Ik dacht dat ik die had gepost?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ben ik nou de enige die gewoon vind dat hij een oversized chest heeft in vergelijking tot de veeeeeel kleinere rest.
Vroeg me al hoe lang het zou duren

Kom er net achter dat hij gewoon ****ing 50 jaar oud was toen hij deze film deed. Hij is nu bijna 70. Damm wat zag hij er goed uit.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Dat niet alleen, maar die chest is ook nog eens 50% vet.ben ik nou de enige die gewoon vind dat hij een oversized chest heeft in vergelijking tot de veeeeeel kleinere rest.
ben ik nou de enige die gewoon vind dat hij een oversized chest heeft in vergelijking tot de veeeeeel kleinere rest.
ik vind dat net cool. Arnold had ook een oversized chest en biceps als je het met de rest van z'n lichaam bekeek. ( vind ik dan ) Maar dat vind ik net de goeie maten.
Wie beslist er wat te groot is in vergelijking met de rest ? ik vind het er juist mooi uitzien als er iets uitspringt. Meestal als je hedendaagse bodybuilders ziet die perfecte verhoudingen hebben volgens de standaard van nu. Vind ik het maar saai uitzien. Het ziet er goed uit maar het mist wat. bijvoorbeeld Kevin levrone had gewoon monster triceps en dat maakt het net speciaal om naar te kijken.
Dexter jackson heeft dan weer die verhoudingen die we blijkbaar als standaard aannemen nu. En dat heeft een beetje een saai gevoel eraan.
Ik vind dat het niet vastlicht hoe een bodybuilder er moet uitzien.
Oversized armen en borst ziet er wel beter uit dan oversized schouders iig. Bijv. Ruhl heeft oversized schouders en mindere armen, dat is een pak minder esthetisch verantwoord.

Volgens mij heb ik die 2 jaar geleden ofzo al eens gepost 
Zijn zoon. Hoezo super genen..
http://images.google.nl/imgres?imgu...=76&prev=/images?q=bolo+yeung&hl=nl&sa=N&um=1

ik vind dat net cool. Arnold had ook een oversized chest en biceps als je het met de rest van z'n lichaam bekeek. ( vind ik dan ) Maar dat vind ik net de goeie maten.
Wie beslist er wat te groot is in vergelijking met de rest ? ik vind het er juist mooi uitzien als er iets uitspringt. Meestal als je hedendaagse bodybuilders ziet die perfecte verhoudingen hebben volgens de standaard van nu. Vind ik het maar saai uitzien. Het ziet er goed uit maar het mist wat. bijvoorbeeld Kevin levrone had gewoon monster triceps en dat maakt het net speciaal om naar te kijken.
Dexter jackson heeft dan weer die verhoudingen die we blijkbaar als standaard aannemen nu. En dat heeft een beetje een saai gevoel eraan.
Ik vind dat het niet vastlicht hoe een bodybuilder er moet uitzien.
Met mindere armen bedoelde ik ook niet dat ze helemaal minder waren, ze zijn minder omdat de triceps minder zijn.Ruhl heeft oversized schouders en biceps.. Alleen z'n triceps lopen zo erg achter dat ze armen er klein uitzien.