- Waardering
- 116
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik merk het ook , ja! Mijn n*ger uiterlijk die ik zomers absorbeer blijft overduidelijk langer zitten.
je moet gewoon meer douchen jij.
overigens, nu ik geen krantewijken meer doe mis ik die heerlijke koude winters. vroeger kon je gewoon ruiken wanneer die begon, hmmm

Ik kan me niet druk maken over wat er over 20 jaar kan gebeuren , jammer van de witte kerst die we nooit meer zullen hebben .
Wel jammer want nu hoeven we niet meer te overwinteren als we bejaard zijn in benidorm .
Kan nu lekker op de boulevard van Terneuzen sjezen met mijn rollator ..

die witte kerst kan me gestolen worden, de hele kerst eigenlijk, maar daar kom ik zoals elk jaar in december wel op terug.
maar deze winter wil ik het vooral ijs koud hebben! lekker buiten in mijn trainingshonk, echt hardcore!!! kan niet wachten!

Yep maar intelligentie kan schadelijk zijn, bijv. mensen leven steeds langer en ziektes hebben minder effect. Daardoor zijn er eigenlijk TEVEEL mensen. Populatie in bepaalde landen moet eigenlijk verminderen.
dat vraag ik me dus ook ernstig af.. geloof juist dat mensen juist minder oud worden door veel van de welvaartziektes die er tegenwoordig bestaan.. Als ik zie wat wij tegenwoordig eten en wat mensen vroeger aten (onze opa's en oma's) dan twijvel ik ernstig of wij uberhaupt de leeftijd halen wat hun hebben gehaald en zo vitaal zijn als hun... we worden steeds zwakker.. maar overpopulatie wordt idd ook een groot probleem..
), ze halen de meest gekke capriolen uit om bloedvaten te herstellen die te ernstig beschadigd zijn, etc etc