Fitness Seller

Weight gainer

• Topic Starter Topic Starter
Ik eet er ook veel bij, tenminste voor mij zelf. Ik zoek er alleen een weight gaiber bij dus ik vraag alleen of mensen een goede weight gainer weten zoals ik in mn topic heb beschreven

Ik eet er ook veel bij, tenminste voor mij zelf. Ik zoek er alleen een weight gaiber bij dus ik vraag alleen of mensen een goede weight gainer weten zoals ik in mn topic heb beschreven

blijkbaar toch niet genoeg, anders kwam je wel aan

Gewoon je eigen "weight gainer" maken d.m.v. oats, whey en een banaan ofzo.

100 gr oats is ongeveer 350 kcal
30-40 gr whey is 110-130 kcal
Banaan 124 kcal ofzo
Totaal: 584 - 604 kcal ongeveer

Wil je nog meer kcal? Doe je 150 gr aan oats

Snap niet dat je persé een weight gainer wilt die vol met suikers zit.

Ik zoek gewoon een weight gainer:/ meer eten probeer en doe ik, misschien verteer ik te snel ofzoiets. Wil gewoon een goed weight gainer erbij

net zoals vaker gezegd: havermout, whey, volle melk is een goede weightgainer, gezond en kan je meerdere keren per dag drinken. Doe er evt wat olijfolie ofzo in, 3 scheppen whey, 150g havermout en driekwart liter volle melk. 2 of zelfs 3 keer per dag bovenop je voeding. Als je dan niet aankomt, eet je mss 500 kcal per dag en ben je binnen een week hartstikke deaud

Mutant Mass is voordelig in prijs!

als je niet (snel genoeg) aankomt maar dat wel wil moet je meer kcal eten

als je niet (snel genoeg) afvalt maar dat wel wil moet je minder kcal eten

alsjeblieft het geheim wat betreft voeding en sport

Iedereen bedankt voor de reacties, de prijs zit ik niet mee wil best tot de 50e gaan. Als ik maar snel aankom. Veel kcal krijg ik binnen en ik hou het bij, mja dus is het nog niet genoeg.

Maar ik zoek nu nog steeds egt een goed weight gainer.

Post gewoon eens wat je eet op een dag. Kunnen we je daar ook nog wat tips op geven.

Dat is heel verschillend wat ik dagelijks eet maar wanneer ik het bijhoud eet ik rond de 3000cal per dag

Volgens mij is het al meerdere keren gezegd...

Koop een blender, oats, veel melk en een pot whey en mix het spul. Doe er eventueel fruit of cacaopoeder doorheen. Als je wilt kun je er zelfs 3 per dag nemen. Dan kom jij wel aan hoor :)

En lekker veel pindakaas op je brood smeren!

Ultra Mass van Stacker2 is ook wel een aanrader! Geen suiker wel veel calorieën en ook nog mooi prijsje in verhouding!

Supreme Gainer van PS, er zijn betere van smaak maar de inhoud zit zeer goed.

Ben nu de mamooth 2500 toch weer aan het proberen. Ook heb ik oats gehaald en deze drink ik samen met koud melk. Oats express of zoiets heet het. Daarnaast eet ik per dag ook een aantal bananen.

Dit heb ik dus uit de reacties een beetje heb kunnen halen

Met oats bedoelde jullie gewone oats(havermout) dat op brinta lujkt neem ik aan?

Oats = havermout

Oats die wij bedoelden is wel fijn gemalen.

Die kan ook, maar dan moet je die even zelf fijn maken.
Tenzij die dat al is tenminste...

Terug
Naar boven