XXL Nutrition

'Weer is veel te zacht'

Zelda

Monstrous Giant
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
52
DE BILT - Het weer is veel te zacht voor de tijd van jaar. De komende dagen verwachten meteorologen wederom temperaturen tot circa vijftien graden. Dat is ongeveer vijf graden boven het gemiddelde. Dat heeft het KNMI zondag laten weten.

Het instituut verwacht de rest van de maand aanhoudend te zacht weer. Ook het begin van de weerkundige herfst was erg zacht; de eerste helft was het nagenoeg even warm als een gemiddelde zomer.

Van 1 september tot en met 15 oktober lag de temperatuur gemiddeld op 16,5 graden, in de zomer is het gemiddelde 16,6 graden. Op 1 december begint de weerkundige winter.

Het weer in 2006 zorgt voor het ene record na het andere. Juli was extreem heet, augustus erg nat en september was de warmste septembermaand in de afgelopen driehonderd jaar. Oktober 2006 was uitzonderlijk warm. De maand was de een na warmste oktober in zeker honderd jaar.

Bron: nu.nl

Nee hoor, niets aan de hand, broeikaseffect bestaat niet, gaat u maar rustig slapen.

Hoever boven NAP wonen jullie eigenlijk?

juist ze vergelijken altijd met jaren ervoor, bv 50 jaar geleden was het voor het laatst zo warm etc. Dus het is vroeger ook al eens voorgekomen, dit kan dus toch ook een uitzondering zijn?

Het is gewoon een cyclus, komt eens in de zoveel tijd terug, niets bijzonders....

Zeggen ze... :D

Onze tuin is op het nulpunt en het huis op +1 N.A.P. alleen men Gym ligt verderop in de tuin :(

• Topic Starter Topic Starter
juist ze vergelijken altijd met jaren ervoor, bv 50 jaar geleden was het voor het laatst zo warm etc. Dus het is vroeger ook al eens voorgekomen, dit kan dus toch ook een uitzondering zijn?

Kan.

Maar de laatste paar jaar sneuvelt record na record, de kans dat dat toevallig gebeurt is niet zo groot.

shit ik woon aan de kust :)

• Topic Starter Topic Starter
Het is trouwens ook wel zo dat het eerder is voorgekomen dat er zoveel CO2 in de lucht zat en dat het vroeger (miljoenen jaren geleden) nog veel warmer is geweest, maar dat betekent dus wel dat we in Nederland onze spullen kunnen pakken.

Het is trouwens ook wel zo dat het eerder is voorgekomen dat er zoveel CO2 in de lucht zat en dat het vroeger (miljoenen jaren geleden) nog veel warmer is geweest, maar dat betekent dus wel dat we in Nederland onze spullen kunnen pakken.

gelukkig woon ik dicht bij de duitse grens :D

hahaha ik lig al in het water met mijn neus

yep ik ook jij in zeeland toch?

Volgens mij heeft dit allemaal pas over 100jaar effect dus ik maak me er niet alteveel zorgen om

Amersfoort aan Zee :rolleyes:

Laat maar komen :D

Ik weet toch goed dat als kind je veel lagere temperaturen had in herfst/winter en sneller/vaker/langer sneeuw. Herfst stelt ook niet veel meer voor vroeger had je stormen, soms wind van 120-180km/uur dat is al jaren niet meer gebeurd. Dus ja ik denk dat het klimaat aan het veranderen is de laatste 20-30 jaar.

Sint annaparochie, zo'n 6km van de zee. En onder nap geloof ik. Maarja boeiend, ik vindt het wel mooi dat het warm is. Moet morgen weer met de scooter naar school....

Ons huis mag dan als eerste overstromen; maar aan de zeeuwse kust woont het heerlijk!

Lekker vanuit je slaapkamerraam de Oosterschelde induiken.:D

vind het wel lekker dat het wat warmer is
kou vind ik maar niks:mad:

Terug
Naar boven