- Waardering
- 478
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 25%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Omdat ik een set koop van 125 kg voor 202 euro nieuw en dan een aparte olympische barbell zocht van 20kg. De set met barbell bij fitness seller kost een 330 euro met een olympische eco barbell van 15kg.
De kroon barbell kan ook meer gewicht aan, hoewel dat voor mij verwaarloosbaar zal zijn.
Ik heb zelf een squat rack bij Henk gekocht. www.powercage.nl Echt netjes afgewerkt allemaal en doet helemaal niet onder
voor andere die ik gezien heb. En in het zwart....
Kostte 310 nieuw in 50x50x3 koker.
Zelfs met 100 euro verzendkosten nog goedkoper dan wat je liet zien.
www.helisport.nl heeft een complete barrel met rubber coated schijven voor een nette prijs.
En als je niet te snel alles bij elkaar wilt hebben, dan kun je ook op MP of speurders kijken.
Duurt ietsje langer maar een stuk goedkoper in de meeste gevallen.
die niet eens rond zijn... is mooie deal dat wel maar zou eerder voor de gietijzeren gaan
ja idd, als je dan toch schijven bij heilsport koopt zou ik ook de ronde doen. hoekig schijnt echt k*t te zijn voor deadlifts enzo. Henk heeft tegenwoording ook rubber coated schijven. voor 2,7 per kg zag ik vandaag.
verder zijn die zwarte van fintess seller ook prima!
Ik deadlift met de hoekige schijven en heb er geen probleem mee, maar ik zet de gewichten niet neer als ik omlaag ga.
maargoed dan merk je er idd niks van.Ik deadlift met de hoekige schijven en heb er geen probleem mee, maar ik zet de gewichten niet neer als ik omlaag ga.
dan zie je ze nog naar alle kanten rollen, neen best iets anders nemen 
ooit moeten die gewichten wel eens omlaagdan zie je ze nog naar alle kanten rollen, neen best iets anders nemen
![]()
dat is het belangrijksteIk heb uiteindelijk het meeste in Duitsland besteld.
Qua schijven is het de gietijzeren set van Barb line geworden. En ik heb besteld wat ik wou, Barb line rack met pulley voor 900 euro.
Had al regelmatig op een oudere versie getrained in een homegym van een maat en het is toch ferm materiaal ..
10% korting op alles begon ook te tellen ... samen met iemand anders besteld om de maximale korting te krijgen bij megafitness shop en de verzendkosten van (maar) 75 te delen.
Ik ben een Belg dus de powercage.nl leveringskost is dan best hoog. Het pakket blijft wel zeer aantrekkelijk voor 1000 euro incl verz. Barb line rack, Barb line multi bench 2 (fitness seller), oly + schijven en verzending is 565 euro duurder (incl kortingen en DE prijzen) Achja, ik ga er geen spijt van hebben zegt mijn gevoel ...
dan doe je geen DEADliftmaargoed dan merk je er idd niks van.
als is er niks beter dan een echte deadlift

Ik zal proberen de gewichten op de grond te stuiteren. ....![]()

haha, nouja discussie. probeer hem uit te leggen hoe een deadlift het beste werkt. maar als hij anders fijn moet die dat gewoon blijven doen.
maargoed dit topic ging over een power rack. dus zal verder niet meer afdwalen![]()
toen ik begon met gewichtjes en je poepen nog met een lange OOEEEE schreef, een sportschool een omgebouwd huis/garage was waar getraind werd en het geluid uit de stereo veel weg had van gietijzeren schijven die tegen elkaar aankwamen en niemand wist dat er een mobiele telefoon of het internet bestond en fietsen (nu noemen ze dat:cardio) nog iets was wat je deed omdat je pijn in je benen had en het "zuur" eruit moest komen...... deed ik deadlifts met wat we thuis hadden. Zoals een stuk boomstam waar ik samen met mijn vader hout op deed kloven op de zaterdag. Dead (weight) lifting. 
:ZUCHT:
Vroeger.......toen ik begon met gewichtjes en je poepen nog met een lange OOEEEE schreef, een sportschool een omgebouwd huis/garage was waar getraind werd en het geluid uit de stereo veel weg had van gietijzeren schijven die tegen elkaar aankwamen en niemand wist dat er een mobiele telefoon of het internet bestond en fietsen (nu noemen ze dat:cardio) nog iets was wat je deed omdat je pijn in je benen had en het "zuur" eruit moest komen...... deed ik deadlifts met wat we thuis hadden. Zoals een stuk boomstam waar ik samen met mijn vader hout op deed kloven op de zaterdag. Dead (weight) lifting.
Squaten deed ik met een stalen balk die over was gebleven van het bouwen van de carport en pull ups aan de carport zelf.
En nu realiseer ik me alweer dat ik een verwend mannetje ben die te weinig bij zijn ouders komt omdat alles zo druk druk is met een mooi squatrek met mooie gewichten en centrale verwarming in mijn schuurtje.
Maar als je zin hebt kunnen we wel een keertje samen trainen bij mij, lijkt me leuk!
Gratis shake en creatine bij inbegrepen.
Back on topic:
@ TS: Allemaal mooie spullen die je besteld hebt. Ik ben benieuwd hoe het je gaat bevallen.