XXL Nutrition

Weet niet goe welke te kiezen...help.

blasmusik

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Hallo,

Ik verkoop mijn barbarian multisquat rack (200 euro)
357_0.jpg

en wens een power cage te kopen maar twijfel .
Graag jullie deskundig advies.

Powertec....459 euro
313_0-1.jpg

Barbarian ...579 euro
378_0.jpg

Of eventueel barbarian smith met mogelijkheid van vrije training .....779 euro
375_0.jpg

Thanks.

Laatst bewerkt:
Powertec.

• Topic Starter Topic Starter
thanks phenochef.....is inderdaad een goeie...en ook de goedkoopste van de drie.

Hallo,

Ik verkoop mijn barbarian multisquat rack (200 euro)
357_0.jpg

en wens een power cage te kopen maar twijfel .
Graag jullie deskundig advies.

Powertec
313_0-1.jpg

Barbarian
378_0.jpg

Of eventueel barbarian smith met mogelijkheid van vrije training
375_0.jpg

Thanks.
Hoeveel betaald je die smith?

En die powertec?

Waarom verkoop je deze eigenlijk?

powertec lijkt me et stevigst

prijzen heb ik er bij nu bij vermeld...zie bovenste post

Die Barbarian weet ik gewoon niet genoeg over, is nog betrekkelijk jong product. De PowerTec heb ik zelf, en ben ik zeer over te spreken. Mits je er de ruimte voor hebt, kun je daar niet mee misgrijpen! BTW, als je overweegt om een latoptie aan te schaffen, die verschilt wel aardig tussen de twee.

PS: smith of niet is persoonlijk, ik ben meer van de vrije oefeningen, maar jij misschien meer niet. Bovendien is die smith hetzelfde als wat je al hebt, alleen dan met smith? Waarom doe je degene weg die je al hebt?

EDIT:

wens een powerrack met nog meer mogelijkheden zoals:

Rackpulls gaan niet op die smith?

Die Barbarian weet ik gewoon niet genoeg over, is nog betrekkelijk jong product. De PowerTec heb ik zelf, en ben ik zeer over te spreken. Mits je er de ruimte voor hebt, kun je daar niet mee misgrijpen! BTW, als je overweegt om een latoptie aan te schaffen, die verschilt wel aardig tussen de twee.

PS: smith of niet is persoonlijk, ik ben meer van de vrije oefeningen, maar jij misschien meer niet. Bovendien is die smith hetzelfde als wat je al hebt, alleen dan met smith? Waarom doe je degene weg die je al hebt?

EDIT:

Rackpulls gaan niet op die smith?

klopt.......smith is al uitgesloten....dus powercage

Hallo,
Ken die website en ben er niet voor ....heb al een paar keer daar besteld en de service laat te wensen over.

Zal bij fitness seller kopen....het wordt powertec of barbarian.

Kan je die latoptie bij de powertec nog later aanschaffen ??
Hoe is de latoptie...loopt die goed ??

Hoe is de latoptie...loopt die goed ??

Ik zie ze niet apart staan bij fitness-seller, maar het zijn wel twee gescheiden producten, ik denk dat je het wel los kunt bestellen. De lat optie vind ik geweldig. Loopt perfect, met een beetje siliconspray nog beter, dat moet je overigens altijd doen vind ik. En de powertec heeft ook een beenkussentje om je tegen te houden. Enige nadeel is, dat als ik op mijn bankje zit, mijn armen eigenlijk net een paar cm te lang zijn. Ik zit nu op een kratje die is iets lager dan mijn bankje, dan kan ik mijn armen strekken zonder dat de spanning er af gaat.

Ik heb voor de ptec gekozen omdat ik te weinig had gezien/gehoord van de barbarian. Ik stel voor dat als je de laatste overweegt, je afwacht tot fs zijn showroom opent, zodat je even een kijkje kunt nemen voordat je de beslissing maakt. De ptec is zonder meer een goede keuze. Of de barbarian en nog betere keuze is, weet ik gewoon niet :).

powertec lijkt me et stevigst
De Barbarian Power Cage is steviger!

We bieden de losse lat optie niet aan in de shop, maar je kan deze wel los kopen indien je dat wenst. We kunnen dan echter niet garanderen dat deze past, aangezien Powertec wel eens graag wijzigingen in hun modellen aanbrengt. Het is dus aan te raden de lat optie direct erbij aan te schaffen!

Laatst bewerkt door een moderator:
Die spotter die er op je barbarian multisquat rack zitten kan je die in hoogte instellen?

waarom doe je daar dan geen rackpulls op?

'k vind niks deftigs om op te staan. Moet toch serieus degelijk zijn...anders zak ik er door.

En telkens iets moeten versleuren om rackpulls te doen..... . Mijn plaats is ook beperkt dus nog iets meer in mijn trainingskamer zal moeilijk lukken...allles heeft nu zijn plaatsje.

Een powerrack is redelijk beperkt in plaats en dus ideaal.

Terug
Naar boven