Fitness Seller

'Weer is veel te zacht'

NAP?

Leg eens uit

Nou, ik vind het anders alsnog ****ing koud buiten

Ik merk het ook , ja! Mijn n*ger uiterlijk die ik zomers absorbeer blijft overduidelijk langer zitten.

Ik merk het ook , ja! Mijn n*ger uiterlijk die ik zomers absorbeer blijft overduidelijk langer zitten.

je moet gewoon meer douchen jij.

overigens, nu ik geen krantewijken meer doe mis ik die heerlijke koude winters. vroeger kon je gewoon ruiken wanneer die begon, hmmm

Ik kan me niet druk maken over wat er over 20 jaar kan gebeuren , jammer van de witte kerst die we nooit meer zullen hebben .
Wel jammer want nu hoeven we niet meer te overwinteren als we bejaard zijn in benidorm .
Kan nu lekker op de boulevard van Terneuzen sjezen met mijn rollator ..

die witte kerst kan me gestolen worden, de hele kerst eigenlijk, maar daar kom ik zoals elk jaar in december wel op terug.
maar deze winter wil ik het vooral ijs koud hebben! lekker buiten in mijn trainingshonk, echt hardcore!!! kan niet wachten!

Ik kan me niet druk maken over wat er over 20 jaar kan gebeuren , jammer van de witte kerst die we nooit meer zullen hebben .
Wel jammer want nu hoeven we niet meer te overwinteren als we bejaard zijn in benidorm .
Kan nu lekker op de boulevard van Terneuzen sjezen met mijn rollator ..

Mocht er sprake zijn van een klimaatsverandering, dan zijn uiteindelijk de veranderingen in temperatuur de minste van 's mensheids zorgen :D

Maar goed, vanavond was idd apechill. Het is potdikkie november en ik heb tijdens mn avonddienst vandaag (15.30 - 20.00 uur) in mn een uniformjasje met korte mouwen + tshirt buiten gelopen zonder te vernikkelen van de kou :D

Nice :thumbs:

ik denk dat het klimaat wel degelijk verandert. En het is onder invloed van onze CO2 uitstoot. Maar wil jij je warme douche na de training opgeven, je auto aan de kant laten in de winter, je verwarmen met kolen ipv elektrische verwarming (in heel je huis), opstaan in een koud huis etc...

Je merkt eigenlijk overal dat het klimaat an het veranderen is en eigenlijk dat extreeme weersomstandigheden steeds vaker voorkomen.. ik maak me al een tijdje ernstig zorgen om dit feit. We maken er met z'n alle een mooi zooitje van.. wat wij doen daar kunnen de dieren van leren.. we zijn de enigen die ons eigen leefomgeving naar de knoppen helpen... tsja.. wij zijn de intelligentste van alle levende wezens idd :rolleyes:

Yep maar intelligentie kan schadelijk zijn, bijv. mensen leven steeds langer en ziektes hebben minder effect. Daardoor zijn er eigenlijk TEVEEL mensen. Populatie in bepaalde landen moet eigenlijk verminderen.

die witte kerst kan me gestolen worden, de hele kerst eigenlijk, maar daar kom ik zoals elk jaar in december wel op terug.
maar deze winter wil ik het vooral ijs koud hebben! lekker buiten in mijn trainingshonk, echt hardcore!!! kan niet wachten!

Ik heb nog wel iets om er een 'witte' kerst van te maken :eyebrow:

Het boeit me niks dat het weer veranderd. Toch allemaal fases die wel weer goed komen, daar twijfel ik niet over. En aan de andere kant, wat extra rampen is nooit verkeerd :)

Yep maar intelligentie kan schadelijk zijn, bijv. mensen leven steeds langer en ziektes hebben minder effect. Daardoor zijn er eigenlijk TEVEEL mensen. Populatie in bepaalde landen moet eigenlijk verminderen.

dat vraag ik me dus ook ernstig af.. geloof juist dat mensen juist minder oud worden door veel van de welvaartziektes die er tegenwoordig bestaan.. Als ik zie wat wij tegenwoordig eten en wat mensen vroeger aten (onze opa's en oma's) dan twijvel ik ernstig of wij uberhaupt de leeftijd halen wat hun hebben gehaald en zo vitaal zijn als hun... we worden steeds zwakker.. maar overpopulatie wordt idd ook een groot probleem..

dat vraag ik me dus ook ernstig af.. geloof juist dat mensen juist minder oud worden door veel van de welvaartziektes die er tegenwoordig bestaan.. Als ik zie wat wij tegenwoordig eten en wat mensen vroeger aten (onze opa's en oma's) dan twijvel ik ernstig of wij uberhaupt de leeftijd halen wat hun hebben gehaald en zo vitaal zijn als hun... we worden steeds zwakker.. maar overpopulatie wordt idd ook een groot probleem..

er zijn idd wel mensen die beweren dat onze levensverwachting achteruit zal gaan in de komende 100 jaar, maar goed, daar is nu nog weinig zinnings over te melden imo.

Voorlopig gaat het hard, kanker geneest in behoorlijk veel gevallen, transplantatie technieken zijn sterk verbetert, medicijn arsenaal is nog groter geworden, de zorg compacter (eufemisme:D), ze halen de meest gekke capriolen uit om bloedvaten te herstellen die te ernstig beschadigd zijn, etc etc

De mens wordt ouder. Maar gebleken is dat het aantal QALY's zéker niet recht evenredig is meegegroeid! (qaly = quality adjusted lifeyear)

we gaan overigens behoorlijk off topic geloof ik, maar ja Big_T doet mee, dus mag het :D

**** broeikaseffect :D

Gimme vieze milie onvriendelijke auto's met degelijke pk's!

ik denk dat het broeikaseffect overschat word.

er zijn aangetoonde cyclus' van extreme hitte naar extreme kou zolang de aarde al bestaat.

ik woon dicht bij het laagste punt van nederland, zo'n 7 meter onder NAP:( .
hmm, ben benieuwd of we hier over 50 jaar nog kunnen wonen als het zo doorgaat.

Terug
Naar boven