Fitness Seller

weightgainer voor gewicht aankomen

Ajaxfan123

Novice
Waardering
0
Lengte
1m71
Massa
52kg
hallo, ik zoek een weightgainer waar je snel gewicht van aankomt. Ik doe niet aan fitness of iets dergelijks. Ik zoek gewoon een weightgainer waar je snel gewicht van aankomt, het maakt dus niet uit of deze weightgainer een hoog vetpercentage heeft.

Complex Carb Gainer van XXL of Mass Perfection van B&F.

hallo, ik zoek een weightgainer waar je snel gewicht van aankomt. Ik doe niet aan fitness of iets dergelijks. Ik zoek gewoon een weightgainer waar je snel gewicht van aankomt, het maakt dus niet uit of deze weightgainer een hoog vetpercentage heeft.

McDo euro knallers, frituur, kebab, shoarma, ...
Kan niet moeilijk zijn om vettig eten te bedenken neem ik aan? Waarom je dat als doel hebt is me wel een raadsel maar goed, ieder z'n fetisj...

haha ja, kan ik wel begrijpen als je 52 kg weegt.... moet k*t zijn voor je

Een goeie en schone gainer kopen zoals Mass Perfection van B&F (banaan is erg lekker) hier kun je dan een eetlepel olijfolie doorheen goeie voor extra kcal :)

52 kg :0 , zoals stefanovich zegt koop de mass perfection van body & fitshop doe maar gelijk die van 4400 gram als ik jou was en dan 5 potten ...

havermout + whey + volle melk, goedkoop en snel

Ik heb zelf mass perfection gehad van B&F.... kwam in twee maanden 4 kg aan (vooral vet). Dus hij werkt goed als je aan wil komen :)

gewoon veel eten

hoe moeilijk kan het zijn om gewoon veel te eten? weightgainer gaat je echt niks verder helpen als je het gewoon vertikt om te eten.

Terug
Naar boven