XXL Nutrition

Wei-eiwitten, tips + verkooppunten?

DucSS

Novice
Waardering
0
Ik ben op zoek goedkope en goede wei-eiwitten. Er zit voor zover ik weet maar 1 fitnesswinkel in de buurt die die dingen verkoopt, maar die is erg duur, en ja de Tuinen..

Kent iemand nog verkooppunten voor dit product in Haarlem e.o.?
Ik heb 2 verschillende geprobeerd zover:

- Whey 2 Go, dun als water, lekkere smaak, alleen 78% eiwit, 900gram voor €30

- Precision Engineering Super Whey Protein, erg dik dus drinkt langzaam, er staat aardbei smaak op de pot maar komt niet in de buurt van aardbei smaak en dat voor de halve prijs als de vorige genoemde.

Ik wil dus graag iets goedkopers dan Whey 2 Go, liefts een hoger % eiwit en goede (aardbei) smaak, ook liever niet dik.

Alvast bedankt.

900 gram 30 euro, best prijzig,

ik zou gaan voor xxlnutrition whey-instant, 2,5 kilo voor 50 euro
3-4 euro verzendkosten, en het is een goeie en vooral ook lekker. Choco smaak dan.

900 gram 30 euro, best prijzig,

ik zou gaan voor xxlnutrition whey-instant, 2,5 kilo voor 50 euro
3-4 euro verzendkosten, en het is een goeie en vooral ook lekker. Choco smaak dan.

Ja en indien je met 4man bent heb je je 2,5kg voordeliger, dan bestel je gewoon 10kg whey instant, je kan en mag 4 verschillende smaken kiezen, 149.95€ :4 = 37.48€ per man (2,5kg) ;)

• Topic Starter Topic Starter
Heeft er iemand ervaring met:

2500 gram Whey Isolaat (94% Eiwit) €44,50 van PowerSupplements.nl?

Ik wil graag weten of de aardbei-smaak lekker weg te drinken is en of de shake dun blijft of dik wordt.
Ook andere voordelen/nadelen die jullie met dit product hebben ervaren hoor ik graag.

Iemand? :)

shake is gewoon dun, net als water, goed te drinken (en ik ben wat dit betreft erg snel ontevreden!)
prima spul vind ik het.

Heeft er iemand ervaring met:

2500 gram Whey Isolaat (94% Eiwit) €44,50 van PowerSupplements.nl?

Ik wil graag weten of de aardbei-smaak lekker weg te drinken is en of de shake dun blijft of dik wordt.
Ook andere voordelen/nadelen die jullie met dit product hebben ervaren hoor ik graag.

Iemand? :)

De 1e shake die ik gekocht heb. Goed spul, mengt goed is lekker en wordt niet al te dik.

Terug
Naar boven