XXL Nutrition

Weight gainer

• Topic Starter Topic Starter
Ben nog wel zoek naar een echt goede weight gainer

Volle melk + banaan + avocado + whey + pindakaas + kwark/youghurt

Bedankt maar ik zoek echt een weight gainer die ikga kopen.

Waar moet ik op letten om snel aantekomen als is het vet? De aantal calorien die erin zitten?

Trouwens heb het opgezogt en ik val onder de ectomorph

Een goede weight gainer is Super Mass Gainer van Dymatize 5443 gram en lekker is de smaak banana!

Kijk dan naar Mammoth en Serious Mass of MAss Freak

Ik zou gaan voor een mix die ik zelf ook gebruikt namelijk: 150gram quaker, 3 eieren, 65gram helae pindakaas, orea white, magere kwark en 500ml melk. 1600calorien. Beste weightganer imo

Waar moet ik op letten om snel aantekomen als is het vet? De aantal calorien die erin zitten?

Je houding is irritant. Er wordt hier door meerderen gezegd dat een weightgainer alleen je niet aan je doelen zal helpen. En jij steekt je kop in het zand en wil graag een productnaam horen. Zo werkt het helaas niet. Wat denk je dat er in weightgainers zit? Ook gewoon meestal havermout/eiwitten/vetten. Helaas vaak ook bergen suiker.

Stel zelf je voeding samen, want zonder een goed voedingsschema ben je gedoemd te mislukken. Je kunt makkelijk snelle maaltijden maken met 1000+ Kcal. Havermout, volle melk, lijnzaadolie, noten etc. Heb nooit begrepen waarom mensen niet kunnen aankomen. Ik heb juist moeite om het te beheersen :o

Je houding is irritant. Er wordt hier door meerderen gezegd dat een weightgainer alleen je niet aan je doelen zal helpen. En jij steekt je kop in het zand en wil graag een productnaam horen. Zo werkt het helaas niet. Wat denk je dat er in weightgainers zit? Ook gewoon meestal havermout/eiwitten/vetten. Helaas vaak ook bergen suiker.

Stel zelf je voeding samen, want zonder een goed voedingsschema ben je gedoemd te mislukken. Je kunt makkelijk snelle maaltijden maken met 1000+ Kcal. Havermout, volle melk, lijnzaadolie, noten etc. Heb nooit begrepen waarom mensen niet kunnen aankomen. Ik heb juist moeite om het te beheersen :o

Denkt is don, ga weg

Dank

Sorry als mn gedrag anders is ovegemomen en ik heb de adviezen wel opgevolgd en dit eerder in deze post verteld en adviezen opgevolgd.

Zoek nu hierop antwoord thats it

Die van Power Supplements is wel goed. Vanille vind ik niet echt lekker....

This.

Ik was ook zoals hierboven. Dacht dat WG de shit was. Maar het gewoon dikke bullshit. Vaak heb je als ecto die extra eiwitten die voornamelijk in WG zitten niet eens nodig, omdat je met een redelijk laag ecto-gewicht al snel aan je max eiwitten zit.

Ga gewoon aan het hierboven genoemde voedsel.

Als je nou eens post wat je eet op een dag, ipv steeds naar wg te vragen.
kunnen we beter helpen.

Terug
Naar boven