XXL Nutrition

Weet je nog? Die huge chinees uit Bloodsport?

znva5g.gif

Ik dacht dat ik die had gepost?

ik vind ook dat hij er niet zo bruut uitziet hoor

Kom er net achter dat hij gewoon ****ing 50 jaar oud was toen hij deze film deed. Hij is nu bijna 70. Damm wat zag hij er goed uit.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik heb hem in 1997 nog in Gold's Venice zien trainen.

ben ik nou de enige die gewoon vind dat hij een oversized chest heeft in vergelijking tot de veeeeeel kleinere rest.

ik vind dat net cool. Arnold had ook een oversized chest en biceps als je het met de rest van z'n lichaam bekeek. ( vind ik dan ) Maar dat vind ik net de goeie maten.

Wie beslist er wat te groot is in vergelijking met de rest ? ik vind het er juist mooi uitzien als er iets uitspringt. Meestal als je hedendaagse bodybuilders ziet die perfecte verhoudingen hebben volgens de standaard van nu. Vind ik het maar saai uitzien. Het ziet er goed uit maar het mist wat. bijvoorbeeld Kevin levrone had gewoon monster triceps en dat maakt het net speciaal om naar te kijken.

Dexter jackson heeft dan weer die verhoudingen die we blijkbaar als standaard aannemen nu. En dat heeft een beetje een saai gevoel eraan.

Ik vind dat het niet vastlicht hoe een bodybuilder er moet uitzien.

Oversized armen en borst ziet er wel beter uit dan oversized schouders iig. Bijv. Ruhl heeft oversized schouders en mindere armen, dat is een pak minder esthetisch verantwoord.

ik vind dat net cool. Arnold had ook een oversized chest en biceps als je het met de rest van z'n lichaam bekeek. ( vind ik dan ) Maar dat vind ik net de goeie maten.

Wie beslist er wat te groot is in vergelijking met de rest ? ik vind het er juist mooi uitzien als er iets uitspringt. Meestal als je hedendaagse bodybuilders ziet die perfecte verhoudingen hebben volgens de standaard van nu. Vind ik het maar saai uitzien. Het ziet er goed uit maar het mist wat. bijvoorbeeld Kevin levrone had gewoon monster triceps en dat maakt het net speciaal om naar te kijken.

Dexter jackson heeft dan weer die verhoudingen die we blijkbaar als standaard aannemen nu. En dat heeft een beetje een saai gevoel eraan.

ja ok, alleen heeft deze kerel alleen een borst die flink ontwikkeld is en de rest is maar meeeh.

wel nice voor de leeftijd though.

Oversized armen en borst ziet er wel beter uit dan oversized schouders iig. Bijv. Ruhl heeft oversized schouders en mindere armen, dat is een pak minder esthetisch verantwoord.

Ruhl heeft oversized schouders en biceps.. Alleen z'n triceps lopen zo erg achter dat ze armen er klein uitzien.

wist ik al langer

ben ik nou de enige die gewoon vind dat hij een oversized chest heeft in vergelijking tot de veeeeeel kleinere rest.

Borst is idd heel goed ontwikkeld, waarschijnlijk genetisch zo, netals bij arnold. Maar de rest van zijn lichaam is ook best oke.

Bolo rules!!!!!!!!!!!!!

Ik dacht dat ik die had gepost?

Is al zovaak gepost :D Volgens mij heb ik die 2 jaar geleden ofzo al eens gepost :roflol:

---------- Toegevoegd om 11:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:15 ----------

Lees je eigen topic eens :D

Laatst bewerkt door een moderator:

Denk er precies zo over. Er moet iets uitspringen. Alles perfect in verhouding is saai.

Wat is er met Ryu aan de hand de laatste tijd?

Bolo, wat een brute gast was dat toch.
Ik kijk nog altijd met plezier Bloodsport.

Gast is trouwens wel klein.

een vd eerste waardoor ik ben gaan trainen, vond het indrukwekkender dan Jean Claude, mass.

wist ik wel niet dat ie zo oud al was.

Terug
Naar boven