Hij moet gewoon vervangen worden, ik denk dat dat ook wel zal gebeuren.
Lijkt mij ook maar als hij besluit vast te houden aan zijn zetel en dus op zichzelf te gaan, heeft de coalitie een serieus probleem.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij moet gewoon vervangen worden, ik denk dat dat ook wel zal gebeuren.
Lijkt mij ook maar als hij besluit vast te houden aan zijn zetel en dus op zichzelf te gaan, heeft de coalitie een serieus probleem.
Hij gaat nergens meer zo'n baan vinden, dit is gewoon cashen. Hoe langer hij blijft des te meer wachtgeld ook. Als hij nu opstapt is het maar 6 maanden wachtgeld, als hij aanblijft kan hij aanspraak maken op wachtgeld voor de duur dat hij als kamerlid in de tweede kamer zat.
Als het kabinet hierdoor valt kan het natuurlijk wel zo zijn dat hij ook maar kort aanblijft als kamerlid. Maar goed het duurt ook weer even voordat er nieuwe verkiezingen zijn.
Het is een echte aso, beetje aso blijft gewoon zitten.
Dit. Die kerel gaat ook serieus problemen krijgen na dit debacle om nog een baan te vinden. Als hij gewoon blijft zitten vangt hij 4,5 jaar salaris en 4,5 jaar wachtgeld (zei frits wester); Toch niet slecht á ~80k per jaar bruto.
Wellicht dat de PVV hem afkoopt of zo, neem aan dat die wel wat liggende gelden hebben zo met die Israelische en Amerikaanse geldschieters.
Alhoewel, onlangs is er een conservatieve schreeuw Amerikaan uitgestapt. Die vond dat hij iets te ver doorschoot in zijn geraaskal. Zegt ook wel iets he, als een populistische Amerikaan vind dat je het te bont maakt.
Dat zou toch dom zijn van Wilders. Stel dat die kerel hem later alsnog wil naaien, dan laat hij het in de media overkomen dat ze hem onder druk wilden omkopen om op te stappen. Dat kan nooit goed overkomen bij de burger, zelfs niet bij het PVV kiesvee. Nee, dan kan je beter vanuit een ethisch principe wat druk zetten op zo'n figuur. Door bijvoorbeeld te wijzen op zijn verantwoordelijkheid mbt de regering en de partij.Wellicht dat de PVV hem afkoopt of zo, neem aan dat die wel wat liggende gelden hebben zo met die Israelische en Amerikaanse geldschieters.
Wilders beweerde donderdag nog dat zijn partij geen geld heeft ’om dure bureaus in te huren’ voor het nagaan van de antecedenten van kandidaat-Kamerleden.
Dat zou toch dom zijn van Wilders. Stel dat die kerel hem later alsnog wil naaien, dan laat hij het in de media overkomen dat ze hem onder druk wilden omkopen om op te stappen. Dat kan nooit goed overkomen bij de burger, zelfs niet bij het PVV kiesvee. Nee, dan kan je beter vanuit een ethisch principe wat druk zetten op zo'n figuur. Door bijvoorbeeld te wijzen op zijn verantwoordelijkheid mbt de regering en de partij.
Was eigenlijk met een knipoog naar, voor sommige mensen moet je die emoticons ook gewoon blijven gebruiken he. Blijft het allemaal overzichtelijk![]()
Dat is gewoon de manier waarop we communiceren anno 2010. Ik kan jouw toonhoogte er niet van afleiden, wat het al een stuk moeilijker maakt, en in intrepretatie ben ik ook niet al te best.
Dus als je dan geen emoticon gebruikt om je bedoelingen helder te maken, moet je niet hooghartig gaan doen alsof je overal weer boven staat.

€ 94.757,82 per jaar aan salaris (inclusief vakantiegeld + 13de maand) om preces te zien, wachtgeld is 80% in het eerste jaar en 70% vanaf het tweede jaar.
Vergoedingen voor verblijf of vervoer zijn los daarvan.