AndroidHealthClinic

Wegens ziekte..

Azad187

Cool Novice
Waardering
0
Beste collega's,

Ik ben een lang weekendje vrij ziek (drie hele dagen) geweest waardoor ik niet kon voldoen aan mijn voedingsschema en training, is dit een drama?
Ik heb onlangs de zoek functie gebruikt om hierover iets te vinden, maar dat is me niet gelukt, vandaar me nieuwe topic en vraag naar ervaren gevorderde bodybuilders.

Alvast bedankt,

Azad

Niet te voorzien zoiets, gewoon verder gaan met je schema... Je kunt ook moeilijk gaan trainen als je ziek bent, dan wacht je tot je bent opgeknapt en ga je dan trainen.

Gewoon zorgen dat je voldoende eet/drinkt^^ En gewoon weer beginnen met bulken/cutten als je je weer beter voelt. Damn k lijk mn moeder wel :\

Oh mijn God... DRIE hele dagen ??????

(hoeveel procent is dat op zeg 10 jaar training... ehm... 3 op de 3650 dagen ... meh.. no problem.)

• Topic Starter Topic Starter
Oh mijn God... DRIE hele dagen ??????

(hoeveel procent is dat op zeg 10 jaar training... ehm... 3 op de 3650 dagen ... meh.. no problem.)

Ja sorry, ben net zo een anderhalve maand serieus bezig met bulken dus ben niet zo ervaren als de meeste leden hier. Vandaar dat ik het me afvroeg. Niet normaal lijkt jouw, alleen jouw reactie bevat minder inhoud dan een lege cd hoes lijkt mij.

De rest bedank ik zeer vriendelijk voor hen reactie met toegevoegde waarde aan mijn topic.

Al je gains van de voorbije maand zijn weg en je bench is sowieso 20% lager!

Ja sorry, ben net zo een anderhalve maand serieus bezig met bulken dus ben niet zo ervaren als de meeste leden hier. Vandaar dat ik het me afvroeg. Niet normaal lijkt jouw,

Nee, ik zeg alleen dat je je er geen zorgen over hoeft te maken.

Jij bent degene die over drama begon.. .ik liet alleen zien hoe drama eruit ziet...

alleen jouw reactie bevat minder inhoud dan een lege cd hoes lijkt mij.

Ik vind het niet erg dat je mijn antwoord niet begrijpt omdat ik niet zeg wat je graag wilt horen.

Succes verder

Terug
Naar boven