AndroidHealthClinic

Weightgainer voor stuntprijs!

RawBas

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Waardering
194
Beste DBB'ers,

We hebben nu een hele mooie aanbieding voor de Ultimate Nutrition Massive Whey gainer.
Het gaat om potten met 4,3kg weightgainer van dit topmerk die we nu aan kunnen bieden voor slechts €39,95 per pot! (prijzen op internet in Nederland varieren van €55 tot €75 per pot)

Tevens hebben we een partij Muscletech CellTech in de aanbieding.
Ook hier gaat het om de grote verpakking van 3,2kg. Onze prijs is €54,95. Ik ben hem in Nederland niet goedkoper tegengekomen!

Voor beide producten geldt dat het een eenmalige aanbieding betreft en dat op ook echt op is!

Doe je voordeel ermee!:thumb:

Laatst bewerkt:
die whey klinkt wel goed!zijn er ook nog verzenkosten"?

als je meer dan 80 euro besteed is het gratis volgens mij.

• Topic Starter Topic Starter
als je meer dan 80 euro besteed is het gratis volgens mij.

Boven de €50 is verzending gratis.;)
De potten van de Ulitimate Nutrition Whey weightgainer gaan erg hard. We hebben hier maar 1 pallet van dus wees er snel bij als je interesse hebt.

Mja geef mij maar Mass System van Sci-MX. Vind ik persoonlijk de gainertopper! Heb hem pas onlangs ontdekt toen een vriend van me met hun product nanostack kwam aanzetten. Smaak interesseert mij geen moer trouwens, maar hij is best wel te drinken. Moest poepsmaak de beste samenstelling hebben; doe mij dan maar een pot poepsmaak! :-D

Grtz!

De Ultimate Nutrition Whey weightgainer is inderdaad voor mensen die in gewicht aan willen komen en waarbij het niet zoveel als er ook een beetje vet bij zit.
Zoek je een hele geavanceerde weightgainer dan kom je bijvoorbeeld uit bij de
RAW IRON Professional Weightgainer, maar dat is ook een iets hogere prijsklasse.

Voor €39,95, 4,3kg UN Weightgainer is een mooie prijs. Smaak poep hebben we helaas niet Mickey!:p

Dat zier er idd een mooie gainer uit! Eigenlijk best nog goedkoop ook. Mss dat ik hem in de toekomst nog wel eens probeer! Voorlopig stick ik toch nog even bij mass system (sci-mx).

grtzzzzzzzzzz

We zijn zaterdag 04 t/m zaterdag 11 juli 2009 gesloten wegens vakantie.

Bestellingen worden nog verwerkt tot vrijdag 3 juli 16.00 uur. Bestellen in de vakantieweek kan natuurlijk gewoon, alleen moet je even wat langer wachten op de levering.

Voor degenen die ook vakantie hebben, alvast een fijne vakantie toegewenst!:)

We zijn zaterdag 04 t/m zaterdag 11 juli 2009 gesloten wegens vakantie.

Bestellingen worden nog verwerkt tot vrijdag 3 juli 16.00 uur. Bestellen in de vakantieweek kan natuurlijk gewoon, alleen moet je even wat langer wachten op de levering.

Voor degenen die ook vakantie hebben, alvast een fijne vakantie toegewenst!:)

We zijn er weer!:D

Terug
Naar boven