de ideeën partijpunten kan staan, en die zou willen uitdragen, van die beweging. Dat heeft veel minder met 'publieke opinie te maken dan sommigen ervan zouden willen maken.

Laatst bewerkt:
In mijn ogen moet een politicus van onbesproken gedrag zijn. Als je een publieke functie bekleedt kun je anders namelijk chantable zijn.
Anderzijds lijkt het me niet verstandig als politieke partij of beweging dat je verworven zetels aan kandidaten geeft die een behoorlijke smet op hun sheet hebben. Dit brengt alleen maar mee commotie met zich mee en het tast je geloofwaardigheid heel erg aan.

Mja, tis een beetje een moeilijk punt denk ik. Kijk wat deze kerel allemaal flikt is natuurlijk wat overdreven, maar als je hier een daar eens in aanraking bent geweest met de cops, mja, dat lijkt me eigenlijk niet zo'n probleem. Anders krijg je allemaal allemaal van die brave moederskindjes die totaal geen weet hebben van wat er zich afspeelt in the hood.

Normaliter begeef ik me niet (meer) in politieke discussies daar dergelijke discussies geen winnaars kennen en vaak moeten wij, het gewone volk het doen met dat wat voor- en tegenstanders via media ons willen doen laten geloven of laten weten, maar ik vind het wel jammer dat in dit topic het dubbele moraal niet verder uitgediept wordt .... als een Marokkaan iemand molesteert vanwege hondenpoep of in een coffeeshop dan is het doodstraf doodstraf en terug naar je eigen land en islamieten zijn achterlijk en nu (b)lijkt (?) een PVV kamerlid dergelijke acties op zijn naam te hebben en nu blijft het verdacht stil aan het front ......
Neemt overigens niet weg dat de eerste echt 'schone' politicus nog geboren moet worden, want het voorbeeld hierboven van de PvdA is er bijvoorbeeld een van vele voorbeelden waarbij de PvdA met twee maten meet op lokaal, regionaal en nationaal niveau .....

Ik lees rustig verder .... :)

Grtz,

Aad ~ Doix

Je moet ook wel een beetje een labiele malloot zijn als je met droge ogen achter de ideeën partijpunten kan staan, en die zou willen uitdragen, van die beweging. Dat heeft veel minder met 'publieke opinie te maken dan sommigen ervan zouden willen maken.

Jij zou een partij moeten oprichten, je weet het allemaal zo goed.
LK, Lijst Klaaswitz, de redding van Nederland!

Ik ken mijn beperkingen in tegenstelling tot een boel malloten daar in die fractie.

Die boef heeft er ook puur zo'n hoofd voor

Ik ken mijn beperkingen in tegenstelling tot een boel malloten daar in die fractie.

Zelfkennis is het begin van wijsheid of het begin van de voortzettende ondergang.

Er word ook onderzoek gedaan en daaruit komt dan een conclusie. Dit was dus niet erg genoeg om zijn lidmaatschap tegen te houden.

"Het begin van de voortzettende ondergang"

God wat een hoop hol gelul weer.

PVV scoort wat betreft het gebruiken van geweld nog slechter dan jonge Marokkanen :eek:

Meer dan 40% van de PVV'ers schijnt bekend te zijn bij de politie.:P

---------- Toegevoegd om 11:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:26 ----------

Ok, ik snap het. Alleen wat zou de PVV nu moeten doen in jouw ogen?

Wilders wilt:

1 Of het oplossen, en het over laten waaien.
2 Dat hij vrijwillig zijn zetel opgeeft, zodat een andere PVV'er er te zitten komt.

Edit: Hey, heb je god gevonden?:) Wat is zijn plan voor de multiculturele samenleving?

Laatst bewerkt:
Geert wil natuurlijk dat hij zijn zetel opgeeft. Dat die Lucassen dat nog niet heeft gedaan geeft wel aan dat er een probleempje aan het ontstaan is. Ik gok dat hij zich zal laten ompraten maar is toch lastig, kamerlid zijn verdiend namelijk een stuk beter dan beveiliger of uitsmijter.

Altijd zo leuk om te zien die kontedraaiers. Eerst tegen zwaarder straffen en als het dan bij diegene is moet er gelijk een fikse straf komen. Veranderlijk als het weer.

Altijd zo leuk om te zien die kontedraaiers. Eerst tegen zwaarder straffen en als het dan bij diegene is moet er gelijk een fikse straf komen. Veranderlijk als het weer.

Wie willen dan dat er fikse straffen komen? Hij is toch al veroordeeld en gestraft daar waar het gaat om ontucht?

Ik denk niet dat er veel mensen zijn die nu nog heel graag willen dat hij de cel in wordt gegooid voor zijn misdragingen in zijn woonomgeving vroeger, alhoewel misschien die oudjes die gepest zijn of buren die urine op hun deurmat hebben mogen aantreffen.. Wel denk ik dat veel mensen vinden dat dergelijke figuren geen Kamerzetel horen te hebben, waarschijnlijk ook Geert zoals we de komende dagen zullen gaan merken.

Mooie stropop redenatie wederom. Mensen die vinden dat iemand gestraft moet worden doelwit maken aan de kritiek dat zij vinden dat die persoon onevenredig zwaar gestraft zou moeten worden wat in jou strawman argumentatie in tegenstelling zou staan dat ze vinden dat de algemene strafmaat niet verhoogt dient te worden. Gast, het is niet zo erg dat je zo vaak de plank misslaat maar wat veel mensen hier irriteert is dat je dat doet met de zelfverzekerdheid van een groot denker.

Laatst bewerkt:
Hij moet gewoon vervangen worden, ik denk dat dat ook wel zal gebeuren.

Terug
Naar boven