- Waardering
- 2.879
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bron ?
we gaan natuurlijk niet zomaar wat roepen...
Jawel, we roepen gewoon wat.
Doe die "wetenschappers" toch ook met hun "horror" winter.

Dat is ook weer waar.
blijft grappig hoe BigT zich aan zijn eigen visie houd![]()
Jawel, we roepen gewoon wat.
Doe die "wetenschappers" toch ook met hun "horror" winter.

Ben het helemaal met je eens wat betreft het ''voorspellen'' van het klimaat, maar hoe kom je er nu bij dat het ijs zelfs toeneemt op de noordpool? Overigens is smeltend ijs niet het enige waar milieu activisten zich zorgen over maken. Verzuren van de oceanen e.d. gaan onverminderd verder.

Het was all over the news in 2013: http://dailycaller.com/2013/12/16/g...-shows-arctic-sea-ice-coverage-up-50-percent/
Minder vervuiling heb ik uiteraard niets tegen, zuivere/stabiele lucht en water hebben voor de mens aantoonbare voordelen op korte en lange termijn. Maar je moet er wel op een realistische manier mee omgaan.
"Although the recovery of Arctic sea ice is certainly welcome news, it has to be considered against the backdrop of changes that have occurred over the last few decades," said Prof Andy Shepherd of University College London, UK
"It's estimated that there were around 20,000 cu km of Arctic sea ice each October in the early 1980s, and so today's minimum still ranks among the lowest of the past 30 years," he told BBC News
Tuurlijk niet, in een discussie zeg ik meestal zomaar wat.
Tip: minder naar Al Gore kijken en beter lezen wat ik schrijf. De foto's waar jij het over hebt omvatten een bepaalde periode. Er is geen bewijs dat dit een direct gevolg is van acties door de mens. En ondertussen is er dus alweer flinke aangroei.Er zijn honderden dan niet duizenden satelliet foto's die laten zien dat het ijs rondom de polen steeds verder inkrimpt..
Alleen is dat maar half het nieuws natuurlijk, uit het artikel dat de Dailycaller aanhaalde:
Net zomin als 1 zwaluw nog zomer maakt, maakt 1 extra ijsschots nog geen gezonde poolomgeving.
Het was all over the news in 2013: http://dailycaller.com/2013/12/16/g...-shows-arctic-sea-ice-coverage-up-50-percent/
Minder vervuiling heb ik uiteraard niets tegen, zuivere/stabiele lucht en water hebben voor de mens aantoonbare voordelen op korte en lange termijn. Maar je moet er wel op een realistische manier mee omgaan.
Ik zal de gif nog eens posten, want ik dacht dat het duidelijk was... Keyword: trendline.
![]()
Ik bedoel daarmee dat als je vooruitgang wilt in de zin van minder vervuiling, de politiek de slechtst mogelijke weg is om daar te komen. En dat is de laatste jaren ook meer dan voldoende bewezen.Bedoel je daarmee dat ze niet zo moeten overdrijven? Of bedoel je dat het beleid zoals het nu gaat nergens op slaat? Dat laatste is natuurlijk helemaal waar.
Heb het gevonden, het is Joe Bastardi, de Fox News sensatie-nutcase met de "co2 doet niks want 1st law of thermodynamics"-dumbass. Niet toevallig.
http://mediamatters.org/blog/2011/08/09/a-fox-news-science-lesson/185961

Wat?
Bastardi
---------- Toegevoegd om 19:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:30 ----------
Wat?

Het heeft gevroren deze winter dus mijn voorspelling is juist

Epic. Dit topic is wel zo'n beetje de klimaatdiscussie in een notendop. Horrorwinter voorspellen, zachte winter gebruiken als bewijs voor opwarming. Alarmisten, ze blijven grappig, jammer dat hun vermaak zo duur is.
Tuurlijk niet, in een discussie zeg ik meestal zomaar wat.
Tip: minder naar Al Gore kijken en beter lezen wat ik schrijf. De foto's waar jij het over hebt omvatten een bepaalde periode. Er is geen bewijs dat dit een direct gevolg is van acties door de mens. En ondertussen is er dus alweer flinke aangroei.