EddyWally
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 292
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik gebruik whey en doe smorgens 30gram bij mijn havermout + na de training een shake, dus nog is 30 gram. Doe ik zo'n 35 dagen mee voor 32 euro.
Ik geef je een tip:
- 100 gram havermout + flinke scheut melk paar uur laten weken in de blender, in de koelkast
- 1 Banaan + paar scheppen whey (basic bulk whey oid)
- Aanvullen met melk tot de rand
- Blenden maar!
1 miljoen x goedkoper en lekkerder
Voor een evenwichtige voeding ben ik meer een 'voedingscentrum' type. Ik eet gevarieerd en gezond. Ik eet fruit in plaats van vitamine pillen e.d.
Ik kan mezelf misselijk gaan eten (met een goed eet schema, ik bedoel geen junkfood) wat wellicht een beetje helpt, of ik kan zo'n weight gainer proberen om daar mijn gewone voeding mee aan te vullen.
Bedankt voor het posten van de afbeelding! Veel hé?!
Over je tip, het ziet er interessant uit. Brinta shaken doe ik al, maar havermout heb ik nooit écht geprobeerd (ooit eens gegeten, verschrikkelijk...) maar dit klinkt goed. Het zal vermoedelijk alleen niet in de buurt komen van de weight gainer qua calorieën, dus ik zal meer en op andere manieren mijn inname moeten verhogen (via de voedsel topics.
Dank je!
Van lijnzaadolie ga je niet minder spieren aanmaken ofzo. Wil je spieren winnen of is vet ook goed?Lijnzaadolie wordt (als ik zoek op google) ook veel gebruikt door mensen die willen afvallen (schijnt vet af te breken?). Weet je misschien iets wat ik door de shake kan doen om ook wat meer vetten binnen te krijgen?
Dank je! Ik ga het eens proberen!Dit smaakt ook heel anders dan havermoutpap. Om hem goed te kunnen blenden moet je hem wel echt paar uur laten wellen in de melk ('s nachts bijvoorbeeld). Gebruik gewoon je fantasie om meer calorieën toe te voegen, die Mammoth is ook niks anders dan een mix van koolhydraten, eiwitten en vet, dingen die je zelf veel goedkoper en gevarieerder kan mengen. Als je volle melk gebruikt en paar eetlepels pindakaas erbij doet bijvoorbeeld kom je al vlug aan de 1000 kcal per shake.

BeideVan lijnzaadolie ga je niet minder spieren aanmaken ofzo. Wil je spieren winnen of is vet ook goed?
Er mag écht wel wat vet bij hoor! Als die lijnzaadolie het beetje vet dat ik heb ook nog eens gaat afbreken (zal wel niet zo'n vaart lopen, maar toch) dan blijft er weinig over. De Mammoth heb ik ook bewust gekozen, er zijn genoeg shakes met véél minder vetten en meer eiwitten.Ik heb een jaar lang een schema gehad (at 12 boterhammen, twee stuks fruit, 500 gram kwark en avondeten per dag) en het effect was nihil ten opzichte van toen ik nog 4 broodjes per dag at.
Maar, en dat klinkt slap, ik krijg niet genoeg eten binnen. Het lukt me niet om enorm veel naar binnen te werken. Voor een evenwichtige voeding ben ik meer een 'voedingscentrum' type. Ik eet gevarieerd en gezond. Ik eet fruit in plaats van vitamine pillen e.d. Ik wil aankomen, maar mezelf volstampen gaat niet werken voor mij. Ik kan mezelf misselijk gaan eten
Bedankt voor de alternatieve tips. Het antwoord op mijn vraag is inmiddels ook gekomen en is logisch, maar jammer: stop ik met de weightgainer,
Lijnzaadolie wordt (als ik zoek op google) ook veel gebruikt door mensen die willen afvallen (schijnt vet af te breken?). Weet je misschien iets wat ik door de shake kan doen om ook wat meer vetten binnen te krijgen?